vpravov написа:Ще съм благодарен, някой да сподели впечатленията си от този тип педали, при каране по яка кал. При VP-133, с които карам в момента, след като си стъпил в калта, е достатъчно леко завъртане на крака, няколко пъти в ляво и дясно за да може ръбчетата да си изчистят леглото и автомата да закопчае. При обсъжданите педали, от една страна големият отвор отдолу изглежда, като да не допуска задържане на кал по самата платформа, но пък как стои въпроса с премахването и от подметките?
Друго което се сещам. На мой познат, с подобни педали, му се наложи да си изреже със нож грайферите на подметката в частта при платформата, тъй като пречеха да се закопчае. Обувките му бяха, доколкото си спомням, някакви на 661 с гладка подметка. Това тенденция ли е или изключение?
теста днеска на кал мина добре
нито по лошо, нито по хубаво от шиманските
с тая разлика обаче, че при шиманските това леко врътване около парчето така или иначе е един от начините за закопчаване, а при СВ системата има и други начини, които в кал обаче работят с условности. Т.е. това движение си трябва пак, за да ги почистиш.
Но като цяло ок ... предивд че карахме в кал с листа (голямо мазало демек) се представиха добре.
също така днеска ги тествах и на падане ... то заради калта де
... откопчаха навреме ...
а това с обуквите се случва понякога
Daniel Panev написа:Асъл твоето виждане - каране незакопчан в някакви екстремни ситуации, в които поради липса на опит не бих искал да карам закопчан + примерно бавни участъци, в които има доста чести спирания (и съответно стъпвания на земята)...
Имаш предвид технични участъци, когато се притесняваш, че ще ти се наложи да пуснеш крак неочаквано ли или си говорим за умишлено спиране.
Лично аз дори и в първия случай, предпочитам да се закопчея като хората. В началото докато не си свиканл с клипсове е шубе, но после това ти дава допълнителна сигурност (колкото и да друса, крака ти няма де да бяга или да се размести). В такъв момент да не си закопчан ... т.е. да си стъпал лошо на педала според мен е по неудобно и риковано.
Единственото кофти вече е, когато се наложи все пак спиране в такъв техничен участък, после при тръгването вече трябва да можеш да закопчееш веднага с едно движение ... преди пак да е почнал екшъна.
Поне при мен е такова усещането ...