mentalhead написа:...
outfaced написа:Освен Vertrider-и и разглезени ендуро карачи, които не са броят парите не знам на кой реално може да му свърши работа това.
X_NRG написа:Монтирал съм го само на задната капла, защото там обикновено ми се случват мизериите. Откакто съм писал в DIY темата досега има една промяна по гето системата и това е, че вместо да режа ръкохватка, ползвам маркуч на 2 слоя, като външният слой има канал през средата за преминаване на въздух във външната камера.
Всеки сам си преценява какви са му приоритетите. За мен на първо място е надеждността, а на последно теглото. Карал съм 21кг колело и пак си имах усмивка на лицето.
2.5 бара с безкамерна
moridinbg написа:2.5 бара с безкамерна
marto_bikeara написа:С гуми около 900 грама под 2.5 бара се случва точно това,което обясни windv.Дори и при налягане 2.5 съм рязал гумата и съм правил солидни подбивки по шината...
MacLeod написа:Този сезон нямаше швалбе, но и швалбе съм пукал. Един максис, един wtb и един geax. Wtb to сега го карам с dh вътрешна и в интерес на истината от тогава спи. За прокор надеждата ми е като смъкна налягането от 2.5 бара на 1.5, гумата да поема острите неравности по пътя без да се пука. С тюблес нямам шанс да сваля налягането под 2.5 бара на задната, ще си почупа каплата. Предната и аз мога да я карам на 1.8 както пише горе, но задната на толкова няма шанс просто. Колкото и да местя тежеста, все ще го отнесе.
TheUndertaker написа:След като при теб е толкова често, дали проблема не е в шината, настройка на окачване ... начин на каране ?
MacLeod написа:Едно много интересно решение, според мен 100 % ъпгрейд на прокор по всички показатели:
http://m.pinkbike.com/news/huck-norris-anti-pinch-flat-insert.html
Как ви се струва ?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта