Re: RS Pike
Публикувано на: Вто Юни 09, 2015 2:36 pm
Тъй малко е осбенно това с налягането, тъй като може да се появи от много фактори. Една от причините е обяснена по горе от TF tune. Възможностите са също уплътнение или драскотина ....
Нещо, което може да се направи, за да се "рестартира въздушната система на вилката" и да се оправи баланса между негативна и позитивна камера.
- Изкарвате налягането от вилката отгоре, разпъвате вилката на "максимум". При разтягането по възможност държите винтила горе отворен, ако не след като разгънете пак натискате отгоре, за да изакрате цялаото налягане от системата.
- Помпите вилката на 100psi натискате вилката няколко пъти, помпите пак на толкова поне 5-6 пъти това упражнение , за да се израви налягането в двете камери.
Това по-горното не го правете ако сте си сглобили вилката компресирана .....
Ако не помогне , сервиза на RS за страната е ясен.
Нещо, което може да се направи, за да се "рестартира въздушната система на вилката" и да се оправи баланса между негативна и позитивна камера.
- Изкарвате налягането от вилката отгоре, разпъвате вилката на "максимум". При разтягането по възможност държите винтила горе отворен, ако не след като разгънете пак натискате отгоре, за да изакрате цялаото налягане от системата.
- Помпите вилката на 100psi натискате вилката няколко пъти, помпите пак на толкова поне 5-6 пъти това упражнение , за да се израви налягането в двете камери.
Това по-горното не го правете ако сте си сглобили вилката компресирана .....
Ако не помогне , сервиза на RS за страната е ясен.