Идеалният партньор за спортна авантюра
Вилката му е с голям свободен ход, а въздушно- масленият амортисьор и хидравличните спирачни дискове ви осигуряват ефикасност и комфорт, за едно приключение по всякакъв вид терен.
Bolverk написа:*за сметка на това масата хора даващи съвети тук много бързо се научава на едно друго хорово пеене "Рааамм, Рааам О раммм" на коя октава го вземате ?
Bolverk написа::offtopic: Ще приема че има нещо криво в изразяването ми. Признавам си че не забелязвам да съм споменал име на някоя марка, но постоянно ми се случва да ме свързват с някоя. Не Драг няма добра алтернатива мисля че сме на едно мнение, но и не съм си мислел за Драг. Така че ще приема че днес четеца ти на мисли е повреден.
Всъщност първо ще се опитам да разбера какво иска човека да кара. И ако то наистина е градско каране бих се опитал да го откажа да даде изобщо толкова пари за колело. Мисля че повечето хора тук знаят защо. Така че не мисля и засега да споменавам марки и модели за това си има време след като получа достатъчно информация за да си изградя представа. И точно там е разликата, която искам да ви покажа между мисленето над проблема и дивашкото кряскане "Рам някоймоделси"
rufu написа:Истината е че това е форум на РАМ и ДРАГ
rufu написа:Последния ми пост, който написах в стил близък като твоя беше изтрит
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
2 минути в чичо Гугъл и го открих.Научи се, че не всичко трябва да ти се дава на тепсияHorst Link
The "Horst Link" is probably the most over used and confused term in the world of full suspension. Most publications call any suspension frame that has a pivot near the rear drop-out a "Horst Link". The Horst-Link actually refers to a pivot that is both in front of and below the rear drop out. This pivot location allows the rear dropout to pivot forward as the suspension goes through its travel. When the dropout pivots forward, the chainstay length remains the same throughout the suspension's travel. This means that a frame with a properly designed Horst-Link will not "Bio- Pace" or have Drive Train Induced Shock Compression. The frame will be Fully-Active under all conditions. A frame that has the pivot above the rear dropout is not a Horst-Link because the dropout is not able to rotate as the suspension goes through its travel. True Horst-Links were originally used on strut style bikes, but can now be found on many different types of muti-link full suspension designs.
Now that you have become an expert on some of the terms that define the world of full suspension, it's time to break full suspension down into several categories and describe the basic attributes of each design.
Писано е в статия Ram Am от Админ.Дано да успееш да разбереш за какво става на въпрос.Horst Link (задната става е разположена пред оста на задното колело, т.е. ушите за него са част от стойките на седалката – по този начин се получава виртуална опорна точка и вертикална траектория на движение на задната ос).
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта