Изпробвано: Sram Guide RS

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот Admin » Пон Авг 10, 2015 11:11 pm

Изображение
Високият клас спирачки на Sram впечатляват със сила, модулация и добро тегло.
http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... m-guide-rs
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот halfdone » Сря Авг 12, 2015 8:41 am

Карам с този модел от доста време и забележки нямам. Достатъчна спирачна сила и отличен контрол.Теглото ми с екипировка е ~90кг. Макар и да обичам да не пускам много спирачките, с прегряване проблем не съм имал.
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 568
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот ЧестоНеадвкватен » Сря Авг 12, 2015 4:15 pm

Интересно ми е как биха се сравнили с ХТ, знам двете са за различни но с толкова сходни цени(най евтиния вариант)....
ЧестоНеадвкватен
 
Мнения: 901
Рейтинг: 1483
Регистриран на: Сря Юли 30, 2014 10:35 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот moridinbg » Сря Авг 12, 2015 5:30 pm

Линк към сравнение на стенд на няколко спирачки - viewtopic.php?f=28&t=167952&start=30#p1026850
ХТ-то има аналогична спирачна сила, но лоша модулация.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот thepowerofone » Сря Авг 12, 2015 8:43 pm

moridinbg написа:Линк към сравнение на стенд на няколко спирачки - http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f ... 0#p1026850
ХТ-то има аналогична спирачна сила, но лоша модулация.


Пффф, тва било по-слабо (макар и маргинално) от ХТ/СЛХ/Деоре! Само в Сейнт/Зее е истината - модулацията няма нищо общо с тази на двубуталните, не преувеличавам, а теглото:
http://bikescale.com/index.php?d=artyku ... 2&art=5628
http://bikescale.com/index.php?d=artyku ... 2&art=4121

Най-смешното е че при спиране от 45 км/ч до 0 км/ч тоз Срам е най-зле. Срам и позор, 4-бутална спирачка. :D
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот moridinbg » Чет Авг 13, 2015 12:51 am

1.5% по-слаба средна сила и 4.5% по-бавно спиране, на фона на по-добра модулация и по-ниско тегло е добра сделка. За разлика от цената...
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот TheUndertaker » Чет Авг 13, 2015 8:21 am

thepowerofone написа:
Най-смешното е че при спиране от 45 км/ч до 0 км/ч тоз Срам е най-зле. Срам и позор, 4-бутална спирачка. :D

Мога и да ти кажа защо :) . При Шимано двете двойки бутала действат заедно при натискане на лостчето, и затова го има тази "хапливост" и усещането за огормен прилив на мощност. При Гайд, буталата действат с известно забавяне едно от друго - първо едното после другото, което води до повече "мекота" и контрол на спирачната сила в по-голям диапазон от хода. Спирачката може да се направи да работи като Шиманото, обратното не е валидно :)

А както съм писал и в други теми, този тест са си го направили да си хвалят Магура немците, и не го намирам за много "независим". Но пак дава някаква насока, към продуктите
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот outfaced » Чет Авг 13, 2015 9:55 am

ЧестоНеадвкватен написа:Интересно ми е как биха се сравнили с ХТ, знам двете са за различни но с толкова сходни цени(най евтиния вариант)....

По добра е модулацията, но сравенено с формула The one пак е все едно няма :D
Но пък вече ми се струва малко се преекспонира тая тема с модулацията. За мен е въпрос на свикаване. На ХТ-тата модулация ми липсва само на много бавни и технични участъци където дозирането на спирачката е много важно за баланса.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот halfdone » Чет Авг 13, 2015 10:01 am

Отново се заформя диспута от сорта на Iphone (IOS) vs Samsung (Android) и всеки си знае неговото :D
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 568
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот windv » Чет Авг 13, 2015 10:29 am

Доскоро карах със схема от лостчета juicy ultimate и спирачки code, смених кодовете с такива от guide rsc и запазих същите лостчета. Като сила не спират по-малко от 3-те чифта кодове, които съм сменил, НО имат невероятното предимствво че не цвилят като старите авиди!!! Това беше единственото , което исках от тях и си го постигнаха. Да спират поне толкова добре , колкото кодове и да са тихи. Предната я карам с диск шимано хт, а задната е с магурски venti disk. не усещам разлика заради тях.

Последният път на Боровец се опарих като пипнах тялото на задната спирачка след едно спускане, толкова беше напечено, но не съм усетил да е намалявала силата или усещането в лостчето. Не съм състезател и общо взето стискам спирачките от горе до долу независимо къде карам.

Нови накладки за такива спирачки ми струваха 19лв от немско , 2 чифта органични.

Много съм доволен.
:agree:
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот thepowerofone » Чет Авг 13, 2015 5:39 pm

TheUndertaker написа:
thepowerofone написа:
Най-смешното е че при спиране от 45 км/ч до 0 км/ч тоз Срам е най-зле. Срам и позор, 4-бутална спирачка. :D

Мога и да ти кажа защо :) . При Шимано двете двойки бутала действат заедно при натискане на лостчето, и затова го има тази "хапливост" и усещането за огормен прилив на мощност. При Гайд, буталата действат с известно забавяне едно от друго - първо едното после другото, което води до повече "мекота" и контрол на спирачната сила в по-голям диапазон от хода. Спирачката може да се направи да работи като Шиманото, обратното не е валидно :)

А както съм писал и в други теми, този тест са си го направили да си хвалят Магура немците, и не го намирам за много "независим". Но пак дава някаква насока, към продуктите


Абстрахирайки се от всякакви марки и модели, няма много смисъл в това, което си написал, откровено казано. Дори да излиза едното бутало преди другото (което мога да го отдам на неконсистентна изработка и кофти толеранси), какво става, когато накладката допре ротора? Изравняват се, естествено, и то много преди да има натиск, създаващ някакво триене за спиране. Иначе би износвало накладките накриво, нали? Доколкото съм чел, 4-буталните спирачки (от каквито и да е марки) по наследство имат много хубава модулация. Не съм карал или пробвал друго, освен шиманските Деоре/СЛХ/ХТ и Зее/Сейнт. Слагам ги в две категории групи, тъй като моделите във всяка своеобразна група практически нямат никакви разлики като поведение (при еднакви накладки), единствено в екстрите. Та, държа да отбележа, че за пореден път се слага "Шиманото" в една група - сите спирачки в кюпа. Еми, не е тъй. Да, 2-буталните са малко дървени като усещане и искат доста стискане за пълна сила, при което са безчувствени. Но разликата в усещането между 4-буталните и 2-буталните на Шимано е огромна, ама наистина огромна, при все еднаквите на вид лостчета. Изпробвайте едно Зее или Сейнт - гарантирам, че много ще ви хареса усещането, особено с органични накладки, металните наистина са хапливи. Органичните са достатъчни, защото спирачката е много мощна. Не знам каква толкова прехвалена модулация имат тия Срам, ама трудно ми е да си представя да е кой знае какво над Шиманото - стиска се лостчето сравнително леко, по-меко е от 2-буталните, дозировката на спирачната сила е много логична като прогресивност спрямо стискането. Не е ли това модулацията? А пък като видя, че Гайд е слаба като представяне спирачка и просто... На мен 2-буталните на Шимано на 29-ка малко не ми достигаха. Ако тоз Срам е с 1.5% по-слаб, а е 4-бутален, за мен това е провал. Трябва да борят и съмненията за здравниата на спирачките си. Като видя темата за Рокшокс Пайк и всичко Срам почвам да го гледам с присвито око. Като ударим и цената от 50 лева над едно Шиманско Зее, на което очевидно никакъв конкурент не може да му е според тестa на немците, нещата стават трагични.
Последна промяна thepowerofone на Чет Авг 13, 2015 6:08 pm, променена общо 2 пъти
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот moridinbg » Чет Авг 13, 2015 5:56 pm

thepowerofone написа:Не знам каква толкова прехвалена модулация имат тия Срам


Като не си пробвал друго, освен Шимано, какво тогава теоретизираш? Разлика има и е осезаема.
Бърз поглед над миналогодишните EWS (от тази година не намирам събрани на куп прегледи, а не ми се рови в 30 отделни статии) - http://www.pinkbike.com/news/crankworx- ... hecks.html
г/д 50 на 50 Шимано/Срам спирачки. Шиманотата са 50/50 ХТ(R)/Saint, Срамовете са 100% Guide. Щом състезателите в ендуро сериите ги ползват на състезанията, явно спирачната сила е достатъчна. XTR имат практически същата спирачна сила като ХТ-тата.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот thepowerofone » Чет Авг 13, 2015 6:00 pm

@moridinbg

А ти си пробвал другата страна? Тва кво карат по спонсорските мероприятия, слабо ме касае. Истинските данни от тестове показват друго. Реклмата във WS Teleshop да си я качат.
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот moridinbg » Чет Авг 13, 2015 6:59 pm

Да, 2 години съм карал Авид, от половин година карам SLX, защото го взех достатъчно евтино. Имаше и един епизод от 2 седмици временно с BR-M446, но там няма какво да се коментира, спирачката е крайно неудачна за по-сериозно каране.
Спонсорирани или не, хората са на тия мероприятия да печелят места и го правят и с двата лагера.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот thepowerofone » Пет Авг 14, 2015 7:52 am

Айде пак, за 10-ти път - всичките спирачки в кюпа. А 4-бутално Шимано? Тук: http://www.pinkbike.com/news/Shimano-Ze ... -2013.html

"The Zee's full power doesn't hit you over the head immediately... We've spent extensive time on Shimano's SLX and XT brakes, and where those brakes can feel almost grabby from the start, the Zees seem to have more of a ramp up to their power, with more modulation available before full lock up.

