moridinbg написа:Линк към сравнение на стенд на няколко спирачки - http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f ... 0#p1026850
ХТ-то има аналогична спирачна сила, но лоша модулация.
thepowerofone написа:
Най-смешното е че при спиране от 45 км/ч до 0 км/ч тоз Срам е най-зле. Срам и позор, 4-бутална спирачка.
ЧестоНеадвкватен написа:Интересно ми е как биха се сравнили с ХТ, знам двете са за различни но с толкова сходни цени(най евтиния вариант)....
TheUndertaker написа:thepowerofone написа:
Най-смешното е че при спиране от 45 км/ч до 0 км/ч тоз Срам е най-зле. Срам и позор, 4-бутална спирачка.
Мога и да ти кажа защо . При Шимано двете двойки бутала действат заедно при натискане на лостчето, и затова го има тази "хапливост" и усещането за огормен прилив на мощност. При Гайд, буталата действат с известно забавяне едно от друго - първо едното после другото, което води до повече "мекота" и контрол на спирачната сила в по-голям диапазон от хода. Спирачката може да се направи да работи като Шиманото, обратното не е валидно
А както съм писал и в други теми, този тест са си го направили да си хвалят Магура немците, и не го намирам за много "независим". Но пак дава някаква насока, към продуктите
thepowerofone написа:Не знам каква толкова прехвалена модулация имат тия Срам
Коментара ми е относно забавянето при спиране, което според теб е голяма драма . Едно бутало е напълно достатъчно , за да стисне правилно накладката при четирибутална спирачка принципно.thepowerofone написа:Абстрахирайки се от всякакви марки и модели, няма много смисъл в това, което си написал, откровено казано. Дори да излиза едното бутало преди другото (което мога да го отдам на неконсистентна изработка и кофти толеранси), какво става, когато накладката допре ротора? Изравняват се, естествено, и то много преди да има натиск, създаващ някакво триене за спиране. Иначе би износвало накладките накриво, нали?
TheUndertaker написа:... и тнт ...
... и тнт. ...
penmark написа:Няма какво да се чудиш - Zee
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта