От платформи към автомати

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: От платформи към автомати

Мнениеот bio » Вто Юли 08, 2014 9:45 pm

unsigner, не си ме разбрал правино ... ама то и от едно изречение няма как да стане. цитирах мнението на moridinbg, за да ти покажа че всъщност при тези псевдоплатформени SPD, които си цитирал платформата не върши никаква работа след като закопчееш и крака ти не седи на нея. продължавам да твърдя, че при нормална употреба на планинския велосипед (изключваща състезателните нанадолни дисциплини) чистото SPD е най-доброто.
PD-M520 за мен е най-добрият педал цена/качество.

ако монтираш правилно, чистиш/смазваш/стягаш резбите, не би следвало да има проблем от много кратна смяна на педали. карам със стандартни курбели DEORE и никога не съм имал проблем ...
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: От платформи към автомати

Мнениеот moridinbg » Сря Юли 09, 2014 2:42 am

Ами аз съм писал, че бонусът на платформата е, че лесно нацелваш и наместваш педалът. Начинът ми на каране е, ако разкопчая за завой или изхвърчане от колелото, да си приплъзна крака напред, върха на обувката закача платформата, бутва я, педалът застава хоризонтално и малко по-късно парчето се бутва в механизъма и закопчава. По този начин закопчавам в дивжение, на скорост, по неравен терен и без да поглеждам с успеваемост да кажем 8/10.
Не съм карал 520 без платформата, може и да няма голяма разлика. Моите педали са на една година, видяли са доста блъскане и не са мръднали, лагерите им още са както когато ги купих, а механизъмът е само една пружина, дори не съм сигурен какво да смажа, така че скоро май няма и да имам повод да експериментирам с други модели (:

За сметка на това обувките (5.10 Maltese Falcon) вече дадоха фира и двете по аналогичен начин - и двете се отвориха от двете страни на широката част на стъпалото, преди пръстите. Април някъде бях писал, че нищо им няма, съвсем малко след това и двете се отвориха прогресивно. На около година са, карам само с тях и 80% от времето ходя само с тях (трак-трак - "Абе ти на токове ли си?!"), така че съм много доволен от издръжливост. Мисля да взема новия вариант на същия модел, само че още е на безобразни цени, а тези ми стъпиха на 100 лева, пък и сега са отворени и проветриви, за лятото :D
Подметката е трепач. Много е добра на лед, писах вече, че изкарах един месец с тях, като ходих да карам борд в Хималайте, където не съм ходил със ски-планинарските обувки, ходих с тях. Ходя с вариации на кецове от десетина години и всички, които съм имал до един са били с протрити пети от походката ми, включително едни 5.10 Freeride, тези само са заоблили леко :bowdown:
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот bio » Сря Юли 09, 2014 7:05 am

moridinbg написа:...
За сметка на това обувките (5.10 Maltese Falcon) вече дадоха фира и двете по аналогичен начин - и двете се отвориха от двете страни на широката част на стъпалото, преди пръстите.

моите EXUSTAR също се отвориха така от ходене по камъни (Тасос). за 1лв ми ги залепиха и зашиха. карам вече повече от месец и нямам проблем.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: От платформи към автомати

Мнениеот Friz » Сря Юли 09, 2014 11:09 am

Аз карам с M530 и платформата си върши работата. Понеже имам само един велосипед и ходя с него на работа, а там няма как със spd обувките си карам с обикновени без проблем. Дори един път си направих каране в гората с обикновени маратонки(тъй като и моите exustar бяха на обущар) не беше много удобно, но не беше и проблем. Иначе #moridinbg е прав за закопчаването.
Аватар
Friz
 
Мнения: 95
Рейтинг: 1305
Регистриран на: Пон Авг 02, 2010 8:36 am
Местоположение: Разлог

Re: От платформи към автомати

Мнениеот moridinbg » Сря Юли 09, 2014 2:43 pm

На мен обикновените обувки ми се пързалят зверски по SPD-то, ако има и една капка вода. Но да, може и да въртиш педалите с обикновени обувки. Иначе за това съм с фалкона - като изключим тракането ок са да ходя и на работа с тях, без да се преобувам.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот unsigner » Чет Юли 10, 2014 10:21 pm

Благодаря за коментарите. Намерих едни евтини нови 520-ки в ОЛХ и днес дойдоха.
Аз карам с Shimano MT43:

Изображение

И нямам проблем да седя цял ден с тях в работата (освен че износвам безсмислено най-скъпите обувки, които някога съм имал, кхъкхъ), не тракат особено.

