Sp3c7r3 написа:Търси си правата. Докрай. Само така ще се научат. И не само за този случай, винаги!
ACID BURN написа:Ей затова не пазарувам онлайн.Отивам до магазина и си взимам това, което ми е необходимо.Мисля, че за такива неща не трябва човек да разчита на онлайн магазините.Моето мнение.
did написа:(...) но си има начини човек да си търси правата.
M1010X написа:did написа:(...) но си има начини човек да си търси правата.
Без да искам да се заяждам - навън или тук?
did написа:ACID BURN написа:Ей затова не пазарувам онлайн.Отивам до магазина и си взимам това, което ми е необходимо.Мисля, че за такива неща не трябва човек да разчита на онлайн магазините.Моето мнение.
И колко пъти си пазарувал онлайн и си имал проблем, та правиш такива генерални изводи?
Аз пък даже дрехите си пазарувам вече онлайн, щото е по-евтино, по-удобно, има по-голям избор, достатъчно сигурно е и пести време.
Кофти инцидентите са неизбежни, но си има начини човек да си търси правата.
did написа:Българският закон за защита на потребителите не е много различен от европейските. Разликата е само в желанието и умението на потребителите да си търсят правата - винаги и докрай.
Sp3c7r3 написа:Mоля те, Shady™, кажи ми 1 пост в който казахме нещу СРЕЩУ твоите приятели от RideSpot.net които така усърдно защитаваш? При сегашните постове темата трябва даже да се казва "За и против интернет магазините" или "ЗЗП". Подготвяй ги малко тия изказвания, че иначе цапат.
sersem.inc написа:Ето още едно недоглеждане... Изпратени са ми XC а не HD.
Казлика в двата модела съществена има ли защото аз ще я използвам за DH.
Youngblood написа:@napster
Проблемът си е твой, мойто момче! Забележи, че ако ръкавиците са дефектни, то те са били такива още при вноса им в BG. До колкото си спомням всеки чифт си има прозрачно джобче, през което не винаги може да се установи наличен дефект.
А това, че те е било срам да ги (Ridespot) потърсиш пак и без проблем да получиш нов чифт, който ще бъде специално отворен и проверен...си е твой пропуск!
И изобщо всеки който плюе публично преди да е потърсил съдействие от доставчика/производителя и преди да е получил отказ...просто си проявява слабия характер...
Nymphetamine написа:Случвват се недоглеждания. Колелото ми пристигна с несъответстваща на диаметъра на седалковата тръба ширина, но веднага щом им се обадих, ми казаха,ч е ще изпратят колче, а по същия куриер да им метна тяхното, което вече сложено за проба в тръбата (при което естествено знаете какво става с анодизацията му), при това за тяхна сметка. Непроятно е да се случи нещо такова, защото е свързано с допълнително чакане (поне на мен това ми е неприятно, не само в този случай), но всички сме хора и отвреме на време се случва да грешим. Важно е след това всичко да се поправя. Така че аз съм доволен от RideSpot/RAM.
RAM-FR написа:Аз съм виновен признавам си сори за чакането
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 152 госта