1. Други накладки (нямам идея моите какви са, но мога да го проверя по-късно).
2. Нов адаптор...нещо от сорта на Zee примерно.
3. Направо нова ,по-добра цяла спирачка.
4. Или нещо друго за което не се сещам.
outfaced написа:5. По-добра техника на спиране
Няма спирачка, която да не прегрее ако я стискащ постоянно.
Не се разбра колко тежиш ... Освен ако не си 100+кг то 200 диск отзад не карат дори и на ендуро-състезанията.
Омекването на лоста означава въздух в системата.
Katana написа:"Като стил на спиране използвам много повече време задната спирачка от колкото предната." само това не го разбрах...не е ли нормално да ползваш главно задната спирачка а предната лееееееко да си държи...
kawasuna написа:Някой кара ли Saint спирачки друг стил,не ДН?
bdog написа:Металните предават значително повече топлина към апарата. В някои случаи това може да е недостатък - например, ако има лош навик да се дължи спирачката леко стисната на дълги спускания.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
4getcredo написа:Мога да дам един хинт, как да свиквате да разчитате повече на предната. Като тръгнете да спирате с предната (а и със задната), си представете, че трябва да бутнете колелото напред, а не че вие трябва да се изтеглите назад. Различно е. Не да отстъпвате, а да атакувате, да бутате върху кормилото и върху педалите. Преди спирането се заема атакуваща позиция и като натиснете спирачките, започвате да изправяте крайниците, ама не назад да отивате, а нагоре и леко назад в зависимост от наклона. Все едно се стремите да избутате колелото напред.
4getcredo написа:Аз си спомням, когато Pr3d4t0R обясняваше защо иска 200 м. диск отзад и как държеше на своето
Katana написа: Това със "избутването" напред ми изглежда доста странно, но все пак ще го пробвам...
4getcredo написа:Katana написа: Това със "избутването" напред ми изглежда доста странно, но все пак ще го пробвам...
Отстрани като го гледаш не изглежда като избутване, но това е усилието от страна на твоето тяло/центъра на тежестта да остане равномерно разпределено върху колелото (да не отидеш прекалено напред = да прескочиш кормилото и/или да не отидеш прекалено назад = да изгубиш контрол над предницата). Отстрани изглежда като изтегляне назад, но реално не е. По-скоро избутваш колелото напред. Това си представяй и тялото ще започне да го прави. Като казваме "изтегляне", много често начинаещият заема тази позиция и тогава натиска спирачките. Напротив, евентуално се озоваваш в тази изтеглена позиция (или както на клиповете е показано с опънати крайници и пети долу) едва в края на спирането, това е финалната му фаза, така да се каже.
taurus13 написа:...не знам колко ти е диска, но при мен със 180 мм имаше недостиг на спирачна сила - спирачката ми е сейнт 800. Сложих 203 и вече нямам проблем.
Потребители, разглеждащи този форум: emo_gp и 50 госта