enforser написа:...защото ще карам предимно в града и макс 1-2пъти в месеца на Витоша и то някакви преходи, няма да се спускам и тн...
Yash написа:enforser написа:...защото ще карам предимно в града и макс 1-2пъти в месеца на Витоша и то някакви преходи, няма да се спускам и тн...
И тогава защо ти е такова колело!? За такова каране няма нужда от нещо повече от ХС. При това твърдак.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
enforser написа:ще карам предимно в града
MacLeod написа:По темата не мисля че 160, 170 ход ще ти пречи за нещо. Добре си катерят колела с толкова ход, няма проблеми.
enforser написа:...защото карам мотор...
Admin написа:enforser, прави са хората, а и ти си прав в желанието си, но не си уцелил напълно вида велосипед. Ако ползвам аналогията с колите, велосипедът, който хем е бърз и лек, хем е по-комфортен по пресечен терен, е ХС/маратон (100-120 мм ход) или в най-добрия случай Trail/AM (130-140 мм ход). Всичко нагоре вече е направено предимно за каране надолу и е неподходящо за джиткане из града и за леки разходки в планината - само ще се потиш повече, без файда от това.
Примери за български модели, които са от такъв тип, са Ram Trail (29ка), Sprint Addicted (27.5), Oryx X-120 и др. Давам ти ги като пример, пък ти гледай и чужбински с подобни параметри.
Ендуро велосипедите в света на автомобилите биха били съвсем истински джипове, а не някаква междинна спортна повдигаща се категория.
MacLeod написа:Да караш колело с двойно окачване, че дори и твърдак с хубава предна вилка системно в града си е чиста проба разсипия.
Хубавото градско колело е без никакво окачване и с калници.
Nocturne написа:lol повечето пътеки в гората са по-утъпкани и равни от някои тротоари в София.
Притеснил си се за прахоляка по колелото, а не за това което дишаш?
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта