Страница 2 от 2

Re: Челен ъгъл

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2017 10:22 am
от Kobeto
При средно с височина точно 35см., челен ъгъл 67 и ход 160, някой има ли идея приблизително с колко ще се променят тези стойности, ако сложа втулки с изместен център на шока? Скоро имах възможността да покарам един GIANT с 65 челен ъгъл и се почувствах безсмъртен по големия наклон. Варианта с вилка 27,5 явно няма да го бъде при такива отзиви. Финанси за ново колело няма Шокблейз Скин е колелото

Re: Челен ъгъл

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2017 4:03 pm
от moridinbg
Нарисувай си го на лист хартия и сам ще си го сметнеш изключително лесно. Изместените втулки с колко променят ъгъла?

Re: Челен ъгъл

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2017 9:43 pm
от Kobeto
moridinbg написа: Изместените втулки с колко променят ъгъла?
Ами с колко го променят ... де да знам. Аз ако можех сам да си го сметна, нямаше да питам. На живо не съм виждал такива втулки и дори не знам колко ще трябват - 1 или 2. Нямам представа с колко ще се сгъне рамката, съответно да се намали хода й. Щом е сгъната, значи и челният ъгъл трябва да се затвори, средното трябва да слезе малко. На мен ми е ясно какво трябва да се случи, но нямам идея какви ще са отклоненията от фабричната им позиция. На практика ще се промени цялата геометрия.

Re: Челен ъгъл

МнениеПубликувано на: Чет Авг 03, 2017 11:16 pm
от hitar_potar
Болшинството рамки използват 8мм болтове, позволяващи 2мм офсет във всеки край на шока. Значи общо 4мм ефективно скъсяване на шока. Най-често това дава разлика от -1 градус в челния (и съответно в седалковия ъгъл) и 1см надолу в средното. Ако рамката ти е с 10мм болтове, офсета общо ще е 2мм, разликите ще са съответно половин градус и половин см. При 6мм болтове офсета може да стигне общо 6мм, съответно си на -1.5 градуса и -1.5см. :)