M08

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот Shady™ » Чет Окт 25, 2007 1:41 pm

Ясно...

А мен ми стана интересно тoзи VA = Air preload ?
И ако е така разлика межди 888 RC3 & 888 RCV 2008 model-ите е само high & low speed compression :confused:
И няква хидравлика? Която реално на мен не ми трябва :idea:
:uhh:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот M1010X » Чет Окт 25, 2007 2:45 pm

VA = Volume Adjust (промяна на обема на въздушната камера (количеството въздух над маслото), т.е. симулира се различно количество масло - на практика се симулира различно съотношение масло/въздух). Освен това със същите врътки, едновременно с горното, се променя и натегнатостта на пружините.

И мога да те уверя, че 888 RC2X от 2007 не се помпа отникъде.
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Чет Окт 25, 2007 3:01 pm

Marzocchi RC3
-Dual-crown fork with ø 38 mm legs.
-Available travels: 200 mm.
-Right fork leg damping element: spring with preload mechanical adjustment.
-Left fork leg damping element -
-Right fork leg damping system: -
-Left fork leg damping system: RC3 cartridge with external adjustment of rebound and compression.
-The sliders are joined with screws to the steering crown.
-New sliding system to improve stiffness and operation.
-Lubrication and cooling of the parts subject to friction with a specially formulated oil.
-Steer tube: aluminium, 1-1/8", threadless.
-Stanchions: nickel treatment aluminium.

-One-piece assembly: made of magnesium alloy cast and CNC machined for lighter weight and more stiffness.
-Sliding bushings: made of friction-free and wear-free material.
-Springs: constant pitch.
-Seals: computer designed oil seals that guarantee maximum seal in any condition.

Oil: specially formulated oil that prevents foam and keeps the viscosity unchanged while offering high performance; free from static friction.

Dropout type: ø 20mm through-axle.

Disk brake mount: Post Mount for 8" disk (fitting the special adapter supplied by the brake system manufacturer you can install the 9" disk).

Max wheel size: 2.8" x 26".

Handlebar with direct clamp on top crown: available as option.
Изображение
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот bikerider » Чет Окт 25, 2007 3:18 pm

M1010X написа:VA = Volume Adjust (промяна на обема на въздушната камера (количеството въздух над маслото), т.е. симулира се различно количество масло


Всъщност е по-правилно да се каже (@Хамстер: :)), че чрез нивото на маслото се симулира/емулира различна прогресивност на въздушната пружина, защото обема на камерата е определящия фактор за прогресивността. Предишните вилки нямаха такава настройка и това се постигаше чрез доливане/отливане на масло, което влияе на теглото. Сегашното решение не страда от този недостатък.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот GECKO » Чет Окт 25, 2007 3:23 pm

Shady™ написа:Ясно...

А мен ми стана интересно тoзи VA = Air preload ?
И ако е така разлика межди 888 RC3 & 888 RCV 2008 model-ите е само high & low speed compression :confused:
И няква хидравлика? Която реално на мен не ми трябва :idea:
:uhh:


Да, за човек непрактикуващ основно DH няма да ти трябват допълнителните глупости.

08 RC3 спрямо 07 RC2X VA разликите са в корпуса и съответно по-големия обем масло циркулиращо => по-финни настройки, липсата на една пружина (по-леко зоки :bigeyes: ) и общо взето това е. 08 модела също така смесва нещо от 06 и 07 а именно прелоуд без Volume adjust (от страната на пружината) и отделно VA от другата страна. Врътката отгоре контролира Rebound-a а от долу Low и High Speed compression.... ЕДНОВРЕМЕННО... мухаха е това не го разбирам... но... жабари :dunno:

Като цяло VA настройва съпротивлението на издънване... или по-скоро момента в който да се включи то. Колкото по-малка камера, толкова по-рано ще започнете да усещате съпротивление, колкото по-голяма, толкова по-плавно ще се включи... ор съмтхинг лайк дат

HePBeH-XaMcTep е гледал винтила за въздушния прелоуд, когато е коментирал темата и в това му е грешката....

Аз пък упорито вярвам и отстоявам това дето избълвах... муаххаха :beer:

Да не подминаваме факта, че новите жаби.... изглеждат отвратително :scared:

Едит:

@bikerider - лоши хора си ти ей!!!! :beer:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот bikerider » Чет Окт 25, 2007 3:34 pm

GECKO написа:от долу Low и High Speed compression.... ЕДНОВРЕМЕННО... мухаха е това не го разбирам... но... жабари :dunno:


Кое му е трудно за разбиране - в завода е настроено някакво съотношение на low спрямо high speed compression и с врътката просто местиш целия интервал на compression-a.


GECKO написа:@bikerider - лоши хора си ти ей!!!! :beer:


:D:beer:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот URNEST » Чет Окт 25, 2007 4:41 pm

Абе гледам тази вилка и се чудя:В сайта на производителя я няма, също и в статията не е обявявана.Тва ОЕМ вилка ли е с ограничени бройки.Евентуално в нашата Родина ще видим ли такова нещо, че е на много примамлива цена.Ако някой има информация моля да сподели.:)

едит:Каква цена се очаква в България на Marzocchi 55 TST2?
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот tailor » Чет Окт 25, 2007 6:08 pm

URNEST написа:Абе гледам тази вилка и се чудя:В сайта на производителя я няма, също и в статията не е обявявана.Тва ОЕМ вилка ли е с ограничени бройки.Евентуално в нашата Родина ще видим ли такова нещо, че е на много примамлива цена.Ако някой има информация моля да сподели.:)

едит:Каква цена се очаква в България на Marzocchi 55 TST2?
Да - това е OEM, ще се появи след месец или два.
Това наистина е ОЕМ.
Не, няма да се продава отделно.

Тук има снимки на Marzocchi 888 RC3 и Marzocchi 888 RCV
http://helixs.blogspot.com/
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот GECKO » Чет Окт 25, 2007 6:36 pm

bikerider написа:...

Кое му е трудно за разбиране - в завода е настроено някакво съотношение на low спрямо high speed compression и с врътката просто местиш целия интервал на compression-a.

...


Трудно ми е да разбера ЗАЩО!?!?!?!

Аз обичам да карам с малко високоскоростна и много нискоскоростна, а изведнъж не мога да направя този избор... тея вилки определено не ми харесват :nono:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Shady™ » Чет Окт 25, 2007 7:33 pm

Добре а СИГУРНО ли е че ще дойдат до месец RC3(ako може евентуално дата на "постъпване)" ?
И ако не колко струва този проклет RC3 WC или евентуално RCV ?!

ПС: До колкото разбрах - цените ще са горе долу като по американските сайтове, тоест:

- RC3 ~ 1500lv
- RC3 WC ~ 2200lv
- RCV - WTF ?! 1300... ?!
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот marshall__ » Чет Окт 25, 2007 8:06 pm

Да, наистина ще бъде добре да се разберат цените на въпросните новости :)
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот M1010X » Чет Окт 25, 2007 9:28 pm

marshall__ написа:Да, наистина ще бъде добре да се разберат цените на въпросните новости :)

Вариант - цените се разбират след като вилките пристигнат и се пуснат на пазара за някакви суми; на базата на оценката доколко българинът е готов/способен да изръси дадената сума ще се определи и дали тя ще остане като окончателна цена :D
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот marshall__ » Чет Окт 25, 2007 10:17 pm

Мен така ми се вижда доста сложно и дълго като процес. По-добре от сега да плеснат някви' цени, че българинът да може да си прави сметки и планове на време, ако ще се възползва от стоката :D
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот M1010X » Чет Окт 25, 2007 10:28 pm

Абе то че е по-лесно и удобно за всички, така е... Ама кой ти го гледа това?
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот Shady™ » Пет Окт 26, 2007 8:19 am

M1010X написа:
marshall__ написа:Да, наистина ще бъде добре да се разберат цените на въпросните новости :)
на базата на оценката доколко българинът е готов/способен да изръси дадената сума ще се определи и дали тя ще остане като окончателна цена :D


Aз съм НАПЪЛНО ГОТОВ да отделя 1000лв за 888RC3 WC :D :beer:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот tailor » Пет Окт 26, 2007 12:25 pm

Shady™ написа:Добре а СИГУРНО ли е че ще дойдат до месец RC3(ako може евентуално дата на "постъпване)" ?
И ако не колко струва този проклет RC3 WC или евентуално RCV ?!

ПС: До колкото разбрах - цените ще са горе долу като по американските сайтове, тоест:

- RC3 ~ 1500lv
- RC3 WC ~ 2200lv
- RCV - WTF ?! 1300... ?!

Цените на пристигналите вилки 2008 са:
-Marzocchi 888 RC3 WC C200- 2790лв
-Marzocchi 888 RCV C200 - 1490лв
-Marzocchi 888 ATA WC 160>200 - 2090лв
-Marzocchi 66 RC3 C180- 1689лв
-Marzocchi 66 RCV RR C180- 1149лв
-Marzocchi 55 ETA C160- 1290лв
-Marzocchi XC700 100>140- 1290лв
-Marzocchi Marathon Corsa LT 100 - 789лв
-Marzocchi DJ3 100 RR- 459лв

Вече с 3 години гаранция
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот Alien » Пет Окт 26, 2007 2:51 pm

Алииии арна работа! Пет-петяхто сигурно е лудница. :)
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough
Аватар
Alien
 
Мнения: 3577
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 30, 2003 8:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот Shady™ » Пет Окт 26, 2007 6:00 pm

Aз си чакам RC3 :popcorn: :^:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот bocko92 » Нед Окт 28, 2007 8:06 am

хмхмхмхмхм маи наи добре изглежда 888 rc3 но нз някои знае ли дали има preload compresion rebaund
bocko92
 
Мнения: 7
Рейтинг: 1176
Регистриран на: Нед Сеп 30, 2007 7:26 pm

Мнениеот z1gZag » Нед Окт 28, 2007 9:40 pm

Днеска разбрах колко много искам новото 66 RCV :crying: , почва се якото събиране пак , за новата година може би .... :dunno:
z1gZag
 
Мнения: 1003
Рейтинг: 1915
Регистриран на: Съб Сеп 30, 2006 7:31 am

Мнениеот RAM-FR » Нед Окт 28, 2007 11:39 pm

tailor написа:-Marzocchi 55 ETA C160- 1290лв


Тва не беше ли само OEM ?
Аватар
RAM-FR
 
Мнения: 3516
Рейтинг: 1958
Регистриран на: Чет Дек 29, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот URNEST » Пон Окт 29, 2007 11:09 am

RAM-FR написа:
tailor написа:-Marzocchi 55 ETA C160- 1290лв


Тва не беше ли само OEM ?

Ами не, Marzocchi 55 R е ОЕМ.
И аз пак да си питам:Каква цена се очаква в България на Marzocchi 55 TST2?
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот Rancid » Пон Окт 29, 2007 1:37 pm

А на 55 R дали може да му се вдигне хода както при dirt jumper-ите.
Изображение
Аватар
Rancid
 
Мнения: 1303
Рейтинг: 1710
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2005 10:35 pm

Предишна

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 145 госта