irgnet написа:Според мен от тези модели най-добре е да си вземеш РАМ-чето, след него Кроса
И какво като е на 2+ години ? Взимаш един крем за подмладяване и готово.L_G написа:Този RAM не е ли модел на 2+ години или се лъжа?
madsnake написа:Какви счупени вилки, какви 5 лв? Карал съм сънтури евтини в началото. Кусурите им са много разбира се, но чак пък чупене... Основно може да спре да се сгъва, защото се пълнят с мърсотия с поглед само. Кроса като компоненти изглежда добре, РАМ-а също не изглежда зле. В байк център понякога са позитивно настроени та може и да си договориш едни 5-10% надолу от цената, ако консултантите им са на кеф
Успех.
bcdd написа:Вземи си което ти харесва на цвят и марка за тея пари няма значение частите ,важно е да ти допада
Защо плашиш момчето с глупости ? НЯМА Счупени вилки и такива глупости да ти се случат освен ако не скачаш с него
madsnake написа:Аз лично не харесвам това, че не са дали адекватен модел на спирачките и командите. Пише едно и също, което не води никъде. )
madsnake написа: Предполагам разбрал си ми идеята.
madsnake написа:Хидравлика в комбиниран блок... найс. Променям си мнението за избора на велосипеда в такъв случай. РАМ-а бих избрал при всички положения.
@zoomaniak
Човека пише, че е преотркил колоезденето. Отделил е 700 лв. за колело. Ти го прати на Боровец само със задна спирачка... След като иска такъв велосипед, нека да вземе, да покара, да види колко и какво ще кара и тогава вече ще мисли за по-скъп вариант. Ако някой ме беше питал преди 10-15 години като си купувах Drag Hacker-a какво ще карам, щях да го гледам тъпо и да му кажа "ами колело". Пак тези години започнахме да караме с ентри левел планински колела горе долу от този ценови диапазон с познат, година по-късно аз ъпгрейднах с по-висок клас МТБ, той мина на шосейка. Предполагам разбрал си ми идеята.
victortrt написа:Ако искате да се вместите в контролното време 20 км ще ги минете за под час с градско колело, ако карате бързо. То зависи и какъв е профила на терена де, както и с какви колела "джъдкате" в града.
А иначе въпросът май е за нова тема.
rosi_s написа:Здравейте хора
С една колежка решихме да участваме в триатлон (спринт дисциплината). Ние сме абсолютни непрофесионалисти и за първи път ще участваме. Маршрута за колоездене ще е по пътя (мисля), с дължина 20 км и контролно време 1 час. Та искам да попитам необходимо ли ни е някакво по-специално колело или може да си ползваме тези, с които си джъдкаме из града?
zoomaniak написа:rosi_s написа:Здравейте хора
С една колежка решихме да участваме в триатлон (спринт дисциплината). Ние сме абсолютни непрофесионалисти и за първи път ще участваме. Маршрута за колоездене ще е по пътя (мисля), с дължина 20 км и контролно време 1 час. Та искам да попитам необходимо ли ни е някакво по-специално колело или може да си ползваме тези, с които си джъдкаме из града?
Пътя ще е прав или ще го изкачвате. Денивелацията не я знаете и не знаете час на тръгване. Един час каране за "новак" е като при мен и жена ми от София до Драгичево при 40 гр жега. После 2 седмици не пипахме колело.... облекло, вода, раница - шапка - очила - ръкавици и обувки... след 11 часа слънцето ще ви направи на "потник" ако не внимавате... аз за 2-3 часа и ми изгоря главата и ме болеше 2 дни не мога се почесам...
Lento corredor написа:Препоръчвам Ви да използвате шосейни велосипеди. С МТБ велосипед трудно се поддържа 20 км средна скорост дори и по асвалт, за градски велосипеди не мога да дам мнение, те са по-близо до шосейките. Ако искате да влезете в контролното време задължително шосейка. 1000 метра денивилация ми се вижда доста за 20 км. Успех.
zoomaniak написа:Иначе има формула на изчисляване спрямо Надморската височина но трябва да потренирате и точност на денивелацията спрямо предполагаеми километри 99%
Осиковска Лакавица, България - 42.938228,23.952853 - 412 метра, 1352 фута
http://satellite.somemaps.com/bg/
Фрашкано е с готини навигационни трикове
Тая карта от примера не е най-добрата - но за демо може да опитате.... заставате в началото на трасето - записвате данни - отивате в горната част на трасето - записвате данните - после всичко се пресмята от картите от точка А до точка Б
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта