gesh0898 написа:Magura Louise FR 2007 съвместима ли е с диск Avid HS1?
Извинявам се за нахалството. Просто някой, който знае да напише две буквички
gesh0898 написа:Magura Louise FR 2007 съвместима ли е с диск Avid HS1?
gesh0898 написа:две буквички
biker9812 написа:Ozzie написа:biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки
с нови от магазина
май не четеш внимателно!!!!
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Hell_Man написа:biker9812 написа:Ozzie написа:biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки
с нови от магазина
май не четеш внимателно!!!!
С нови от магазина ти се каза да ги обезмаслиш. Резултатът е стопроцентов.
Ако толкова ти се занимава с обречени каузи можеш да пробваш следното: да ги чистиш с парцал и Meglio, после с парцал и TEST (онази зелената паста), после с Meglio и телена четка, после с телена четка и бензин, после с телена четка и с 95° спирт от аптека като преди това ги накисваш за около цял ден да поеме феродото спирта, после с телена четка посипана с пясък, после със шкурки - от 2000 до към 800, после да ги нагряваш и накрая като ти писне от всичко да извадиш една пила за метал и да изстържеш напоеното с мазно феродо. И да започнат горе-долу да спират.
И тогава вече можеш да ги обезмаслиш с нови от магазина. Така по-добре ли е?
breat написа:biker то глупоста ходи по хората не по гората,ама вари им обясни
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Hell_Man написа:breat написа:biker то глупоста ходи по хората не по гората,ама вари им обясни
Живото доказателство...
biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки с спирт за горене дали ще стане аз си имам други накладки но да се пробвам да ги спася поне да спират макар да не е с същата спирачна сила
emo_gp написа:Колеги интересува ме за XC стил каране къса или дълга лапа е по-удачно и защо?
VOLATGE написа:Да.
emo_gp написа:Колеги интересува ме за XC стил каране къса или дълга лапа е по-удачно и защо?
taurus13 написа:Не е само до позиция обаче - дължината на лапата се отразява на завиването. Кормилото се движи по различен начин при дълга лапа. То дето казва PTD е въпрос и на геометрия на велосипед де.
Hell_Man написа:biker9812 написа:Ozzie написа:biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки
с нови от магазина
май не четеш внимателно!!!!
С нови от магазина ти се каза да ги обезмаслиш. Резултатът е стопроцентов.
Ако толкова ти се занимава с обречени каузи можеш да пробваш следното: да ги чистиш с парцал и Meglio, после с парцал и TEST (онази зелената паста), после с Meglio и телена четка, после с телена четка и бензин, после с телена четка и с 95° спирт от аптека като преди това ги накисваш за около цял ден да поеме феродото спирта, после с телена четка посипана с пясък, после със шкурки - от 2000 до към 800, после да ги нагряваш и накрая като ти писне от всичко да извадиш една пила за метал и да изстържеш напоеното с мазно феродо. И да започнат горе-долу да спират.
И тогава вече можеш да ги обезмаслиш с нови от магазина. Така по-добре ли е?
Nocturne написа:Hell_Man написа:biker9812 написа:Ozzie написа:biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки
с нови от магазина
май не четеш внимателно!!!!
С нови от магазина ти се каза да ги обезмаслиш. Резултатът е стопроцентов.
Ако толкова ти се занимава с обречени каузи можеш да пробваш следното: да ги чистиш с парцал и Meglio, после с парцал и TEST (онази зелената паста), после с Meglio и телена четка, после с телена четка и бензин, после с телена четка и с 95° спирт от аптека като преди това ги накисваш за около цял ден да поеме феродото спирта, после с телена четка посипана с пясък, после със шкурки - от 2000 до към 800, после да ги нагряваш и накрая като ти писне от всичко да извадиш една пила за метал и да изстържеш напоеното с мазно феродо. И да започнат горе-долу да спират.
И тогава вече можеш да ги обезмаслиш с нови от магазина. Така по-добре ли е?
с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ И ШКУРКА СТАВА ЗА 5МИН. КАКВИ СА ТИЯ РЕЦЕПТИ ЗА МАНДЖИ ДЕТО ПИШЕШ? ИЛИ ПРОСТО ХРАНИШ ЧОВЕКА!
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
legacyGX написа:C1 отзад с колко мм ос е ????
bunny-hop написа:Как да завивам когато сам на пясък.
fiderota написа:bunny-hop написа:Как да завивам когато сам на пясък.
Леко, с финес и съобразно скоростта!
bunny-hop написа:fiderota написа:bunny-hop написа:Как да завивам когато сам на пясък.
Леко, с финес и съобразно скоростта!
Имали определена техника. А когато съм със голяма скорост и има остър завой.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 173 госта