Отхлабени 520-ките пускат точно толкова лесно, колкото предишните (Click'R), но мога да ти затегна да не пускат - предишните колкото и да ги затягам, при рязко дръпване на задната гума (като за качване на бордюр) понякога откачаха. Предстои да ги пробвам на зелено...
unsigner
 
Мнения: 279
Рейтинг: 1667
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 7:09 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот bio » Пет Юли 11, 2014 7:03 am

има много варианти, за да си решиш проблема с износването.
1. да си намериш обувки от магазните за дрехи втора употреба (до 20лв).
2. да си купиш за 50-60лв най-евтините обувки.
3. да си сменяш обувките, когато си на работа.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: От платформи към автомати

Мнениеот damon » Чет Юли 17, 2014 11:06 pm

Карам от около 2 месеца с Click'r педали PD-MT50. Почнах с тях щото уж откачат по-лесно, пък и във всички посоки. Посвикнах им, и дори почнаха понякога да се откачат сами при по-рязко дръпване, макар да имам още няколко клика да натегна пружините. По-притеснителното е че се откопчават рядко и от неравности, което е нежелано и неприятно.

Знаете ли дали при тия click'r педали, самото устройство на автомата е с да речем по-слаби пружини от нормалния SPD автомат? Тия педали се продават с multi-release парчета, и ми се струва че има вероятност единствената разлика да е в това, а не и в самия автомат. Мисля, че е редно вече да мина на нормални парчета (и евентуално автомати), понеже с тази конфигурация почвам да придобивам вредните навици на лесното откачане и откачане с рязко дръпване нагоре - нещо което няма да е възможно с нормално парче. Идеята е дали ще купувам само парче или трябва да сменя и автомата?

Иначе мога да препоръчам click'r за учене - всеки, който има притеснения относно автоматите, това е един безопасен начин да пробва. Мога да се похваля, че нямам нито едно падане - винаги са се откачали когато трябва.
damon
 
Мнения: 150
Рейтинг: 1445
Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 4:09 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот moridinbg » Пет Юли 18, 2014 8:40 pm

Mutli-release. Това за извън асфалт не става. Получава се точно споменатото от теб - откопчаване във всякакви посоки, доста често нежелано. Много по-бързо ще се научиш с нормално парче и с по-малко вредни навици, отколкото с мултито. То идеята на автоматите е това - откопчават само странично, във всички други посоки си част от колелото. Веднъж свикнеш ли (2-3 дни каране в града) няма и да разбереш кога откопчаваш. Карам агресивно и некадърно, падам много. До сега на терен падане, при което да остана закопчан на колелото и да се пребия с него не съм имал.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот damon » Нед Юли 20, 2014 10:20 pm

moridinbg написа:Mutli-release. Това за извън асфалт не става. Получава се точно споменатото от теб - откопчаване във всякакви посоки, доста често нежелано. Много по-бързо ще се научиш с нормално парче и с по-малко вредни навици, отколкото с мултито. То идеята на автоматите е това - откопчават само странично, във всички други посоки си част от колелото. Веднъж свикнеш ли (2-3 дни каране в града) няма и да разбереш кога откопчаваш. Карам агресивно и некадърно, падам много. До сега на терен падане, при което да остана закопчан на колелото и да се пребия с него не съм имал.


Абе да ти кажа става си и за извън асфалта. Вярно, понякога може да откачи неприятно, но при натегнати пружини е не толкова зле. Пък за смяната на multi release с нормални - това ще го направя, решил съм го вече, но ми е интересно дали да сменям и click'r педалите, или са си същите като механизъм като нормалните.
damon
 
Мнения: 150
Рейтинг: 1445
Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 4:09 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот Use.Less » Чет Юли 24, 2014 8:35 pm

Разбих всички класации ... половин час в парка = 3 падания :D :D хората на светофара се обърнаха да видят що така се изсипах като чувал :evil:
А най-смешна беше мацката, която от уплах се вкопчи в мъжа си докато аз безпомощно лежах с крак още в педала и махах с останалите свободни крайници като октопод, за да се откопчая... :evil:
I love the dirt.
Аватар
Use.Less
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1823
Регистриран на: Пон Юли 30, 2012 9:43 am
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот cyclopz » Чет Юли 24, 2014 10:34 pm

толкова ли е бодлив прехода... Тъкмо бях взел да се навивам, и взе да ме плашиш :roll2: Защо падаш, поради липса на умение ли, или понеже забравяш да откопчаеш?
Аватар
cyclopz
 
Мнения: 179
Рейтинг: 1372
Регистриран на: Пон Авг 05, 2013 10:29 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот Use.Less » Пет Юли 25, 2014 9:17 am

Aбе откопчаването не е трудно стига да не се панираш и да си изградиш навик... така мисля сега (смятай 2 пъти опит с такива педали). И трябва в началото според мен да мислиш един ход напред. Тоест, ае сега ше спра на тоя светофар, ше се подпра с левия крак на земята и тн. Тва е в общи линии, не е космонавтика, ама шубето е голям страх :D
I love the dirt.
Аватар
Use.Less
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1823
Регистриран на: Пон Юли 30, 2012 9:43 am
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот bio » Пет Юли 25, 2014 10:33 am

при нормално натегнати педали подобни ситуации са рядко срещани.
... падал съм 5-6 пъти:
- един път на сфетофар и един път на тротоара обаче ги бях затегнал повече от необходимото.
- веднъж паднах след като си закопчах единия крак, оттласнах се от земята, но джоба на панталона ми се закачи в седалката ... загубих равновесие и паднах настрани.
- другите ги не ги помня ама ги писах като служебна бройка.

@cyclopz като цяло няма нищо плашещо в карането с автомати и ако караш твърдак ... задълже трябва да пробваш.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: От платформи към автомати

Мнениеот Use.Less » Пет Юли 25, 2014 11:40 am

Забравих да вметна, че на мен ми се стори, че позицията на крака трябва да е долу на педала, за да можеш лесно да се откопчаеш. Ако крака ти е горе на 12 часа, е по-трудно. Не знам дали има разлика при сингъл и мулти рилийз, аз съм със сингъл. Това упражнение прави малко по-сложно едновременното откопчаване на 2та крака в началото. Разбира се, не знам доколко са ми меродавни размислите, защото имам всичко на всичко опит 1 час каране градско/парково с такива педали. Може всичко това да изглежда смехотворно за хората, които карат на автомат от години, но C'est la vie :D
I love the dirt.
Аватар
Use.Less
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1823
Регистриран на: Пон Юли 30, 2012 9:43 am
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот po_taka » Пет Юли 25, 2014 12:32 pm

защото трябва да разпънеш кракът на по-голям ъгъл.
червеното от двете страни са ъгълът който трябва да направиш за откопчаване при педал горе.
Зеленото е при педал долу.
Това току що си го измислих, ама изгежда логично :idea:
pedali.png
pedali.png (28.31 KiB) Прегледано 20735 пъти
Аватар
po_taka
 
Мнения: 561
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Вто Юни 02, 2009 2:21 pm
Местоположение: Пловдив

Re: От платформи към автомати

Мнениеот bio » Пет Юли 25, 2014 2:11 pm

po_taka написа:....
слаб 2


@Use.Less ами научи се разкопчаваш, когато краката са ти в неутрално положение ... двата едновременно.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: От платформи към автомати

Мнениеот Admin » Пет Юли 25, 2014 9:52 pm

Ъгълът на откачане и горе, и долу е едни и същи, но в горно положение на педала е по-трудно да се извърти крака - поне в началото. Като свикнеш, ще можеш да откачаш в абсолютно всяка позиция на крак и педал, аз лично най-често си откачам краката при хоризонтални педали, но не съм 100 % сигурен, защото не ги гледам къде са - просто такова усещане имам. :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот TrayanNinov » Съб Юли 26, 2014 5:57 pm

И аз ще използвам темата да попитам нещо. Карам с педали Shimano M540. И съм повече от доволен. За една година смея да кажа, че се научих да карам с тях доста добре. Обаче напоследък си мисля дали да не ди сменя с нещо от сорта на Shimano DX. Карам стил allmountain ако може така да се каже. Та искам да питам някой карал DX да сподели какво мисля за допълнителната опора от платформата. А и остава един въпрос за обувките. Дали не трябва и те да са по специални от гледна точка на дълбочината на парчетата в подметката?
Аватар
TrayanNinov
 
Мнения: 91
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Вто Май 01, 2012 9:23 pm
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот Ozzie » Съб Юли 26, 2014 8:39 pm

TrayanNinov написа:Та искам да питам някой карал DX да сподели какво мисля за допълнителната опора от платформата.

Никаква полза от нея. Карал съм с такива.
Сега съм с PD-M 770 на единия и PD-M 520 на другия велосипед. Никаква разлика.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: От платформи към автомати

Мнениеот Mr. Nice Guy » Нед Юли 27, 2014 2:39 am

Вчера за сефте се качих на новомонтиранните ми М520-ки, като досега бях на платформи. Не виждам как при обикновенно градско каране, дори и малко по-екстремно такова човек би могъл да пада неуспявайки да се откопчае.

Не видях някакви проблеми със закопчаване/откопчаване. Чувствам се доста по-стабилен "отзад" и това е само от едно каране 15км в градски условия. Предполагам, че ще мине доста време докато свикна напълно, но не видях някакъва особена трудност при преминаването от платформи на клипсове, поне не такава, за която четох във форума - падания, неспособност за закопчаване и откопчаване и т.н.
Аватар
Mr. Nice Guy
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 19, 2013 10:48 pm
Местоположение: Пловдив

Re: От платформи към автомати

Мнениеот eternal_cycle » Нед Юли 27, 2014 8:03 am

cyclopz написа:толкова ли е бодлив прехода... Тъкмо бях взел да се навивам, и взе да ме плашиш :roll2: Защо падаш, поради липса на умение ли, или понеже забравяш да откопчаеш?

Нищо трудно няма, нито са толкова страшни 1-2 падания.
Освен това падаш, защото збравяш за това, че си закопчан, не защото е трудно самото откопчаване.
Точно 2 падания ми изградиха навика да се откопчавам навреме.
После става като със скоростите на автомобила - правиш го без да го мислиш.
Единствено мога да посъветвам начинаещите, в началото задължително да ползват ръкавици.
Аватар
eternal_cycle
 
Мнения: 249
Рейтинг: 1315
Регистриран на: Вто Мар 08, 2011 8:17 pm
Местоположение: Пловдив

Re: От платформи към автомати

Мнениеот hitar_potter » Нед Юли 27, 2014 10:41 pm

Mr. Nice Guy написа:Вчера за сефте се качих на новомонтиранните ми М520-ки, като досега бях на платформи. Не виждам как при обикновенно градско каране, дори и малко по-екстремно такова човек би могъл да пада неуспявайки да се откопчае.

Не видях някакви проблеми със закопчаване/откопчаване. Чувствам се доста по-стабилен "отзад" и това е само от едно каране 15км в градски условия. Предполагам, че ще мине доста време докато свикна напълно, но не видях някакъва особена трудност при преминаването от платформи на клипсове, поне не такава, за която четох във форума - падания, неспособност за закопчаване и откопчаване и т.н.

Аз имам две падания, и двете – при потегляне. Загубих равновесние при потеглянето, наконих се към страната на закопчания вече крак и забравих да се откопчая :D
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот moridinbg » Пон Юли 28, 2014 1:37 am

Аз една сутрин се прибирах пиян от работа, сетих се, че от много отдавна не съм карал на задна гума и паднах по гъз с едно движение :dontknow:
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: От платформи към автомати

Мнениеот damon » Вто Сеп 30, 2014 12:03 am

damon написа:Знаете ли дали при тия click'r педали, самото устройство на автомата е с да речем по-слаби пружини от нормалния SPD автомат? Тия педали се продават с multi-release парчета, и ми се струва че има вероятност единствената разлика да е в това, а не и в самия автомат. Мисля, че е редно вече да мина на нормални парчета (и евентуално автомати), понеже с тази конфигурация почвам да придобивам вредните навици на лесното откачане и откачане с рязко дръпване нагоре - нещо което няма да е възможно с нормално парче. Идеята е дали ще купувам само парче или трябва да сменя и автомата?


Малко нови наблюдения за click'r SPD, свързани с горните ми въпроси. След последователна смяна само на парчетата и след това педалите:

- с нормални парчета SH-51 автомата захваща обувката по-плътно и по-твърдо, естествено вече се откача само настрани, не и нагоре
- закачането към педала става също толкова лесно както и с multi-release парчето

След смяна на автоматите нормални M780 педали:
- пружината на нормалния педал е по-дебела и с една витка по- малко
- двата педала имат 20 "клика" на натегнатостта на пружината. Ако натегнем докрай пружините на click'r педала, еквивалентно откачане се постига само с 5-6 "клика" на нормалния автомат. Това отговаря приблизително на рекламираното от Шимано 60% по-малко усилие при закачане/откачане при click'r.

