borisoff написа:Не знам на какъв принцип избират кое къде да ремонтират, но аз моето го купих онлайн и за ремонта отиде до Пловдив и все още го чакам, вече минаха 3 седмици и влезе в 4-тата, казаха уж че тази седмица ще е готово. Не мога да проумея как така заради едни лагери ме бавят цял месец, по телефона обясниха, че били изпратили много колела наведнъж към Пловдив и затова така станало, но аз парите съм ги дал преди месец и колелото съм го карал 1 ден... Повече от тази фирма нищо няма да купя и никой не съветвам да купува от там.
Макском ЕООД
Относно: Официално съобщение за сервизно обслужване на съспеншън модели велосипеди SHOCKBLAZE.
Здравейте Г-н Найденов,
Първо бихме искали да ви благодарим за избора ви и покупката на велосипед SHOCKBLAZE.
Вие сте закупили, чрез нашия електронен магазин велосипед SHOCKBLAZE ******
С настоящото писмо, бихме искали да ви информираме, че при асемблирането на една партида съспеншън велосипеди, ние сме направили пропуск, а именно:
При асемблиране/съединяване на предната към задната част на рамката, ние не сме поставили компонент(лепило), който възпрепятства развиването на свързващите болтове.
Това води до бързо разхлабване на тези болтове и съответно луфт в свързващото звено на рамката. В този случай, при използване на велосипеда, се чува несвойствен шум (скърцане), който е породен именно от този луфт във връзките.
С цел остраняване на този дефект, ние се ангажираме да направим пълно сервизно обслужване на вашия велосипед (абсолютно безплатно за вас) в накой от нашите два сервиза – съответно в гр. София и гр. Пловдив.
Наш служител ще се свърже с вас, за да организира приемането и съответно доставката с куриер на вашия велосипед до наш сервиз. Разбира се вие може да предоставите и директно, на место вашия велосипед в някой от тези сервизи.
Бихме искали да ви информираме, че остраняването на този дефект е наш ангажимент, напълно безплатен за вас (в т.ч. и всички транспортни разходи) и НЕ препоръчваме да се извършва в сервиз различен от горепосочените. Ние се ангажираме да направим пълна диагностика на велосипеда, да извършим необходимите действия, да подменим дефектирали в резултат на този луфт компоненти(ако има такива) и да ви изпратим велосипеда готов за използване. Ние се ангажираме да сервизираме вашия велосипед в рамките на 3 (три) работни дни.
Моля да ни извините за създаденото неудобство.
Използваме момента да ви благодарим още веднъж, както и да ви пожелаем страхотни изживявания и наслада от използването на велосипеди с бранда SHOCKBLAZE.
Забележка: Моля да се отчете факта, че цитираните по-горе 3(три) работни дни се отнасят за реалното сервизиране на велосипеда и не включват времето за доставка до нашите сервизи. Обикновенно доставката отнема 2 (два) дни във всяка посока, тоест общото време(доставка – сервизиране –доставка) се очаква да бъде 7(седем) дни;
windv написа: Ако карах такава рамка, аз също щях да ѝ сложа 180 вилка и да карам спокойно.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 103 госта