Най-търсените рамки на нашия пазар
Публикувано на: Вто Апр 08, 2008 10:21 pm
Тема за предлаганите рамки на българския пазар.
Climber (чете се и се изговаря клаймър)
Въпросната рамка я има на българския пазар от поне 4 години. За нея се знае абсолютно всичко. Почти всички "стари карачи" са почнали с нея.
Слаби места - Слабите му места са навсякъде. Най старата рамка клаймър беше най-слаба на седалковата тръба. Там се пука много често. Това е следствие на градусите. Другият и проблем е овализираното чело. Почти всички рамки от тази серия бяха с разширено чело. Но те не са толквоа важни, защото едвали се намират още такива рамки. Следващата серия е може би още по зле. На тази рамка съм виждал как се чупи на абсолютно всички места, за които можете да се сетите. Като почнем от откъртено чело, (при откъртването на челото установихме, че стените на горната тръба не са еднакво дебели. Лявата беше доста по тънка от дясната.)овализирано чело, спукано чело, спукана при седалкова тръба, спукана при средното, спукана при тръбата от страната на веригата и от другата страна, спукана на триъгълника на дропаутите и запазената марка на climber-a счупени уши за дискова спирачка. Те винаги се чупеха първи.
Рамката за времето преди 2 - 3 години беше класика. Всички сме почнали от нея. Да се научиш да правиш оли, мениуал и да пробваш 180тки, става. Но загрубееш ли с градусите рамката издъхва. Кара се с не повече от 14мм вилка, иначе я отписваш. Плюса и е че е 14" и е що годе нисичка. Удобна е за начало, но не и повече. Последното поколение не е с нищо по различно. Единствената промяна е в по-гадната боя.
RAM HT1
Това е другата рамка, с която се караше. Който не беше с клаймър беше с НТ1. Геометрията е доста по различна от тази на клаймъра. По къса задница (не с много естесвено) минимална разлика в челния ъгъл, по къса предница, но пък най-ниската рамка е 16".
Слаби места Слабите и места са идентични с клаймъра. За разлика от него на НТ-то ушите са по-здрави, но пък първата цепнатина почти винаги е на челото. Следва задницата, седалковата тръба и тн.
Рамката е късичка повратлива, но висока. Това е голям минус.
RAM 4x
Тази рамка е с една - две идеи над горните две.
Слаби места - На нея запазената марка за чупене е седалковата тръба. Там тя поддава първо. След това е челото, а след него следва усуканата задница.
RAM URBN
Единственият и плюс е, че е с регулируем чейнстей. Това означава, че е предвидена до някъде за сингъл спийд каране. Геометрията е що годе добра, но рамката все така си остава слаба. Може би най-запомнящото се чупене е на 10см след "подсилките" на челото , се сцепиха двете тръби и челото се отдели от останалата част от рамката.
DRAGOMIR C2
На вид изключително красива рамка, но само до там. Челото се пука задължително, следва седалковата тръба, ушите на дропаутите се скапват адски бързо. Рамката е лека и красива. Но лесно чуплива и не заслужаваща парите си.
Нито една от рамките не са предназначени за стрийт.
Това са по старите алуминиеви рамки, предлагани на нашия пазар. Напоследък в България започна вноса на все по качествени компоненти. В момента има рамки, които си заслужават парите - NS Suburban, NS bitch, NS capital, DunCon Pussy. Те са рамки, правени по предназначение. Най-важното при тях е, че са от cr-mo. За стрийт каране алуминият поддава в всички случаи.
Това са изцяло лични наблюдения върху тези рамки. Впечатленията върху рамките са на база стрийт каране. Ако има въпрос за друга рамка питайте. Ако някой има да сподели друга информация за изброените рамки да го направи тук.
Climber (чете се и се изговаря клаймър)
Въпросната рамка я има на българския пазар от поне 4 години. За нея се знае абсолютно всичко. Почти всички "стари карачи" са почнали с нея.
Слаби места - Слабите му места са навсякъде. Най старата рамка клаймър беше най-слаба на седалковата тръба. Там се пука много често. Това е следствие на градусите. Другият и проблем е овализираното чело. Почти всички рамки от тази серия бяха с разширено чело. Но те не са толквоа важни, защото едвали се намират още такива рамки. Следващата серия е може би още по зле. На тази рамка съм виждал как се чупи на абсолютно всички места, за които можете да се сетите. Като почнем от откъртено чело, (при откъртването на челото установихме, че стените на горната тръба не са еднакво дебели. Лявата беше доста по тънка от дясната.)овализирано чело, спукано чело, спукана при седалкова тръба, спукана при средното, спукана при тръбата от страната на веригата и от другата страна, спукана на триъгълника на дропаутите и запазената марка на climber-a счупени уши за дискова спирачка. Те винаги се чупеха първи.
Рамката за времето преди 2 - 3 години беше класика. Всички сме почнали от нея. Да се научиш да правиш оли, мениуал и да пробваш 180тки, става. Но загрубееш ли с градусите рамката издъхва. Кара се с не повече от 14мм вилка, иначе я отписваш. Плюса и е че е 14" и е що годе нисичка. Удобна е за начало, но не и повече. Последното поколение не е с нищо по различно. Единствената промяна е в по-гадната боя.
RAM HT1
Това е другата рамка, с която се караше. Който не беше с клаймър беше с НТ1. Геометрията е доста по различна от тази на клаймъра. По къса задница (не с много естесвено) минимална разлика в челния ъгъл, по къса предница, но пък най-ниската рамка е 16".
Слаби места Слабите и места са идентични с клаймъра. За разлика от него на НТ-то ушите са по-здрави, но пък първата цепнатина почти винаги е на челото. Следва задницата, седалковата тръба и тн.
Рамката е късичка повратлива, но висока. Това е голям минус.
RAM 4x
Тази рамка е с една - две идеи над горните две.
Слаби места - На нея запазената марка за чупене е седалковата тръба. Там тя поддава първо. След това е челото, а след него следва усуканата задница.
RAM URBN
Единственият и плюс е, че е с регулируем чейнстей. Това означава, че е предвидена до някъде за сингъл спийд каране. Геометрията е що годе добра, но рамката все така си остава слаба. Може би най-запомнящото се чупене е на 10см след "подсилките" на челото , се сцепиха двете тръби и челото се отдели от останалата част от рамката.
DRAGOMIR C2
На вид изключително красива рамка, но само до там. Челото се пука задължително, следва седалковата тръба, ушите на дропаутите се скапват адски бързо. Рамката е лека и красива. Но лесно чуплива и не заслужаваща парите си.
Нито една от рамките не са предназначени за стрийт.
Това са по старите алуминиеви рамки, предлагани на нашия пазар. Напоследък в България започна вноса на все по качествени компоненти. В момента има рамки, които си заслужават парите - NS Suburban, NS bitch, NS capital, DunCon Pussy. Те са рамки, правени по предназначение. Най-важното при тях е, че са от cr-mo. За стрийт каране алуминият поддава в всички случаи.
Това са изцяло лични наблюдения върху тези рамки. Впечатленията върху рамките са на база стрийт каране. Ако има въпрос за друга рамка питайте. Ако някой има да сподели друга информация за изброените рамки да го направи тук.