Изводът за мен е, че автоматите са абсолютно еднакви, просто click'r педалите имат 60% по-слаба пружина. Това, заедно с multi-release парчетата обезпечава лесното закачане/откачане. За по-агресивно каране и натоварване могат да стават, но само при натегнати докрай пружини, и естествено с нормални парчета. Дори и тогава на много хора ще са им слабички. След като покарах известно време с нормални парчета и по-стегнат автомат съм склонен да се съглася, че multi-release парчетата не са особено подходящи за извън асфалта и гладките пътеки, click'r педала става за учене, но в един момент също е добре да се смени, ако се кара извън пътя по сериозни маршрути.
damon
 
Мнения: 150
Рейтинг: 1445
Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 4:09 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот mopper » Нед Ное 02, 2014 9:02 pm

Изчетох статията за платформите и автоматите и тая тема и веднага ми се прииска да пробвам автомати, та взех от един приятел неговите М520 и обувките му
и покарах градско с тях и след това малко на домашното трасенце (в кал). Естествено много ми хареса чувството и реших скоро и аз да се сдобия
с едни автомати. Въпроса с обувките съм си го разрешил. Сега се колебая между М530 и М424, понеже карам спускане и искам нещо с платформа, въпреки че знам, че тя помага само за нацелването на автомата и закопчаването. Пък и все пак да мога да карам из града и с нормални обувки, защото имам само едно колело и да мога да си върша разни работи без SPD обувките. Знам, че като цяло не е удобно с обикновени обувки и автомати, но все пак предполагам, че с М520 е още по неудобно. :D :beer:
PRobably написа:..Яко се мрънка,че твърдак с 203 ход било боза,ама имам чувството,че народа не схваща,че т'ва се прави от немане на пари,а не щото е много яко...
Аватар
mopper
 
Мнения: 304
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пон Сеп 19, 2011 8:18 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот unsigner » Нед Ное 02, 2014 10:04 pm

Значи 424 за теб. 530 не е кой знае колко по-стабилно от 520, тия неща отстрани са гладки и хлъзгави, докато на 424 са по-масивни и назъбени.
unsigner
 
Мнения: 279
Рейтинг: 1667
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 7:09 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот puleto » Пон Ное 17, 2014 8:07 am

moridinbg написа:Аз една сутрин се прибирах пиян от работа, сетих се, че от много отдавна не съм карал на задна гума и паднах по гъз с едно движение :dontknow:

Колега това с "пиян от работа" ми хареса. Търсите ли хора за назначаване???
puleto
 
Мнения: 257
Рейтинг: 1006
Регистриран на: Пет Фев 22, 2013 8:20 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот mopper » Чет Яну 29, 2015 10:55 am

Здравейте. Вече от 2-3 месеца карам с автомати и определено ми харесва повече от колкото с платформи. Има само един проблем и бих искал да
разбера дали се е появявал при някой друг. Значи когато карам дълго време нагоре ('щото колелото ми го карам почти по всякакъв начин) започвам да усещам
болка в ходилата. Същото се появява и при продължително бутане. По често усещам болка само в левия крак, но онзи ден след дълго въртене нагоре го усетих
и в двата. Вероятно проблема е в това, че не съм настроил парчетата правилно, но вече веднъж ги местих назад и веднъж напред и ефект няма почти никакъв. Четох и статията за настройка на парчетата, ама каквото и да правя почти нищо не се променя. Та исках да разбера дали и при някой друг се е срещал този проблем. :)
PRobably написа:..Яко се мрънка,че твърдак с 203 ход било боза,ама имам чувството,че народа не схваща,че т'ва се прави от немане на пари,а не щото е много яко...
Аватар
mopper
 
Мнения: 304
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пон Сеп 19, 2011 8:18 pm

Re: От платформи към автомати

Мнениеот bio » Чет Яну 29, 2015 10:59 am

напълно е възможно самите обувки да ти убиват. аз карам едни 5.10 raven и ми изтръпват краката от тях ...
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

ПредишнаСледваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта