Коменкала определно радва,но стабилно надхвърля бюджета.
Аз именно по тези графики следя и торка е сравнително по-прогресивен спрямо пулса.А брейк скуат ще рече втвърдяване при спирачка нали?За типа ми на каране,бих казал,че се старая да намалявам преди препятствията и тях да ги минавам на скорост,но в някои ситуации се налага да се драгват.
Иначе сегашното ми колело е Cube Hanzz 2013 и съм му сложил Vivid R2C Air и също е 216 мм,както при пулс.И в момента много ме дразни факта,че сегашната ми рамка прави много ход с къс шок,а аз с екипировка съм 85-90 кг и трябва да го помпам на много високо налягане от сорта на 260-70psi при максимално позволени 275 за 30% саг.Предполагам,че при пулс заради по-малкото ход положението ще бъде по-добро,но подобно.Когато се слагат прогресивни токени,не се ли влошава чувствителността към малките неравности ?
Определно бих се възползвал от тест райда,защото дилемата става по-сериозна.Пулса е по-лек,по-евтин(при сходни компоненти),катери по-ефективно,но пък също има своите минуси...
Въпрос към Пулс:
Ако се спра на вашето колело,тъй като имам Vivid R2C,според вас с кой шок ще се държи по-добре колелото ?