a всъшност как точно си го представяш това точно определение на А2С, т.е. измерване на допустимия такъв след като това е само един от многото фактори влияещи на здравината на рамката ...
Фактори като: колко тежиш, как караш, каква вилка караш - с какви настройки по какъв наклон, с колко спирачка, колко дропиш, колко стара е рамката и какво е преживяла досега ... после чисто технолигчни фактори - дали заварчика е бил на кеф когат е заварявал рамката, дали качествения контрол е бил проверил наскоро стенда за заварка, дали алуминия на тръбите е бил правелно закален, дали после рамката е третирана правилно топлинно (за тия се сещам от обща култура, сигурно има още доста) ... та всички тия неща взети заедно оказват много по голямо влияние върху здравината от +/-5мм А2С
Иначе чисто теоритично единственото което може да се каже точно, след като да кажем 100тина рамки бъдат счупени на тестов стенд е колко голям въртящ момент е нужен да се приложи в челото за до го откъсне ... и дори и тогава данните ще са в такъв голям диапазон, че отново не биха могли да се нарекат точни в тоя смисъл и ще касаят натоварване само в една посока и няма да включват умора на материала ... и ще касят само челото
затова хората за по-просто и разбираемо са казали 160мм ... доволен?
и А2С при 160мм варира от 540 до 555 примерно ... та чак толкова разлика няма