Alexi написа:важното е да ти е удобно .. аз примерно на моя байк първо сложих 50 каквато е и оригиналната лапа ( понеже аз съм си го сглобявал от гола нова рамка ) после пробвах 70 и си оставих нея ,обичам да карам по приведен
nkc20 написа:При мен въпросът не е толкова доколко съм приведен, а опира до корекция на леко къса горна тръба.
stoyancha написа:От къде мога да си поръчам части за вилка Fox в Европа? Намирам нужните само в Silverfish, но те не изпращат до България, а румънският доставчик, който го дават, че отговоря и за България не ми отговоря.
hitar_potar написа:Аз пък съм поръчвал от Силвърфиш и си доставиха съвсем нормално до БГ, само трябваше да платя с карта директно, а не през Пейпал - това бе изискването им. И останах много доволен от съпорта им - доста професионално се отнесоха към първоначалното ми запитване и намериха правилната част, която ми бе нужна (и за която аз не бях съвсем сигурен).
Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )
Alexi написа:тогава защо питаш ,като си по умен от производителя ? ползвай си твоите рецепти
Dim написа:Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )
Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.
Petar_stoychev написа:Dim написа:Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )
Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.
Можеш ли да ми кажеш за кой точно модел Rock Shox препоръчва грес вместо масло ?
Dim написа:Petar_stoychev написа:Dim написа:Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )
Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.
Можеш ли да ми кажеш за кой точно модел Rock Shox препоръчва грес вместо масло ?
За всички въздушни шокове препоръчват използването на грес, като ми пристигна шока, нов, беше с грес. Мисля, че преди доста време се е ползвало масло, след това са започнали с греста, вероятно заради позицията на шока при различните видове рамки и маслото, което се влияе от нея.
bdog написа:Dim написа:Petar_stoychev написа:Dim написа:Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )
Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.
Можеш ли да ми кажеш за кой точно модел Rock Shox препоръчва грес вместо масло ?
За всички въздушни шокове препоръчват използването на грес, като ми пристигна шока, нов, беше с грес. Мисля, че преди доста време се е ползвало масло, след това са започнали с греста, вероятно заради позицията на шока при различните видове рамки и маслото, което се влияе от нея.
Пълни глупости пишеш!!!
В един шок типично има 2 смазки и нещо, на което хората му викат масло, но на английски се нарича damper fluid.
1. Damper fluid (масло за вилки/амортисьори). Това е течността, която осигурява работата на амортисьора - независимо дали е пружинен или въздушен. Това се постига като най-общо въпросната течност преминава през различни по размер отвори.
2. Масло - обикновено въздушните шокове и вилки имат малко масло във въздушната камера и/или в ботушите като предназначение му е да смазва триещи се части. При някои вилки с различно количество масло може да постигне различна прогресивност.
3. Грес - с нея се мажат всички уплътнения/х-пръстени/о-пръстени при монтажа. Важно е да се ползва правилната и да не се разтваря от маслото от точка 2.
Ти просто си елиминирал точка 3 и мислиш, че си открил топлата вода.
Dim написа:хахахаха
1. Това е течността, която осигурява работата на ребаунда и компресията, не знам какво общо има с това, за което става дума или е важното да се пишат някакви неща!
2. Обикновено въздушните вилки имат масло във въздушната камера и нямат грес, уплътненията се мажат с масло, при шоковете, които ползват грес няма масло! Какво общо имат ботушите на вилиците с шоковете, за които става дума! При въздушните вилки грес може да има при негативната пружина, казвам може, защото не всички слагат и грес се слага на семерингите!
3. Това въобще не искам да го коментирам. Грес, която не се разтваря от масло, като имаш предвид, че греста сама по себе си е рафинирано масло с голям вискозитет!
bdog написа:Dim написа:хахахаха
1. Това е течността, която осигурява работата на ребаунда и компресията, не знам какво общо има с това, за което става дума или е важното да се пишат някакви неща!
2. Обикновено въздушните вилки имат масло във въздушната камера и нямат грес, уплътненията се мажат с масло, при шоковете, които ползват грес няма масло! Какво общо имат ботушите на вилиците с шоковете, за които става дума! При въздушните вилки грес може да има при негативната пружина, казвам може, защото не всички слагат и грес се слага на семерингите!
3. Това въобще не искам да го коментирам. Грес, която не се разтваря от масло, като имаш предвид, че греста сама по себе си е рафинирано масло с голям вискозитет!
2. Пълни глупости - отвори някое упътване и прочети.
3. Гресите не са масла. Гресите са емулсия на сапун и масло. А ти явно нямаш идея какво пишеш!
bdog написа:Сигурно често чуваш, че не си особено умен
Alexi написа:очертава се скоро да не можеш да пишеш с тази тема ,с което глупостите ти ще спрат колко мануала за обслужване на шок и вилка прочете ,колко обслужи .. купи си вилка или шок за 1000+ лв ,после слагай грес от кварталната железария ако искаш ...
Remove the bearing assembly and replace all seals and backup rings with new greased ones from the kit.
Coat the main air seals on the bearing assembly with Float Fluid, then install the inner air sleeve onto the shock with the large end oriented toward the adjuster eyelet.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта