outfaced написа:Пък после има едни с късо рамо, със средно със дълго ... От какво зависи колко да е дълго рамото и как се отразява дължината на самата работа?
outfaced написа:Та първо с какво тия шиманските са по добри от Х9 или Х7 на SRAM или да го задам по друг начин въпроса - по какво се различават?
outfaced написа:И тия шиманските защо са толкова много видове в тая серия и те самите по какво се различват помежду си ... 770/771/772 ?!?!
outfaced написа:Пък после има едни с късо рамо, със средно със дълго ... От какво зависи колко да е дълго рамото и как се отразява дължината на самата работа?
outfaced написа:На шифтърите тоя дълъг хоризонтален дисплей как се събира до спирачката? Питам щот на мен SRAM шифтъра ми се пада точно под лостчето.
outfaced написа:и предполагам няма проблем да турна XT само отзад при положение, че всичко останало ми е SRAM нали ?
Admin написа:@outfaced
Защо не прочетеш 1-2 статии в сайта, примерно тази за реглаж на заден дерайльор - там повечето от въпросите ти имат отговор.
Иначе в съгласие с казаното и от did обособих темата тук, защото онази беше за друго
Edit: линк към статията:
http://www.mtb-bg.com/link.php?articles/ar092.htm
bikerider написа:Късо - един венец отпред
Дължината на рамото определя свободното количество верига, което е нужно, за да се поеме разликата (в брой зъби) между различните предавки.
HepBeH_XaMcTep написа:bikerider написа:Късо - един венец отпред
Дължината на рамото определя свободното количество верига, което е нужно, за да се поеме разликата (в брой зъби) между различните предавки.
е.... също зависи и с колко зъба е единия венец отпред
HepBeH_XaMcTep написа:
е.... също зависи и с колко зъба е единия венец отпред
outfaced написа:От много четене разбрах, че ги рекламират че са и 12мм по компактни (ама никъде не казват от кои ... ) В смисъл, че стърчат 12мм по малко навън от оста.
outfaced написа:... това само да допълним темата
did написа:
Единствените "недостатъци", който съм забелязал до момент, са следните:
1. Сенчестите са прибрани по-навътре под ухото, в посока към колелото, но пък ... висят по-надолу. Особено при тези с дълго рамо, това се вижда много ясно.
2. При сенчестите, позициите на ставите са такива, че когато е под малките зъбчатки, горното колелце стои с една идея по-далече от зъбчатките, отколкото при нормалните шимански. Това, поне при мен, по никакъв начин не се отразява на качеството на превключване, но при износена верига или разлопани компоненти може да се окаже някакъв "проблем".
did написа:did написа:
Единствените "недостатъци", който съм забелязал до момент, са следните:
1. Сенчестите са прибрани по-навътре под ухото, в посока към колелото, но пък ... висят по-надолу. Особено при тези с дълго рамо, това се вижда много ясно.
2. При сенчестите, позициите на ставите са такива, че когато е под малките зъбчатки, горното колелце стои с една идея по-далече от зъбчатките, отколкото при нормалните шимански. Това, поне при мен, по никакъв начин не се отразява на качеството на превключване, но при износена верига или разлопани компоненти може да се окаже някакъв "проблем".
Писал съм глупости. И двете твърдения не са верни.
vladimir.dzhuvinov написа:Адаш, мисля че си си добре със сегашния дерайльор, не виждам нужда да го сменяш. Все пак е нов. Ако нещо превключването не върви гладко - трябва само да се донастрои и да се смаже веригата.
did, това подскачане и тракане на шиманските (преди шадоу модела) дерайльори е нек'ъв ужас - моят само за няколко месеца ми разскъса черното маншетче, дето пази рамката, след това издълба боята, и сега джаска навътре в метала...
jivkonik написа:vladimir.dzhuvinov написа:Адаш, мисля че си си добре със сегашния дерайльор, не виждам нужда да го сменяш. Все пак е нов. Ако нещо превключването не върви гладко - трябва само да се донастрои и да се смаже веригата.
did, това подскачане и тракане на шиманските (преди шадоу модела) дерайльори е нек'ъв ужас - моят само за няколко месеца ми разскъса черното маншетче, дето пази рамката, след това издълба боята, и сега джаска навътре в метала...
Сложи лента (от вътрешна гума да речем) на мястото, не е добре да "ти копа рамката" тоя обтегач!!!
kotka12 написа:бе и "SRAM, батка" върши работа
kotka12 написа:бе и "SRAM, батка" върши работа
jivkonik написа:kotka12 написа:бе и "SRAM, батка" върши работа
Хъммм, че върши - върши (сигурно), но разхода за смяна на команди плюс заден обтегач?!
Никой не твърди обратното, даже много ми се иска да пробвам 1:1 съотношението.
Всеки си решава какво ще ползва, а и защо човек да не види нещо различно.
outfaced написа:e щооо не е ли по добре, да превключва по директно
аз ако сменя SRAM-а ще е именно заради това
outfaced написа:иначе ако трябва да съм точен, на другия байк и с шимано алвиво никви ядове съм нямал ... за работенето, всичко работи
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 142 госта