Katana написа:Колчето ми пука постоянно..та въпроса ми е с какво мога да го смажа БЕЗ да стане свинщина? Също така за релсите какво мога да ползвам, че може от там да е цялата работа?
Katana написа:Колчето ми пука постоянно..та въпроса ми е с какво мога да го смажа БЕЗ да стане свинщина? Също така за релсите какво мога да ползвам, че може от там да е цялата работа?
Katana написа:Имаш предвид преходника който е на самото колче ли? Това което държи жилото да не се шляе на ляво и на дясно...Ако е това мисля че не е от него
mbg написа:Май бях питал, ама пак да попитам: някъде продават ли се резервни вентили за вътрешни гуми, вече имам три гуми с френски вентили, които успях да счупя Или гумите са за кофата...
mbg написа:Май бях питал, ама пак да попитам: някъде продават ли се резервни вентили за вътрешни гуми, вече имам три гуми с френски вентили, които успях да счупя Или гумите са за кофата...
Katana написа:Миии нямам такъв преходник... иначе преди време на стярия байк пукаше пак колчето и в един сервиз ми го бяха змазали, и спря да пука,но не обърнах внимание с какво точно го спазаха...някаква грес може би от която става страшно мазало няма ли някакви спрейчета за тая рабора?
Lucky Loser написа:mbg написа:Май бях питал, ама пак да попитам: някъде продават ли се резервни вентили за вътрешни гуми, вече имам три гуми с френски вентили, които успях да счупя Или гумите са за кофата...
Как точно успя да ги счупиш?
А и какъв марка/модел са ?
650гр е шината +/- няколко грама от несъвършенства по изработката.Da Nail написа:Някой теглил ли е 28 цолова X6 шина на Cross? Намерих инфо, където пише 644гр., ама аз изобщо не вярвам на това
Katana написа:Колчето ми пука постоянно..та въпроса ми е с какво мога да го смажа БЕЗ да стане свинщина? Също така за релсите какво мога да ползвам, че може от там да е цялата работа?
Потребители, разглеждащи този форум: Lucky Loser, protiven, to4kata и 57 госта