todor_todorov написа:А какви са тези цени в ЕВРО?
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Lucky Loser написа:Случайно попаднах на този линк - http://allmountain.bg/shop/v/391-rs-1-2 ... results=48
Цената е странно ниска за този модел
hitar_potar написа:Въпросчета към Пулс: смятате ли да предлагате и трети различен вариант сглобка в бъдеще? Или пък ако клиента желае, да внесе някакви промени в някоя от настоящите сглобки?
demeus написа:Смятам,че алуминиев 27,5 + твърдак,подходящ за по-агресивно каране би било добра идея
valsbak написа:И аз да попитам. Планирате ли твърда рамка с конусно чело и проходна ос 12х142 мм ?
demeus написа:Смятам,че алуминиев 27,5 + твърдак,подходящ за по-агресивно каране би било добра идея
valsbak написа:29 инча, твърдак, алуминий, конус чело, вътрешно водене на жилата и маркуча на спирачката, задна проходна ос 12х142 или 12х148. Нещо такова
Pulse написа:demeus написа:Смятам,че алуминиев 27,5 + твърдак,подходящ за по-агресивно каране би било добра идея
ИДЕ!!! :-)
demeus написа:Pulse написа:demeus написа:Смятам,че алуминиев 27,5 + твърдак,подходящ за по-агресивно каране би било добра идея
ИДЕ!!! :-)
СУПЕР ! А някакъв Джокер ще дадете ли ?
Pulse написа:Здравейте,
Бихме се радвали ако споделите какъв вариант на велосипеда би ви харесал повече! За на такъв тип информация е много ценен.
... ( поне 2) .
Поздрави
Pulse написа:valsbak написа:И аз да попитам. Планирате ли твърда рамка с конусно чело и проходна ос 12х142 мм ?
Здравей,
Да, планираме. С единствената разлика че "модерния" стандарт за проходна ос е 148мм. И нас ни дразни че постоянно се пръкват нови стандарти, но ако искаме да сме актуални се налага да следваме ( не сляпо) теченията...
Рамката за която говоря ще Ви хареса МНОГО!!!
hitar_potar написа:Pulse написа:Здравейте,
Бихме се радвали ако споделите какъв вариант на велосипеда би ви харесал повече! За на такъв тип информация е много ценен.
... ( поне 2) .
Поздрави
Здравейте отново, снощи по някаква причина отговора ми на този Ви коментар не се е публикувал.
Както съм споменавал по-рано в тази тема, на мен лично ми се струва, че двете сглобки на RS модела (примерно) ми се струват прекалено близки като компоненти и като цена. Като и двете са над 4 бона, което си е цифричка за бг-реалността. Мислех си, че би се намерил пазар и на 1 сглобка примерно в диапазона 3000-3500лв, като за целта сглобката може да е с NX-групата на Срам или 1х10 Х5/Х7.
Другото, за което питах - за в бъдеще мислили ли сте да предлагате опцията за цялостна или частична промяна на дадена сглобка? Примерно по-скъпата сглобка на ендуро-модела, но отпред с Lyrik Dual Position Air примерно? Или с Guide Ultimate спирачки? Като всяка една такава промяна ще влияе и на крайната цена, разбира се.
В тон с последните мнения за нови модели от вас, да попитам отново, понеже бяхте споменали преди: докъде ориентировъчно сте стигнали с идеята за ваш модел за спускане? И ще се придържате ли към концепцията за окачване, подхваната с RS модела?
valsbak написа:Pulse написа:valsbak написа:И аз да попитам. Планирате ли твърда рамка с конусно чело и проходна ос 12х142 мм ?
Здравей,
Да, планираме. С единствената разлика че "модерния" стандарт за проходна ос е 148мм. И нас ни дразни че постоянно се пръкват нови стандарти, но ако искаме да сме актуални се налага да следваме ( не сляпо) теченията...
Рамката за която говоря ще Ви хареса МНОГО!!!
Няма лошо да предлагате този boost стандарт, много хора го хвалят, но това означава по-скъпи компоненти: нови главини, курбели, дерайльори. Добрите стари монтажи и капли не могат да се ползват пълноценно или трябва да се търсят адаптори. Но вие си знаете, все пак произвеждате и продавате велосипеди.
Pulse написа:Здравей,
Да, и ние сме съгласни че двата модела на RS са доста близки. Причината е че сме ограничени от към възможностите за окомплектовка. А иманно вилка с поне 170 ход и скоростна система 1Х. Към момента в който правихме тези колела NX не беше наличен за поръчване. За съжаление няма как да има RS, който да струва 3000 лв., поради въпросните специфики ( 170 вилка, 1Х скорости) 1Х10 за нас не е опция, както и ендуро колело без Dropper seat post.
Относно въпроса за частите, с които да можеш да си правиш къстъм колело: Това е вариант към който гледаме за бъдеще. Защо не сега? Защото за съжаление трябва да поръчаме частите, които ползваме за производството на колела поне 4 месеца по-рано, което значи че трябва да имаме нечовешка наличност от различни компоненти... И вторяия може би по-голям проблем е че трябва да изчакаме да получим поръчка от клиент, за да задействаме производството, което е пълен кошмар за планиране. Няма как да произведем предварително всякакви варианти + различните им цветове, които да стоят на склад... Но пак ще кажа, че това е идеалния вариант за клиента. А ние искаме да угодим на клиентите си максимално!
За сезон 2018 със сигурност няма да имаме модел за спускане. Защото не искаме да имаме посредствена рамка. А това да имаш рамката, която би искал да продаваш не е никък лесно ( и евтино)...
Много благодарим за коментара ти!!! Точно такива коментари са ни нужни за да си сверяваме часовниците
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 170 госта