Стъпвай смело при Стъмпджъмпъра,
Калибър Трипъл Б - бих бягал далеч още от "There is a small dent on the top right of the head tube but nothing that will impede the usage of the bike"
това е структурен проблем и от тук нататък, който иска - да си го кара това колело.
Реакшъна не е лош, но проблема ми е с пазар от ОЛХ и най-вече български собственици - един народ сме обичам си родината, ама сме много проклето племе
и вече нищо не пазарувам от ОЛХ, само продавам.
За Стъмпи-то притеснителното е във вилката - този модел на Ревелейшън трябва да е 2015 в най-добрия случай ще е 2016, а доколкото си спомням
ъпдейта на Ревелейшън, който СРАМ пусна с новите 35мм стеншъни и Дебон Еър беше 2017 (може да се провери). Ако е 32ка стеншъна при 150ход
и non-boost, а в комбинация и със 24те спици....ще се суче много под напрежение в завой.Всичко останало си е каквото човек би очаквал от скъперници
като Specialised през 2016та
, наистина са скъперници, но момчето е дало добра цена и ако се договорите да го шипне към
http://gabco.org/Аз, на твое място бих го купил с реалната представа, че ще имам поне 200-400лева за да го подкарам в следните ремонти/поддръжки:
Вилка -сервизация
шок - сервизация
поне едно от следните имайки предвид, че идва от дъждовното UK:
лагери на задна главина, прес-фит-"средно" (мани кво казва, как щяло да трябва само лагери да се сменят.) или предна главина
както и всички лагери по рамката.Гумите са тюблес, ако наистина е бил на баща му и не е карано много, много ще ти трябва Tubeless sealant, (или боза) - може да се наложи и да смениш гумите.
Той му иска 675 GBP+ 30~40GBP шипинг до Гилфорд (Guilford), kъдето е Габко + 50-60лева за доставка до офис на Габко в БГ
Ще дойде до теб на 1720-1740 лева - кажи го 2000 с ремонтите, които предвидих горе. Ще имаш прилично колело - с малко остаряла геометрия.
Но за начинаещ - както сам се определяш, не мисля, че ще можеш да му изпълниш потенциала - преди да го смениш с друго.
Успех