It was on long, committing rock faces and extremely steep sections of trail where speed needs to be controlled without losing traction where the brakes' excellent modulation was most apparent. On terrain such as this the ability to find a balance between locking up the rear tire and careening wildly off into the bush is a must, and the Zee brakes more than earned their keep...
...
Shimano's Zee brakes strike a good balance between power and modulation, and we'd say their lever shape is the best on the market right now. The use of mineral oil also makes our inner mechanic happy, as does the excellent pad clearance that reduces rotor rub".

Всякакви сладости могат да бъдат изказани за всеки модел що-годе читава спирачка. Като се направи сравнителен тест с реални тестови данни, обаче, ги отхвърляме, щото не ни кефят нас ли? Поне да бяха на сносна цена тия Срамове, то и тва не.
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот TheUndertaker » Пет Авг 14, 2015 8:28 am

thepowerofone написа:Абстрахирайки се от всякакви марки и модели, няма много смисъл в това, което си написал, откровено казано. Дори да излиза едното бутало преди другото (което мога да го отдам на неконсистентна изработка и кофти толеранси), какво става, когато накладката допре ротора? Изравняват се, естествено, и то много преди да има натиск, създаващ някакво триене за спиране. Иначе би износвало накладките накриво, нали?
Коментара ми е относно забавянето при спиране, което според теб е голяма драма . Едно бутало е напълно достатъчно , за да стисне правилно накладката при четирибутална спирачка принципно.
Малко корекции
- модулацията не се определя от вида бутала като цяло
- има причина доста състезатели, спонсорирани от Шимано, да карат с лостче XTR-XT и апарат на сейнт и той не е заради теглото
- не всичко е Нютони спирачна сила 1.5%, е колко Нютона ? Опитай се да си ги представиш като сила ;), дали ще я усетиш. Повечето неща опират до това как изпозлваш СИЛАТА /сега остава да се покаже някой джедай/
- модулацията по принцип е начина, по който се разпределя спирачната мощност в целия ход на лоста/накладките. Не зависи от вида накладки, от вида бутала, и тнт ;). Една картинка , която да обясни нагледно горе долу за какво става дума:
http://www.bicycling.com/sites/default/ ... -chart.jpg

Никой, не казва, че спирачката е най-великата не света.Никой, не казва, че Шимано са отвратителни. Просто едните са е справили по-добре с едно нещо и не толкова добре в друго и тнт. Като всеки продукт на пазара. Просто аз говоря на база опита ми с много модели, преди да си взема спирачките. С удоволствие, бих ти дал да тестваш, моите и да прецениш дали пиша глупости

П.С. Леле как ми липсваха тези спорове Шимано срещу Срам ;)
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот did » Пет Авг 14, 2015 9:15 am

:offtopic:
TheUndertaker написа:... и тнт ...
... и тнт. ...

Абе Жоре, стига с тоя тротил бе! Така и не го научи това съкращение ;)
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот thepowerofone » Пет Авг 14, 2015 9:15 am

- Принципно не би трябвало броят бутала да определя модулацията, но на много мнения из МТБ форуми съм попадал, че просто така се получавало. Не мога да отговоря точно защо, просто предавам го тук, нямам контрол над вярата на хората;

- В това отново няма логика, тъй като лостчетата на Сейнт m820 и ХТР m985 (което е различно от това на ХТ m785) са идентични: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4i7l ... 1_1280.jpg Новите ХТ 8000 са практически миналогодишните ХТР, по отношение на лоста;

- Така е, тоз процент разлика е смехотворен, но говорим за сравнение с двубутално Шимано, не 4-бутално, какъвто е Гайд. Цената му също е такава;

- Статията, от която си взел снимката, хвали ХТР спирачката не по-малко - http://www.bicycling.com/bikes-gear/fir ... ide-brakes:

"My favorite brake over the last few years has been the Shimano XTR and specifically its BR-985 race brake upgraded with metal radiator pads. These 985s offer a nice linear progression and are easier to control at lockup. I've noticed these levers paired to a variety of calipers on sponsored athletes too, so great minds must think alike.

The Guide's power at pad contact is linear, easy to modulate and very similar in feel to my favorite Shimano brake but with perhaps even less free play and more adjustability. This is a compliment of the highest order."

Самата снимка не е много ясно какво демонстрира - ход на лоста спрямо leverage ratio? Как точно да го преведа и разбирам? Съотношението на приложена сила спрямо резултатна (все едно се променя опорната точка при дадена лостова система) и как това се променя с хода на буталото? Тва ако не е типичен маркетинг булшит от чартове и графики, та на :). Крайният резултат е важен, на каква нова технология измислили. Те и за taper-bore (всички досегашни) имаха подобни красоти, а сега го изоставиха.
Държа отново да отбележа, че става въпрос за 2-бутално Шимано, не 4-бутално. Тенденциозно почва да става подбирането на точно такива сравнения. Самият аз съм казал, че смених 2-бутално Шимано със 4-бутално и разликата е огромна, тука спор наистина няма.

Никой не твърди, че Шимано е единствената истина. Обаче първо почва търсенето на спирачка в даден ценови диапазон и трябва да се претеглят всички опции. Разликата в теглото между 2-буталните Шимано и 4-буталните е 10-20 грама, реално. Срамът е по-лек с 30 грама от 4-бутално Шимано, но е по-скъп от Зее със 50 лв, а като пърформънс е на нивото на двубутално Шимано, което за мен е провал. Еми аз като си давам парите, си гледам интереса. Отделно има го и моментът на подозрение относно безпроблемността на спирачки Авид/Срам. Дълго ще трябва да се борят с това. Факторът минерално масло спрямо спирачна течност за мен също е важен. Имал съм Куад Дюс ФР, при рутинна подмяна на спирачната течност не е особено приятно. Казвате не разяжда толкоз много? Не сте забравяли да измиете капчица някъде от колелото. Процедурата по обезвъздушаване при Срам Гайд според мен е по-тегава от тази при всички Шимано - потърсете официални клипчета и за двете и всеки сам да прецени. Спирачната течност се подменя рутинно на 2 до 4 години, просто защото умишлено е хигроскопична, по наследство от автомобилното приложение.

https://www.youtube.com/watch?v=Oid_MTcW1P4
https://www.youtube.com/watch?v=T1WT5EkJ9Qs
Последна промяна thepowerofone на Пет Авг 14, 2015 9:46 am, променена общо 1 път
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот TheUndertaker » Пет Авг 14, 2015 9:46 am

Аз не разбрах ние спорим ли и за какво :)

Ако говорим за спирачки всеки продукт би имал някакви характеристики в главата на потребителя /ние/ - цена - спирачна мощност - модулация - поддържка - консумативи/гаранция. Всеки сам си преценя както ти сам си изказал, позицията си при избор. За , някой е важна марката, за трети само цената и какво най-яко би си взел за цената. Няма как да гадаем всеки какъв избор би направил. Аз съм изказал, моята защо съм избрал това, което съм на базата на моя мироглед.
За мен най-важно е модулацията на спирачката, дали Шимано/ Магура / Хопе имат 10-15% повече Максимална мощност, не ме интересува. Интересува ме как тази мощност се използва в целия диапазон на хода. Просто имам някакъв изграден начин на каране и избор, както и ти в своя пост.
Аз приключвам по темата, моята позиция съм я казал. Всеки има право на избор :)

@did представи ви като ям Тнт какво излиза. радвам се, че четеш тоз форум още ;)
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот thepowerofone » Пет Авг 14, 2015 9:49 am

Да ти препоръчам едни ББ7 със Спийд Дайл лостчета, настроени за късо, но силно дърпане на жилото. Без какъвто и да е сарказам казвам, че тва е най-яката като усещане за модулация мощ (поне на 26-ца) спирачка, дето съм пробвал. :)

Тема за сравнение: http://singletrackworld.com/forum/topic ... st-6722626
Още едно директно сравнение: http://forums.mtbr.com/brake-time/sram- ... st11496044 Според него, Зее имат по-добра модулация от Гайд, и повече мощ (доказано от теста).
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот windv » Съб Юни 18, 2016 8:12 am

Вдигам темата, понеже карам гайди RS от есента и съм събрал конкретни впечатления. До сега, включително и цяла зима, всичко беше наред. Смених старите си кодове с тях и спират със съпоставима сила, цвилят значително по-малко, но се случва да прискърцат. Всичко си беше точно, докато не се затопли времето и не се прояви проблем за 1ви път. Ровейки за информация се оказа, че проблема го имат почти всички или всички модели Гайда Р и РС. За РСЦ не съм сигурен. Става въпрос за следното. Когато лостчето на спирачката се нагрее, било е на слънце или времето е много топло, лостчето блокира напълно, не се връща след като се натисне, а в лошия и буталата остават стиснати. Касаело било някое от оплътненията - О пръстен, който най-вероятно се разширява. Никаква доза обезвъздушаване и чистене не променят ситуацията.

