Съжалявам за това, което ти се е случило. За съжаление, всички български марки май са с такова отношение към клиента. От тази група изключвам само Пулс, които все още държат ниво на обслужване.
Моят съвет е, колкото и отчаяно е, да си потърсиш правата с жалба в Комисията за защита на потребителите.
Моето мнение е същото. Заеми се за начало с КЗП.
За машина от този клас, какъвто и да е проблема, не мисля че подобна развръзка на проблема е приемлива.
Все пак, нека да приемем, че ти лъжеш. Ок, какво може да си правил с това колело, за да е в този вид? Каране в зимни условия, или скачане на рампи в байк парк? Може би "тежък" DH? Е и? Подобен велосипед трябва да може да издържа на всичко това. Проблема е на лице, и всеки уважаващ себе си производител, ако цени клиентите си трябва да отстрани проблема, а ако не може, да го подмени (е закона изисква няколко допълнителни стъпки, но все пак е факт лошия имидж (на вече силно влошения такъв) за RAM).
Аз лично се реших преди няколко години, че гаранционен велосипед няма да купя повече от тях поради подобни проблеми (е много по-леки, и за в пъти по-евтина машина, но лошото чувство си остана).
Сега се сещам, какво правят германците при продобен проблем (избери си произволна тяхна марка, която произвежда не ентри левъл колела) - е просто ти уважават гаранционните претенции, или ти пращат директно нов продукт.
Моят съвет е да не се отчайваш, а да си търсиш правата.
Само да кажа, че гаранционни условия на BG език и гаранционна карта от 2 години са 2 различни неща.
Имам 3 продукта в бизнеса ми, които имат 2 г гаранция и са ми топ продукти и съм им дал доживотна гаранция. Това ще рече, че на база 1 000 продажби - имам под 1% рекламация по гаранционна карта.
Аз до сега в България гаранционна карта с гаранционни условия не съм видял.
От там идва заблудата, че Германците подменят - щото имат хиляди продажби. Но Българите не искат - щото гаранционни условия описани на български език няма. Или поне аз не видях. А търсих... защото продавам гаранционни продукти.
Когато се купуват продукти без ясни гаранционни условия на роден език с подпис и печат и касов бон - трудно става с КЗП.
КЗП има списък кои групи от продукти влизат в потребителски иск - сигнал - казус - щета и т н., пред КЗП. Търсете и ще се изненадате ...
Опитайте и ще останете изненадани... кой какво разбира под думата гаранция и клиенти и търговци.
Какво да му гарантираш на парче желязо?
Купих си Нутрибулет - все едно купих самолет. Гаранционните точки садесетки...
Купих 2 колела:
- Имате 2 г гаранция. Кфо Bro кое му е гаранционното на колелото. Клише зад клише казано...