Alexi написа:трябва да се смени вилката с такава с 15 ос ,и адекватна капла ..
Alexi написа:то зависи от много неща .. вилка главина ,каплата ок ли е кой я е плел читава ли е и т.н. .. но може да се каже ,че е нормално
marsa написа:Вземи парк тула. При качествена изработка, този тип ДТ има потенциала да е много по-точен, но дори това е спорно с китайското копие. Най-малкото липсват лагерите като при ДТ, движенията са на триещи втулки. Отделно не се знае още с какви проблеми свързани с качеството ще се сблъскаш. Другото - за нуждата от проверка на калибровката вече си се досетил и сам, аз бих направил същото. Другото голямо предимство на Парк-а е че има активна поддръжка, вкючително има онлайн програма с която може да създадеш таблица и за специфични спици с различно сечение от дадените в таблицата от комплекта.
Лично за мен супер прецизната точност с която да сравняваш отделните спици една спрямо друга е второстепенна, това с доста голям успех може да се постигне и без тенсиометър, или с некалибриран такъв. По-важно е да имаш добра база за оценка на усреднения опън, което вече няма как да го получиш без калибриран измервателен уред. Това е ценното на този уред.
Представи си го като да имаш задача да отрежеш 32 летви по 1 метър с толеранс 10%. Ако имаш маркировка на тезгяха измерена с метър, но отбелязана с дебели по 2см черти, това все пак ще ти свърши работа. Ако обаче ти дадат една "мостра", за която се знае само че е между 0.5 и 1.5м, ама "на пипане е като около 1м", ще е просто случайност ако резултатът е добър, макар и да направиш всичи летви еднакво дълги.
didonch написа:Освен тенсиометър ще имаш нужда и от други инструменти, съпътстващи наплитането на нова капла.
stoyancha написа:Едната ми гума губи налягане с времето. Свалих я, огледах я и нямаше никъде изтичане на боза или забите тръни. От какво може да е това? Вентилът?
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
bdog написа:Може дори е през самата гума. Някои от компонентите на бозата също преминава през някои гуми. (всичко това става доста бавно)
marsa написа:То е за Direct-Mount захващане, което само Shimano го имат в някои модели.
За да се ползва се маха от дерайльора пластината в червено на картинката, но захващащият болт не е същият като този към стандартно ухо, така че класически обтегач няма акак да се монтира (отделно, че и позицията е различна).
Alexi написа:тука да внеса едно уточнение ,че единия ми велосипед е с такова ухо - той болта не е стандартния ,но се ползва болта ,който държи елемента в червено ,като реално можеш да монтираш произволен стандартен шадоу/+ дерайльор на такова ухо ,аз примерно съм монтирал Аливио 4000 без проблем и си работи отлично ; срам нямат такава опция и за съжаление ако си със срам дерайльор ще трябва да си поръчаш правилното ухо за него
Потребители, разглеждащи този форум: bdz43r и 6 госта