Тема за кратки въпроси

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Alexi » Съб Юли 28, 2018 11:19 am

https://www.aliexpress.com/item/223g-pair-ultra-light-titanium-axle-bicycle-pedal-CNC-Road-bike-pedals-Titanium-MTB-Mountain-6/32820550688.html?spm=2114.13010708.0.0.3f6e4c4dGWz2sl
имам 2 чифта от тия - реално тегло ,3 капсуловани лагера ,прилично голяма платформа не са миниатюрни ,определено препоръчвам .. на митница до сега не са ме пращали ,за покупки до 150$ - по скъпи неща не съм пазарувал
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот nkc20 » Нед Юли 29, 2018 9:07 am

Alexi написа:важното е да ти е удобно .. аз примерно на моя байк първо сложих 50 каквато е и оригиналната лапа ( понеже аз съм си го сглобявал от гола нова рамка ) после пробвах 70 и си оставих нея ,обичам да карам по приведен


При мен въпросът не е толкова доколко съм приведен, а опира до корекция на леко къса горна тръба.
nkc20
 
Мнения: 162
Рейтинг: 1474
Регистриран на: Пет Юни 24, 2016 7:28 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Петър Велков » Пон Юли 30, 2018 8:37 am

nkc20 написа:При мен въпросът не е толкова доколко съм приведен, а опира до корекция на леко къса горна тръба.


Да вдигнеш 1-2 см. е сравнително малък компромис. Аз съм карал RAM AM.ONE със 12 см. лапа и за 3 години каране така и не се научих да се спускам. Най-разумното решение би било да вземеш лапа назаем от приятел (или от велосервиза, който посещаваш) и да пробваш.
"В авангарда винаги вървят онези, чиито живот прилича на сигнална ракета. Те светят, докато летят нагоре, и гаснат нависоко по обратния път. За безкрайно целеустремените обратен път няма."

Giant Reign 1.5 (Fox + XT)
Pulse TSA⌁2 custom
Drag Izoard Dura-Ace
Giant Defy Advanced 1 Ultegra
Аватар
Петър Велков
 
Мнения: 507
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юли 30, 2012 10:28 am
Местоположение: х. Червената шапчица

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Belyov » Нед Авг 05, 2018 2:13 pm

Мисля, чудя се да минавам на система 1х11 с касета 11-42 или нещо с подобни числа. Та да ви питам, как се държи веригата усуква ли се много, когато трябва да кача от най тежка към най лека предавка и обратно?
Аватар
Belyov
 
Мнения: 72
Рейтинг: 1222
Регистриран на: Пет Юли 05, 2013 10:07 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот moridinbg » Пон Авг 06, 2018 11:00 am

Доста зависи от колелото и как точно идва веригата, както и курбела.
Аз съм с ХТ курбели за 2х отпред и без никакви спейсъри откъм задвижването, веригата идва една идея по-навън отколкото е оптимално и когато въртя назад на най-големия (46) венец - пада на втория или на третия. Иначе си превключва съвсем леко, дори по 5 наведнъж към най-големият. С 1х курбел RaceFace не пада при въртене назад :dontknow:
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот stoyancha » Вто Авг 07, 2018 10:59 am

От къде мога да си поръчам части за вилка Fox в Европа? Намирам нужните само в Silverfish, но те не изпращат до България, а румънският доставчик, който го дават, че отговоря и за България не ми отговоря.
Аватар
stoyancha
 
Мнения: 774
Рейтинг: 1399
Регистриран на: Съб Ное 21, 2015 4:31 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот moridinbg » Вто Авг 07, 2018 11:11 am

https://activesport.co има доста части, но не доставят до България, защото пощите ни не били надеждни и загубили много пратки?? Има България в менюто, но като избереш не може да платиш.
В немския сайт на фокс има листнати всякакви неща като дампери, шимове, врътки и т.н. но цените са доста сериозни.
В ибей също съм попадал на няколко продавача с богат избор.
Имаше един хърватски или словенски сайт, където имаше почти всичко, цените бяха сравнително сносни, но в момента не мога да го намеря...
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Yash » Вто Авг 07, 2018 9:40 pm

А "Велобууст" не могат ли да свършат работа?
Аватар
Yash
 
Мнения: 785
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 7:24 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот hitar_potar » Сря Авг 08, 2018 8:42 am

stoyancha написа:От къде мога да си поръчам части за вилка Fox в Европа? Намирам нужните само в Silverfish, но те не изпращат до България, а румънският доставчик, който го дават, че отговоря и за България не ми отговоря.

Аз пък съм поръчвал от Силвърфиш и си доставиха съвсем нормално до БГ, само трябваше да платя с карта директно, а не през Пейпал - това бе изискването им. И останах много доволен от съпорта им - доста професионално се отнесоха към първоначалното ми запитване и намериха правилната част, която ми бе нужна (и за която аз не бях съвсем сигурен). :)
Онтопик: т.нар. BOOST-адаптери за задни главини от 12х142 към 12х148 на всяка главина ли работят? То са всъщност спейсъри както за ротора, така и такива за главината, но на места съм срещал както 2х3мм за всяка страна на главината (за да я позиционират по средата на рамкатяа), така и 1х6мм, за да я издърпа на една страна (в който случай просто се променя т.нар. "чадър" на каплата - различно се натягат спиците, за да се измести шината спрямо главината) - има ли значение коя опция трябва да се избере? Конкретно питането ми е за главина Easton Haven. :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот hitar_potar » Чет Авг 09, 2018 8:40 am

hitar_potar написа:Аз пък съм поръчвал от Силвърфиш и си доставиха съвсем нормално до БГ, само трябваше да платя с карта директно, а не през Пейпал - това бе изискването им. И останах много доволен от съпорта им - доста професионално се отнесоха към първоначалното ми запитване и намериха правилната част, която ми бе нужна (и за която аз не бях съвсем сигурен). :)

Извинявам се, че ви подведох - все пак проверих поръчката си от Силвърфиш и се оказа, че са ми доставяли до адрес във Великобритания, откъдето вече друга фирма ми е доставила дотук. Съответно Силвърфиш не правят директни доставки до БГ. Но са коректни, компетентни, и нямат проблем да доставят до посочен от вас адрес там, стига да имате. :) :beer:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот stoyancha » Вто Авг 14, 2018 3:23 pm

На някой от вас да му се намира I-Spec B адаптер за монтаж, за да купя или от къде мога да купя от тук?
Аватар
stoyancha
 
Мнения: 774
Рейтинг: 1399
Регистриран на: Съб Ное 21, 2015 4:31 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 8:18 am

Какво ползвате при обслужването на въздушните шокове, масло или грес, аз последния път реших да сложа масло и в момента шока работи по-добре.
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Alexi » Чет Авг 16, 2018 8:43 am

за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 9:07 am

Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )

Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Alexi » Чет Авг 16, 2018 9:12 am

тогава защо питаш ,като си по умен от производителя ? ползвай си твоите рецепти
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 9:33 am

Alexi написа:тогава защо питаш ,като си по умен от производителя ? ползвай си твоите рецепти

Епа може и по-умен да съм, но това не пречи да продължавам да си разширявам хоризонта и да питам колегите, които сами си обслужват шоковете какъв тип смазка ползват и да споделям, че с масло шока ми работи по-добре, отколкото с греста препоръчана от производителя!
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Petar_stoychev » Чет Авг 16, 2018 9:46 am

Dim написа:
Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )

Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.


Можеш ли да ми кажеш за кой точно модел Rock Shox препоръчва грес вместо масло ?
Аватар
Petar_stoychev
 
Мнения: 526
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Авг 28, 2016 2:48 pm
Местоположение: Sofia

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 10:09 am

Petar_stoychev написа:
Dim написа:
Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )

Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.


Можеш ли да ми кажеш за кой точно модел Rock Shox препоръчва грес вместо масло ?

За всички въздушни шокове препоръчват използването на грес, като ми пристигна шока, нов, беше с грес. Мисля, че преди доста време се е ползвало масло, след това са започнали с греста, вероятно заради позицията на шока при различните видове рамки и маслото, което се влияе от нея.
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот bdog » Чет Авг 16, 2018 10:21 am

Dim написа:
Petar_stoychev написа:
Dim написа:
Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )

Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.


Можеш ли да ми кажеш за кой точно модел Rock Shox препоръчва грес вместо масло ?

За всички въздушни шокове препоръчват използването на грес, като ми пристигна шока, нов, беше с грес. Мисля, че преди доста време се е ползвало масло, след това са започнали с греста, вероятно заради позицията на шока при различните видове рамки и маслото, което се влияе от нея.


Пълни глупости пишеш!!!

В един шок типично има 2 смазки и нещо, на което хората му викат масло, но на английски се нарича damper fluid.

1. Damper fluid (масло за вилки/амортисьори). Това е течността, която осигурява работата на амортисьора - независимо дали е пружинен или въздушен. Това се постига като най-общо въпросната течност преминава през различни по размер отвори.

2. Масло - обикновено въздушните шокове и вилки имат малко масло във въздушната камера и/или в ботушите като предназначение му е да смазва триещи се части. При някои вилки с различно количество масло може да постигне различна прогресивност.

3. Грес - с нея се мажат всички уплътнения/х-пръстени/о-пръстени при монтажа. Важно е да се ползва правилната и да не се разтваря от маслото от точка 2.

Ти просто си елиминирал точка 3 и мислиш, че си открил топлата вода.
Аватар
bdog
 
Мнения: 335
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 12:09 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 11:05 am

bdog написа:
Dim написа:
Petar_stoychev написа:
Dim написа:
Alexi написа:за всеки шок си има сервизен мануал .. "масло" е много общо казано ,има доста видове масла за шокове трябва да се ползва конкретното за модела ако искаш шока да работи както трябва ,също така да се слага точното количество ( всичко това важи и за вилки )

Въпросът ми касае типа смазка. Иначе рок шок препоръчват грес за шоковете, но с масло(в случая пълна синтетика за подобни цели) шока работи осезаемо по-добре, а и не е тайна, че доста често това, което предлагат производителите, като количество и конкретен продукт не винаги е най-доброто, аз поне за себе си съм си го доказал, като вилките и шоковете винаги са ми работили по-добре с моите "рецепти'', отколкото с тези на производителя.


Можеш ли да ми кажеш за кой точно модел Rock Shox препоръчва грес вместо масло ?

За всички въздушни шокове препоръчват използването на грес, като ми пристигна шока, нов, беше с грес. Мисля, че преди доста време се е ползвало масло, след това са започнали с греста, вероятно заради позицията на шока при различните видове рамки и маслото, което се влияе от нея.


Пълни глупости пишеш!!!

В един шок типично има 2 смазки и нещо, на което хората му викат масло, но на английски се нарича damper fluid.

1. Damper fluid (масло за вилки/амортисьори). Това е течността, която осигурява работата на амортисьора - независимо дали е пружинен или въздушен. Това се постига като най-общо въпросната течност преминава през различни по размер отвори.

2. Масло - обикновено въздушните шокове и вилки имат малко масло във въздушната камера и/или в ботушите като предназначение му е да смазва триещи се части. При някои вилки с различно количество масло може да постигне различна прогресивност.

3. Грес - с нея се мажат всички уплътнения/х-пръстени/о-пръстени при монтажа. Важно е да се ползва правилната и да не се разтваря от маслото от точка 2.

Ти просто си елиминирал точка 3 и мислиш, че си открил топлата вода.

хахахаха
1. Това е течността, която осигурява работата на ребаунда и компресията, не знам какво общо има с това, за което става дума или е важното да се пишат някакви неща!
2. Обикновено въздушните вилки имат масло във въздушната камера и нямат грес, уплътненията се мажат с масло, при шоковете, които ползват грес няма масло! Какво общо имат ботушите на вилиците с шоковете, за които става дума! При въздушните вилки грес може да има при негативната пружина, казвам може, защото не всички слагат и грес се слага на семерингите!
3. Това въобще не искам да го коментирам. Грес, която не се разтваря от масло, като имаш предвид, че греста сама по себе си е рафинирано масло с голям вискозитет!
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот bdog » Чет Авг 16, 2018 11:22 am

Dim написа:хахахаха
1. Това е течността, която осигурява работата на ребаунда и компресията, не знам какво общо има с това, за което става дума или е важното да се пишат някакви неща!
2. Обикновено въздушните вилки имат масло във въздушната камера и нямат грес, уплътненията се мажат с масло, при шоковете, които ползват грес няма масло! Какво общо имат ботушите на вилиците с шоковете, за които става дума! При въздушните вилки грес може да има при негативната пружина, казвам може, защото не всички слагат и грес се слага на семерингите!
3. Това въобще не искам да го коментирам. Грес, която не се разтваря от масло, като имаш предвид, че греста сама по себе си е рафинирано масло с голям вискозитет!


