1во Тракшън контрола при колите няма нищо общо, не се правя на интересен, просто казах че ми допадна много идеята, защото прочетох за това при genius моделите на скот:
The project was to further evolve Scott’s equalizer OTS shock system and use the TC (Traction Control) function, which is the heart of each Scott suspension bike. The Equalizer2 TC features positive and negative adjustable air chambers, rebound adjustment and of course, Traction Control features.
Тоест точно каквото аз търся -> променяш шока в зависимост дали се изкачваш или спускаш(100-130-150мм) или нещо такова.
http://www.scott-bg.com/scott2008/index ... PRODUCT=31http://www.youtube.com/watch?v=FyOw3lFixl4Това няма нищо общо с това при автомобилите!
2ро Казах за какво ще го ползвам и ми обясниха и съм много доволен, благодарих!
3то Нямаше нужда да се заяждаш, никого не съм обидил, нито съм дошъл да се правя на интересен и смятам, че не заслужавам такова отношение при положение, че съм нов и просто съм задал въпрос /след като попрочетох разни теми/
Благодаря на stancho, че изказа мнение, беше ми полезно
Ozzie написа:Доста безвкусно чувство за хумор имаш.
Благодаря!
P.S. тези рамки на genius моделите добри ли са, някои има ли преки впечатления, струва ли си да посъбера повечко парички за скот или да се мятам на рам АМ, изглежда е подходящ точно за не много бързи и агресивни спускания и в същото време 12кг и 100мм шок лок-а са баш перфектни за изкачване, или бъркам?(става въпрос за "туристическо" каране из Витоша, като някой път може да се качвам специално заради спусканията, но те няма да са много агресивни, не мисля че ще ми трябва нещо повече от 150-170мм. Главната идея е крос-кънтри, каране в почивните дни и от време на време малко повече тръпка надолу)
Ако ли не, може би Рам-а си става
за тези парички с удоволствие бих избрал него