Изливане на студена вода в/у лоста оправя нещата.

Вече май ще си нося една бутилка за мен и една за спирачките :rofl: Особено с жегата, която се задава...Ако са гаранционни ги заменяли, незнам дали със заменени оплътнения и дали този проблем е премахнат или просто дават РСЦ, където вътрешностите са други и вероятно не се получава подобен запек! :smash: Въпреки това съм доволен от спирачките и засега ще си нося просто водица или ще инсталирам чадърче на лостчето :idea: :D
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот Alexi » Съб Юни 18, 2016 8:14 am

чудех се като дойде време за ъпгрейд ,Гайд или ХТ .. вече не се чудя :D
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот penmark » Съб Юни 18, 2016 8:25 am

Няма какво да се чудиш - Zee :D
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот windv » Съб Юни 18, 2016 8:34 am

penmark написа:Няма какво да се чудиш - Zee :D

Zee-то вече толкова години си седи все така непроменено и не особено красиво в моите оки. Деоре-то го пооправиха тази година, ама зее-то кога ли ще го видим в нова осенка... :8D: Ясно ми е, че всички спирачки ще ме спират, затова си избирам само по вид :lol:
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот ЧестоНеадвкватен » Съб Юни 18, 2016 2:00 pm

Жалко, мислих да ги пробвам следващия сезон но явно проблемите със спирачките на СРАМ не спират. Ще си карам ХТто за сега :eyebrow: . Между другото някой има ли впечатления от по продължително ползване на новото ХТ(М8000)? За кратко не успях да доловя некаква разлика освен в усещането на лоста заради 'точиците' които са добавили като ХТР/Сейнт/Зий.
ЧестоНеадвкватен
 
Мнения: 901
Рейтинг: 1483
Регистриран на: Сря Юли 30, 2014 10:35 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот moridinbg » Съб Юни 18, 2016 2:02 pm

You had one job, SRAM, one job...
Много жалко. мислех, че това ще са следващите ми спирачки, но явно и при мен ще са Zee...
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот windv » Съб Юни 18, 2016 6:46 pm

Днес отново изкарах колелото в следобедния пек. Случи се същото, най-вече на едната, предна. Другата май е ок. Като я залях с вода от чешма се оправи за няколко минути. В жегата пак си спече. Хрумна ми да я увия в мокър парцал, за да държи студено, по-дълго време. Хаха. Замислям се дали ако купя нов комплект с уплътнения път 2016г, ако евентуално има промяна....
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот windv » Съб Юни 18, 2016 6:46 pm

...
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот halfdone » Съб Юни 18, 2016 9:05 pm

Кажи честно са, тамън днес 5 човека седяхме и се чесахме по главите. Пристигаме с колите, сглобяваме колелата, обръщам и натискам предната спирачка, а лостчето изпаднало в кома. Където го оставиш там си остава. Преди това сменях накладки и си викам, за едни накладки какво и направих на спирачката. Сваляме накладките, местим нарочно изнервени лостчето и буталата изобщо не мърдат. Казах си, че това няма да ми развали карането и тръгвам само със задна спирачка. Докато бутахме през гората и нещеш ли спирачката захапа и се оправи. Реших, че всичко вече ще е нормално, докато не спряхме да починем, а колелото беше на слънце (както и първия път) и лостчето изпадна в същото състояние. След известно време пак се оправи и така. Тамън се чудех какво става по дяволите и гледам тук същата работа.
Спирачките са Guide RS. Това нещо дали може да изиска като гаранционно обслужване или да не се занимавам изобщо? До момента и аз не съм имал никакви оплаквания, както и миналото лято.
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 568
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: Изпробвано: Sram Guide RS

Мнениеот banzai » Съб Юни 18, 2016 9:17 pm

Ееегати О-пръстена. Срам не са ли пуснали някакъв подобрен вече или да се измайстори от поли-модерен материал с по-малко темп разширение?
Ако само това им е дерта на спирачките, направо е песен (оооо елексир 5 :praying: :smash: ).
Аватар
banzai
 
Мнения: 135
Рейтинг: 1799
Регистриран на: Сря Мар 26, 2014 10:32 am

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта