Ами той dviktor правилно ти е написал, че зависи от много неща кое ще е доброто решение за теб.
Аз например не съм имал такова износване на гуми Continental, а съм карал също предимно най-евтините варианти на разни тестови велосипеди. Обикновено съм ги карал по 200-300 км (1-2 месеца) и след такъв период са били почти като нови. Освен стила на каране, има значение и самият велосипед - гледам, че при него гумата е 2.4, което предполага АМ/ендуро велосипед със задно окачване - а пък той предполага по-агресивно каране, по-интензивно спиране, по-груби терени. Добави и неща като тегло (аз съм лек) и стават доста факторите, от които зависи колко износване и поражения ще има една гума.
В евтиния си вариант X-King е любителска ХС гума и толкова. Сцеплението ѝ е добро, но си има граници - аз съм падал с такава, защото много си бях повярвал, ама не е виновна гумата, в други подобни ситуации е поднасяла предвидимо, но в конкретния случай просто мястото беше твърде лошо откъм сцепление, а аз твърде самоуверен.
Иначе каучуковата ѝ смес наистина не е много добра за мокри терени, макар че самата шарка не е лоша.
Относно каркасът (тялото) на X-King мога да кажа, че е тънък, което е типично за ХС модел, но не е най-слабата гума, която съм виждал. При достатъчно хубав удар в остър камък дори гуми с допълнителна защита се късат (тази година имам три случая, все с АМ/ендуро гуми), така че може доста да се спекулира по този въпрос - и отново факторите са много: стил на каране, велосипед, терен, тегло, късмет дори...
Не случайно препоръчах Trail King, защото дори в евтиния си вариант тя се държи доста добре в кал, сняг, чакъл, рохкави почви... но пък това си върви с по-високо тегло и съпротивление при търкаляне.
Ако трябва да обобщя, за цената си евтините модели на Continental не са никак лоши. Проблемът с високия клас техни гуми е, че са доста скъпи - може би качеството оправдава това, но все пак на силно конкурентен пазар цената е значим фактор. Може би затова няма чак такова разнообразие от размери и видове в България.