Страница 1 от 1
Chris King с няколко нови предложения
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 2:09 pm
от Admin
Re: Chris King с няколко нови предложения
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 2:25 pm
от bikerider
ISO 150 е с алуминиево тяло (макар че има и опция за такова от неръждаема стомана за хората, търсещи максимална издръжливост)
Това чисто и просто не е вярно, а преводача би следвало да се засрами
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 4:37 pm
от Admin
Така е. Сега видях, че в сайта на Chris King имало линк, който показва какво е това нещо driveshell. Дори не знам дали е същото като hubshell, а пък със сигурност не мога да му измисля превод в момента. Но със сигурност не е тяло на главината.
Благодаря за поправката!
Става дума за ей това нещо:
http://chrisking.com/parts/driveshells.html
Edit: Така като гледам driveshell и hubshell май са две различни неща, които контактуват помежду си. Не че това ме улеснява особено при превода, де.
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 4:46 pm
от 4getcredo
Admin написа:Така е. Сега видях, че в сайта на Chris King имало линк, който показва какво е това нещо driveshell. Дори не знам дали е същото като hubshell, а пък със сигурност не мога да му измисля превод в момента. Но със сигурност не е тяло на главината.
Благодаря за поправката!
Става дума за ей това нещо:
http://chrisking.com/parts/driveshells.html
Driveshell, т.е. иде реч за тялото, в което е поместено т.нар. 'свободно движение' и на което се нанизва касетата ... за това иде реч, нали?!?
Най-точно на мен ми звучи (леймърско предложение) driveshell = предавателен механизъм?
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 4:52 pm
от caspar
Не са ли това шлиците? Точно при траялджиите, когато напават ги преебават.
Какви са лагерите на главината (150х12мм)?
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 4:59 pm
от Admin
@4getcredo
Аз доколкото разбирам от посочената страница, driveshell се използва в широк и в тесен смисъл. В широк е това, което ти казваш и на което се нанизват венците. В тесен смисъл е тая назъбената част, която свързва носача за венците с главината. А hubshell би трябвало да е част от тялото на главината, в която зацепва въпросният driveshell в тесен смисъл.
Продължавам да ровичкам, за да разбера дали съм го разбрал правилно, тъй като устройството на Chris King не е точно като на по-обикновените главини.
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 5:00 pm
от ddevil
При траял-а не заминават ли кученцата по-скоро?
едит:
Каквото има и по-горното споменаване на траяла
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 5:09 pm
от Admin
ddevil написа:При траял-а не заминават ли кученцата по-скоро?
А това какво общо има с темата?
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 5:18 pm
от TOYAGA
Нещо по темата - редно е технически несведущите и езиково неграмотните да не замърсават ефира с умствени екскременти...
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 6:09 pm
от caspar
4getcredo написа:Admin написа:Така е. Сега видях, че в сайта на Chris King имало линк, който показва какво е това нещо driveshell. Дори не знам дали е същото като hubshell, а пък със сигурност не мога да му измисля превод в момента. Но със сигурност не е тяло на главината.
Благодаря за поправката!
Става дума за ей това нещо:
http://chrisking.com/parts/driveshells.html
Driveshell, т.е. иде реч за тялото, в което е поместено т.нар. 'свободно движение' и на което се нанизва касетата ... за това иде реч, нали?!?
Най-точно на мен ми звучи (леймърско предложение) driveshell = предавателен механизъм?
Това са шлиците и единя пръстен на зацепващия механизъм. То си е показано.
А за траяла, точно тия зъбчета заминават и затова има и по-здрава от стомана.
Написано е ясно, чудя се защо се мъча да обезнявам.
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 10:49 pm
от 4getcredo
caspar написа:4getcredo написа:Admin написа:Така е. Сега видях, че в сайта на Chris King имало линк, който показва какво е това нещо driveshell. Дори не знам дали е същото като hubshell, а пък със сигурност не мога да му измисля превод в момента. Но със сигурност не е тяло на главината.
Благодаря за поправката!
Става дума за ей това нещо:
http://chrisking.com/parts/driveshells.html
Driveshell, т.е. иде реч за тялото, в което е поместено т.нар. 'свободно движение' и на което се нанизва касетата ... за това иде реч, нали?!?
Най-точно на мен ми звучи (леймърско предложение) driveshell = предавателен механизъм?
Това са шлиците и единя пръстен на зацепващия механизъм. То си е показано.
А за траяла, точно тия зъбчета заминават и затова има и по-здрава от стомана.
Написано е ясно, чудя се защо се мъча да обезнявам.
Въпросът не е какво е написано на сайта на производителя (и на мен ми стана ясно), а как да се предаде коректно на български. Относно 'шлиците' ми се струва, че както болтът има резба, така и driveshell-ът има шлици, т.е. не може да наречеш цялата част шлици... така ми се струва.
Спирам, следвайки съвета на TOYAGA, защото не съм достатъчно технически компетентен.
Публикувано на:
Вто Окт 23, 2007 11:33 pm
от bikerider
hubshell=тяло
driveshell=шлици
Аз гласувам за "шлици", за добро или лошо тая дума описва най-точно според мен това, за което иде реч, поне аз не съм чувал досега на български друга самостоятелна дума, с която да се наименова тялото на задвижването (driveshell)
Публикувано на:
Сря Окт 24, 2007 12:09 am
от screamBoy
коруба, тяло на задвижването, корпус
Публикувано на:
Сря Окт 24, 2007 12:34 am
от marshall__
Дам, дамм... OnePointFive...
Публикувано на:
Сря Окт 24, 2007 8:22 am
от bikerider
screamBoy написа:коруба, тяло на задвижването, корпус
ти си коруба
@marshall__:
:)