MacLeod написа:Само не разбирам защо на задната си го направил ? Аз до сега каквото съм падал от коня, винаги е било като ми се подхлъзне предната гума. Не е ли нуждата от по - голямо сцепление точно там ?
Задната може да е обикновен тюблес примерно. Вярно, че ако го сложиш на задната, щадиш шината от удари, но въпрос на приоритети
MacLeod написа:Обаче при procore системата ако се забие нещо такова, то ще атакува директно вътрешната камера при неравностите, когато външната гума опира в нея.
n3tk0 написа:Идеята на моята изработка е за дългосрочност, иначе си прав трака. Но по-интересното е че тракаше по-малко, преди да смажа веригата със мократа смазка. Шефа го нямаше и реших да си почистя колелото, да издухам всичко на компресора и да го смажа от край до край. Тъй като съм си леко бай-ганьо, реших и дерайльорите да смажа със същата смазка, която е за вилката. Мазното е в плюс. За веригата в момента със мокра смазка. Плюса ми, че по асфалта, не ми трябва и тогава ще е махнато, а за поставяне е супер бързо. От към водача болта е залепен с гайката със лепило на локтайт, баси кефа да имаш някакви такива дреболийки под ръка. Иначе ще си поиграя аз със фаските, да го направя по-тихо. Чудех се дали да не взема едно зъбно колело от дерайльор и да го направя така, тогава ще го направя много по-безшумно, ама поставянето и цялата философия е още по-голяма. Иначе трябва да започна тестове на дължината на веригата, чудех се дали да не го направя като колегата с парче верига, но не ми се занимаваше. да правя болтовете.
Имам следното питане, отпред си с 1 плоча, или поне това виждам на снимката, има ли смисъл от такъв водач и тогава? Дали само водачите, който ги продават по 100-тина лева, като плочи, не са достатъчни?
n3tk0 написа:Естетически по-добре ще изглежда със скобите за маркучи[цък]. Пак да ползваш уплътнението, само не съм сигурен в момента как да направиш захващането.
bio написа:ако искате да имате евтини цветни брони и маркучи - може да използвате цветен термошлаух. диаметъра си го подберете според този на бронята и маркуча.
bio написа:@BlackSwan четеш ли темата ?!?bio написа:ако искате да имате евтини цветни брони и маркучи - може да използвате цветен термошлаух. диаметъра си го подберете според този на бронята и маркуча.
Antares написа:Клаймъра е Голф двойката на планинското колоездене.
taurus13 написа:Един бърз водач за верига от вида на C-guide, който направих набързо вчера - https://www.youtube.com/watch?v=timL2zTjwOM
В мека дървесина може и да става. В корава дървесина видата влиза с разкарване на 2-3-4 пъти и превърти ли в опита за затягане още малко или при работа с неподходящ инструмент, няма вадене от там. Примерно в бяла акация, габър, дрян, дъб, бук и т.н. Вадил съм пирони от дъбови греди с кози крак, ако може да се нарече вадене - Малкият кози крак (около 70-80см.) се спука, а с големия (домашно правен) от 10 пирона излизаха 3-4. Другите се късаха и оставаха в дървото. Виждал съм първо да топят видите/пироните в някаква смазка и след това да навиват/коват. Но този мурафет с гумичката ще го пробвам. Преди съм се спрявал, като правя разрез на главата с ножовка (ако се вижда главата поне малко) и после развивам с голяма отвертка. При по-големи резби и непретенциозна повърхност, позволяваща да бъде наранена, може да се прави разрез с малък флекс и много тънка шайба. После пак с голяма отвертка.did написа:http://www.excellentdesign.tv/home-hack-diy-how-to-remove-the-broken-screw-1458.html
Потребители, разглеждащи този форум: gssatcc, Lucky Loser и 74 госта