2. Пълни глупости - отвори някое упътване и прочети.
3. Гресите не са масла. Гресите са емулсия на сапун и масло. А ти явно нямаш идея какво пишеш!
Аватар
bdog
 
Мнения: 335
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 12:09 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот stoyancha » Чет Авг 16, 2018 11:32 am

Малко за маслата:
https://www.youtube.com/watch?v=eDlU1rBJQdQ
Аватар
stoyancha
 
Мнения: 774
Рейтинг: 1399
Регистриран на: Съб Ное 21, 2015 4:31 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Pr3d4t0R » Чет Авг 16, 2018 12:17 pm

Мъка.... обяснено му черно на бяло и пак си знае неговото.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3973
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 12:44 pm

bdog написа:
Dim написа:хахахаха
1. Това е течността, която осигурява работата на ребаунда и компресията, не знам какво общо има с това, за което става дума или е важното да се пишат някакви неща!
2. Обикновено въздушните вилки имат масло във въздушната камера и нямат грес, уплътненията се мажат с масло, при шоковете, които ползват грес няма масло! Какво общо имат ботушите на вилиците с шоковете, за които става дума! При въздушните вилки грес може да има при негативната пружина, казвам може, защото не всички слагат и грес се слага на семерингите!
3. Това въобще не искам да го коментирам. Грес, която не се разтваря от масло, като имаш предвид, че греста сама по себе си е рафинирано масло с голям вискозитет!


2. Пълни глупости - отвори някое упътване и прочети.
3. Гресите не са масла. Гресите са емулсия на сапун и масло. А ти явно нямаш идея какво пишеш!

Какво да чета! Каква е логиката да слагаш грес, след като в цилиндъра има масло и буталото ще се движи в среда с масло и респективно уплътненията ще обират маслото полепнало по стените на цилиндъра и ще се омасляват, какво ще се случи с греста, ами естествено, че ще се омеша с маслото и ще стане манджа с грозде! Айде стига глупости! Слага се или масло или грес. Ама дай да го видя това упътване, където пише буталото да се гресира и след това да се налива в масло във въздушната камера.
Да точно така, гресите не са масла, те са над 80% масло, 10% сапун за втвърдител и 10% добавки!
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот bdog » Чет Авг 16, 2018 12:58 pm

Сигурно често чуваш, че не си особено умен :rofl: :rofl: :rofl:
Прикачени файлове
Screenshot from 2018-08-16 13-54-50.png
Screenshot from 2018-08-16 13-54-50.png (235.2 KiB) Прегледано 2310 пъти
Аватар
bdog
 
Мнения: 335
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 12:09 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 2:22 pm

bdog написа:Сигурно често чуваш, че не си особено умен :rofl: :rofl: :rofl:

Не, за първи път чувам подобно нещо, явно защото гледам да съм заобиколен от умни хора, останалите не са способни да преценяват правилно непонятни им неща!
А ти толко ли си тъп, че не можеш да проумееш, че така рок шок си разреждат гъстата грес, която сама по себе си не върши добра работа и за това капват и капка гъсто масло, ама то по картинки без да сме отворили един шок не става.
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Alexi » Чет Авг 16, 2018 2:27 pm

очертава се скоро да не можеш да пишеш с тази тема ,с което глупостите ти ще спрат :D колко мануала за обслужване на шок и вилка прочете ,колко обслужи .. купи си вилка или шок за 1000+ лв ,после слагай грес от кварталната железария ако искаш ...
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Dim » Чет Авг 16, 2018 2:47 pm

Alexi написа:очертава се скоро да не можеш да пишеш с тази тема ,с което глупостите ти ще спрат :D колко мануала за обслужване на шок и вилка прочете ,колко обслужи .. купи си вилка или шок за 1000+ лв ,после слагай грес от кварталната железария ако искаш ...

И кое точно от това, което съм казал е глупост? Този шок обслужен така както на картинката като го отвориш след 30-тина часа ще откриеш субстанция с консистенцията подобна на тази на Honey grease. Тези които ползват honey grease, дали слагат и масло, тези които ползват fox float fluid дали слагат грес!
Dim
 
Мнения: 207
Рейтинг: 1025
Регистриран на: Пет Яну 12, 2018 1:29 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот bdog » Чет Авг 16, 2018 2:54 pm

Тъп и упорит!

Ще сложа и няколко цитата от упътването на Fox X2, за да не се подведе някой по малоумията ти:

Цитат от упътването за сервизиране на Fox X2:
Remove the bearing assembly and replace all seals and backup rings with new greased ones from the kit.


Coat the main air seals on the bearing assembly with Float Fluid, then install the inner air sleeve onto the shock with the large end oriented toward the adjuster eyelet.


П.П. За тези, които не знаят - bearing = seal head в този контекст
Аватар
bdog
 
Мнения: 335
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 12:09 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Alexi » Чет Авг 16, 2018 2:56 pm

пропускаш една важна подробност - аз няма да си отворя шока след 30 часа ,и ще знам, че обслужен по инструкция ще работи както трябва един сезон а как изглежда вътре слабо ме интересува .. познавам доста хора ,които карат вилки и шокове с диференциални и какви ли не масла ,аз не съм от тях
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

ПредишнаСледваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта