Избор на хибрид

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Вто Мар 14, 2017 9:02 pm

Колелото ти е супер! БРАВО! :beer: Много сполучливо се е получило всичко – главини, вилка, дискове, по-тесни шини (от 19 mm на 16 mm). Хибрида спокойно може и без хидравлики. В мокро време механичните дискове са по-добре от V-brake, пък и няма вече да ти се надират шините.
Crosser X12 = 622х16 mm, явно си решил окончателно да караш с тънки гуми! Вероятно над 60 % ще е по асфалт. Стана ли по-тежко колелото с около 1 кг заради дисковете, главините, вилката и жилата?
За 2017 г. на официалния сайт, липсва Cross avalon man с V-brake, може и да са го спряли от производство(дано да не е така).
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот fryer » Чет Мар 16, 2017 6:00 pm

2WBGST написа:Колелото ти е супер! БРАВО! :beer: Много сполучливо се е получило всичко – главини, вилка, дискове, по-тесни шини (от 19 mm на 16 mm). Хибрида спокойно може и без хидравлики. В мокро време механичните дискове са по-добре от V-brake, пък и няма вече да ти се надират шините.
Crosser X12 = 622х16 mm, явно си решил окончателно да караш с тънки гуми! Вероятно над 60 % ще е по асфалт. Стана ли по-тежко колелото с около 1 кг заради дисковете, главините, вилката и жилата?
За 2017 г. на официалния сайт, липсва Cross avalon man с V-brake, може и да са го спряли от производство(дано да не е така).


Благодаря! :beer:
Всъщност всичко се случи за седмица след като получих всички необходими части и успях да навъртя около 600км с новия сетъп. Определено съм страшно доволен от промяната!
Велосипеда изглежда съвсем различен в положителен за мен аспект :love: Относно шините, да с цел минах на Х12 (имах възможност да купя и Х6), тъй като може би повече от 70% от карането ми е по асфалт и ще мина на 32с гуми съвсем скоро(обмислям и 28с, но с родните пътища ми се струва безумно). Освен,че са по-тесни, шините са и аеро, което съвсем промени визията спрямо заводските шини. Теглото може ми се промени малко, от скоро имам електронна везна и ще го премеря да видя с колко точно. Мисля, че вилката е със същото тегло като заводската, но все пак дисковете и апаратите са допълнителен товар. Това не ме притеснява, още повече заради плануваните по-тесни гуми.
fryer
 
Мнения: 24
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Мар 19, 2010 8:32 am

Предишна

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Nebbz и 9 госта