Re: Избор на компоненти за Събърбън 26''
Публикувано на: Чет Юли 25, 2019 11:07 pm
Ха, егати майтапа. Попаднах случайно на темата, която съм писал преди 10г.
Колелото за което тогава питах го карам още, почти всеки ден - рамка събърбан, шини мавик висок клас, спици ДТ, спирачки сейнт, твърда вилка 4130CroMo, кормило 4130CroMo, скорости XT и т.н.
Много хиляди километри зад гърба ми, един компонент сменен. Не го избрах тогава аз, а ми го предложи консултант в магазин - задната главина. Беше с quick release и се изместваше при спиране. Смених главината с такава с болтове и това е. Старата главина още не съм я продал, седи нова в някъде в гаража.
Колелото е здраво и до ден днешен, карам го, не се страхувам да го натоварвам със скокове, страшно удобно ми е за моите потребности, в града е супер повратливо, относително лекичко, с много добър баланс. Скоростите си заслужаваха, твърдата вилка беше много добро решение.
Спирачките Сейнт си заслужаваха всяка стотинка. Спират жестоко за моите потребности, никаква промяна в работата им след толкова години. Само за сравнение - на другите колела 4броя хидравлични спирачки на СРАМ сменихме през годините. Просто в един момент започват да не пазят налягане и потъват.
Само, че почнах да събирам колелото като бях на 29, събрах го за няколко месеца, гръмнах го от каране, а сега съм на 40 Е това е проблема. Бързо се изнизаха годините, мамка му.
Колелото за което тогава питах го карам още, почти всеки ден - рамка събърбан, шини мавик висок клас, спици ДТ, спирачки сейнт, твърда вилка 4130CroMo, кормило 4130CroMo, скорости XT и т.н.
Много хиляди километри зад гърба ми, един компонент сменен. Не го избрах тогава аз, а ми го предложи консултант в магазин - задната главина. Беше с quick release и се изместваше при спиране. Смених главината с такава с болтове и това е. Старата главина още не съм я продал, седи нова в някъде в гаража.
Колелото е здраво и до ден днешен, карам го, не се страхувам да го натоварвам със скокове, страшно удобно ми е за моите потребности, в града е супер повратливо, относително лекичко, с много добър баланс. Скоростите си заслужаваха, твърдата вилка беше много добро решение.
Спирачките Сейнт си заслужаваха всяка стотинка. Спират жестоко за моите потребности, никаква промяна в работата им след толкова години. Само за сравнение - на другите колела 4броя хидравлични спирачки на СРАМ сменихме през годините. Просто в един момент започват да не пазят налягане и потъват.
Само, че почнах да събирам колелото като бях на 29, събрах го за няколко месеца, гръмнах го от каране, а сега съм на 40 Е това е проблема. Бързо се изнизаха годините, мамка му.