EMILEN написа:Имам MTB с 26 цола гуми от най-ниския клас. Карам го предимно по асфалт, но ми е трудно да поддържам повече от 30 км/ч средна скорост, а и като мина 100-150 км, се чувствам изморен. Та в тази връзка съм решил да си взема някой хибрид с 28 цолови гуми, с който да мога да измина 200-300 км и да не се движа със скоростта на каруца...
GOA написа:EMILEN написа:Имам MTB с 26 цола гуми от най-ниския клас. Карам го предимно по асфалт, но ми е трудно да поддържам повече от 30 км/ч средна скорост, а и като мина 100-150 км, се чувствам изморен. Та в тази връзка съм решил да си взема някой хибрид с 28 цолови гуми, с който да мога да измина 200-300 км и да не се движа със скоростта на каруца...
victortrt написа:Е не всеки иска да кара шосейка, аз мисля, че именно това значи израза от първия пост "Пистов на този етап не планувам да си купувам", понеже явно не се има предвид пистов с една фиксирана скорост, а шосеен и общото при двете е извитото кормило. То не на всеки е удобно, защото е по-тясно, изнесено е по-напред, не е удобно да се стигат спирачките и командите и т.н.
Друг е въпросът, че смисъл от евтина шосейка няма много по ред причини, които не са за този форум, но все пак това което прави шосейните велосипеди бързи и вървящи с лекота са качествените и съответно скъпи компоненти като рамка, вилка, главини, капли, спици, гуми, команди и скоростна система. Шосейка за 500 лева е просто хибрид с шосейно кормило.
Отделно това за 300 -та километра на ден е доста амбициозна заявка. Стандартният бревет е 200 километра, защото никога не може да се поддържа постоянно висока средна скорост, винаги има баири, спирания и такива неща.
EMILEN написа:Взех да си задавам един въпрос, а именно ЗАЩО попитах КОЙ ОТ ДВАТА велосипеда бихте ми препоръчали. Защото посочих два конкретни модела с амортисьорни вилки, като същевременно помолих да не ми предлагате трети вариант, но въпреки това вие ми предложихте четвърти, пети, шести, седми и осми вариант с твърди вилки. Направо да ми бяхте предложили някое колело за 5000 лв, с коментара, че със сигурност ще е по-бързо и по-удобно за дълги преходи от посочените два модела от мен.
EMILEN написа:Взех да си задавам един въпрос, а именно ЗАЩО попитах КОЙ ОТ ДВАТА велосипеда бихте ми препоръчали. Защото посочих два конкретни модела с амортисьорни вилки, като същевременно помолих да не ми предлагате трети вариант, но въпреки това вие ми предложихте четвърти, пети, шести, седми и осми вариант с твърди вилки. Направо да ми бяхте предложили някое колело за 5000 лв, с коментара, че със сигурност ще е по-бързо и по-удобно за дълги преходи от посочените два модела от мен.
kobso1245 написа:EMILEN написа:Взех да си задавам един въпрос, а именно ЗАЩО попитах КОЙ ОТ ДВАТА велосипеда бихте ми препоръчали. Защото посочих два конкретни модела с амортисьорни вилки, като същевременно помолих да не ми предлагате трети вариант, но въпреки това вие ми предложихте четвърти, пети, шести, седми и осми вариант с твърди вилки. Направо да ми бяхте предложили някое колело за 5000 лв, с коментара, че със сигурност ще е по-бързо и по-удобно за дълги преходи от посочените два модела от мен.
Ми не, за тия пари(особено на старо, визирам порядък 500-600лв) може да се намери читава шосейка, която със сигурност ще е по-добре от тия.
Кой от 2-та-еми втория :д.
Защо-по-добри компоненти-вилката е по-добра, задвижването е по-добро(можеш да провериш дали при второто задното колело е на шлици, както е според мен, защото ще издържа повече), абе всичко е по-добро :Д, но пък има 200лв разлика в цената...
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта