Petar_stoychev написа:... на пряка слънчева светлина ефективноста на такива мигалки или фарове спада драстично.Трябва наистина да се накичиш като елха за да се виждаш от далече.
noncho написа:Само не карай по тъмно с мощни мигалки, през вечер някой колега ме заслепява и ми убива всякаква видимост за 10 секунди с такива.
Zlobilka написа:...добра видимост...
Zlobilka написа:В последно време ми е много неприятно, когато в ден с добра видимост насреща ми идва някой, с колело , с включен фар тип мигащ SOS , фарът е дигнат нагоре / може и нарочно да е / свети директно в очите . А още по ефектно е когато е слязъл човека от колелото и го тика по тротоара . Толкова е досадно , че няма на къде повече !
Yash написа: включен на блиц режим,
evilzet написа:Yash написа: включен на блиц режим,
Не съм задълбавал по темата, но мигащия режим пречи на правилното определяне на разстоянието, затова е малко нож с 2 остриета, но няма как.
evilzet написа:Даже мисля, че точно по тази причина в Германия за вечер са забранени мигалките - трябва да е постоянна светлина.
evilzet написа:Zlobilka написа:...добра видимост...
Когато разбереш, че това зависи не само от физични закони, а и от психични състояния, може да си промениш мнението.
Yash написа:Zlobilka написа:В последно време ми е много неприятно, когато в ден с добра видимост насреща ми идва някой, с колело , с включен фар тип мигащ SOS , фарът е дигнат нагоре / може и нарочно да е / свети директно в очите . А още по ефектно е когато е слязъл човека от колелото и го тика по тротоара . Толкова е досадно , че няма на къде повече !
След като ми се е случвало с фар 700 лумена, включен на блиц режим, каращи срещу мен да правят ляв завой и да ме засичат, да ми кажат, че не са ме видяли, няма какво повече да коментирам.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта