Cross nomad съвети

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Cross nomad съвети

Мнениеот milendragomirov » Сря Юли 24, 2013 7:49 pm

Здравейте промених си мнението ще взимам крос номад на племенника си с дискови (поучих се от съветите ви) и искам съвети информация за това колело ако някой е имал някакви проблеми какви са били как ги е оправил или не ги е оправил в общи линии само това.
А и тези които разправят по форума на подобен тип теми "това колело е боклук" "чупливо" "тежко" или "за тези пари си вземи с твърда рамка" тази го спестят искам точени отговори на въпроса ми моля
Горд собственик на Cross Enduro
Аватар
milendragomirov
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Вто Юни 25, 2013 10:26 pm

Re: Cross nomad съвети

Мнениеот Yavkata » Чет Юли 25, 2013 6:58 am

Здравей това е прекрасен избор въобще не слушай форумните хейтъри дето казват: "това колело е боклук" "чупливо" "тежко" или "за тези пари си вземи с твърда рамка".
Ето и инфото. Дисковите спирачки Промакс са много добри и спират при по-силно стискане дори по нанадолнище и на черен път стига да не караш много бързо. Вилката също е много добра и с близо 5см ход от който ще реализира 2 е удобна с това че се чува как работи.Задната пружина за сметка на това осигурява приятно поклащане нагоре -надолу при всеки напън върху педала. Проблем е луфта който се появява в окачването , но той лесно може да се реши от стругар.Другите части лесно могат да бъдат подменени във времето. Редовното затягане на болтовете по колелото веднъж- дваж по време на каране и подмяна на счупените части през месец ще осигури дълготрайно притежание на колелото..Е верно , че карането на велосипедчето ще е мъка за детето , ама пък що да го разглезваме. Я да се калява.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Re: Cross nomad съвети

Мнениеот magnumz » Чет Юли 25, 2013 12:31 pm

Даа от това съм започнал... Пълна скръб. Задната главина е на резба и оста се чупи и суче като дрянова пръчка. Спирачките се правят трудно и трябва да си стискат яката с два пръста. Късат им се пружините и както си я набил яката, за да спреш може и да не ти се върне лостчето. Седалката се вади супер трудно заради колчето и рамката. Направо се шкурят взаимно, но с времето като се ошкури алуминия на колчето започва да влиза и да се вади по-лесно. Вилката мога да я сравня с твърда. По-тежка е от твърдата. Карах я като бях 80кг и си беше пълно дърво. Като се удари задната гума шока (задната пружина) се удря и издава звук тип метал в метал. Скоростите се настройват. Стават за начало. Рамката е близо 5кг с шока. Теглих я. Курбелите ги сцепих. Средното не е на шлиц и лагерите стават на сол. Геометрията е неудобна. Адски дълъг chainstay. ОТ това колело са ми останали само няколко брони за жилата, предната капла, задната шина и 35 спици (защото е сменяна главината с такава на шлиц и имам сменена една спица и това ми излезе 100 кинта) и седалката. А и един ротор, който ще сменям. И болтовете на тия ротори (дискове) са пълна скръб. Изяждат им се главите и после се мъчи с еврейската звезда и чука да ги развиеш.

пп. защо ли няма и една мека рамка в каталога на кросс? Сетиха се те къде е правилната посока!
ТЪРСЯ ВРЪТКА ЗА XCM ЗА LOCKOUTa. СТАВА ВЪПРОС ЗА МЕХАНИЧЕН ЛОКАУТ
Аватар
magnumz
 
Мнения: 165
Рейтинг: 1135
Регистриран на: Сря Яну 23, 2013 8:16 pm
Местоположение: Североизточна България

Re: Cross nomad съвети

Мнениеот magnumz » Чет Юли 25, 2013 4:07 pm

Ето да четеш от тук и за окачването на дадената рамка viewtopic.php?f=31&t=126858&hilit=cross+enduro#p892942
ТЪРСЯ ВРЪТКА ЗА XCM ЗА LOCKOUTa. СТАВА ВЪПРОС ЗА МЕХАНИЧЕН ЛОКАУТ
Аватар
magnumz
 
Мнения: 165
Рейтинг: 1135
Регистриран на: Сря Яну 23, 2013 8:16 pm
Местоположение: Североизточна България

Re: Cross nomad съвети

Мнениеот milendragomirov » Чет Юли 25, 2013 7:03 pm

@Yavkata
Той е на 13 ако мислиш че е важно да го спомена но благодаря за мнението :beer:
Горд собственик на Cross Enduro
Аватар
milendragomirov
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Вто Юни 25, 2013 10:26 pm

Re: Cross nomad съвети

Мнениеот Yavkata » Чет Юли 25, 2013 8:03 pm

milendragomirov написа:Той е на 13 ако мислиш че е важно да го спомена но благодаря за мнението :beer:

Мда, има значение. Значи , че може да чете и да пише. Може да си направи регистрация във форума, а дори и без нея да прочете и евентуално да разбере какво ще е добро за него. Нещо което за съжаление явно не се отдава на по-възрастни. Най-добре е да му откриете детски влог с парите отделени до момента, за да има възможност да спести още средства и да си купи истинско колело, каквото си е избрал и харесал. Да , може въпреки всички съвети от хора дето разбират да му купите купчина огънат артистично метал, неясно защо продаван като велосипед. Така ще му отнемете хем радостта от избора, хем и после насладата от карането на колело. За сметка на това ще имате личното удовлетворение, че сте направили напук на "зложелателните съветници" и сте измили ръцете си от "задачата" да купите колело. Успех!
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Re: Cross nomad съвети

Мнениеот Negadnqr » Сря Апр 04, 2018 11:55 pm

magnumz написа:Средното не е на шлиц и лагерите стават на сол. Геометрията е неудобна.

Средното движение
Станали са на сол заради :
- негресиране от производителя;
- неподдържане от теб;
- друго;
Обикновенното средно движение работи приемливо, когато е монтирано правилно и се поддържа.
Геометрия
Съгласен съм.
Карал съм рамката само за да пробвам да правя *оли.
Много трудно се вдига предницата.
Кормилото беше 748 мм дълго.
Вилката zoom. Модел ще кажа по късно.
Вилка разстояние м/у среда на остта и долна част на челна тръба = ???
Разстояние м/у горен край чело и долна част на лапа = ???
Може би с по дълги разстояния заедно или по отделно ще се реши проблема.
Планки уши за главина - криви фабрично .
Уши дискова спирака - криви фабрично .
Изправиха ми ги в сервиз.

*оли - вдигаш предната гума и докато тя е във въздуха вдигаш задната гума.
Negadnqr
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Юни 08, 2014 11:04 pm


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта