Pr3d4t0R написа:...
Грипове,
шок в друга лига, спирачки, кормило, лапа, седалка, моделът на вилката, доста по-лека рамка,
капли, водач наличен (те па и те знаете кви пари са). Дреме ми че фрийхъба е на кученца, тва е DT Swiss и да,
понякога мисля е полезно да се робува на марки. В по-крайните случаи, като за мен тука е така.
В минус на Радон-ът са команда, заден дерейльор и курбел като по-нисък клас. Като ГХ 1400 за мен е 1:1 с Х1 1400, разгледай им параметрите, ко искаш и снимките. Да, по-яка е плочата на Пулса, само че тва вече е дреболия в графа естетика.
Касетата на Пулса също не е Х1 клас, ГХ е. Скъпи са Х1. И в двата случая ще ги заменя с Гарбарук 10-50.
RCT3 има врътка на 3-степени да коригираш бързата компресия.
"Няма по-добро, а различно " и затва сравнявам окомплектовката, щото не съм карал колео с ход 170мм до сега и не знам кое от двете искам. Чак огромна разлика...
Спирачките Гайд знаем че имат понякога проблеми в жегата, МТ5 пък в сравнителни тестове се представя доста добре.
И една друга дреболия ме притеснява при рамката на Пулс. Има отвори в кращита на сийт и чейн тръбите, и то големички, а пък не е като да не ми се е слчувало в такива да попадат малки камъчета, докарани от калта. Дрънкат и трябват гадни упражнения с обръщане на колелото за да се извадят. И то с доста зор. Поправете ме ако греша, не знам. На мен ми се е случвало.
Не толкова важен + на Радон-ът е че е с бууст главини. Тъпня, ама съвременен стандарт и улеснява подмяната на части с по-нови. Тва не е толкова важно, де.
Минус на Радон е че трябва да го доставям през спедиторска фирма, щото байк-дискаунта не доставят цели колела до БГ. Пулсът го има в БГ и якото е че като ми прещрака отивам и го взимам веднага, та и тва им е плюс.