Alexi написа:на големите венци сменят ли се добре скоростите под товар ? че това ще ми е следващия ъпгрейд като гледам .. по тежката касета усеща ли се на мекица ?
Alexi написа:първата комбинация няма да работи .. 10 скоростни касети за XD има ,но цената няма да ти хареса ,примерно тая:
https://www.bike24.com/p2154633.html
Petar_stoychev написа:Аз имам една чуденка като за бюджетна 1x11 кое е по-удачен избор SLX M7000 или Sram NX
Boko-Loco написа:Petar_stoychev написа:Аз имам една чуденка като за бюджетна 1x11 кое е по-удачен избор SLX M7000 или Sram NX
Препоръчвам ти SLX, съпоставими са само ценово. Шиманото работи и се усеща много по-качествено. GX-а е 11 скоростна версия на Х5 с каквото си в момента. Ще спечелиш 1 скорост, но със същото пластмасово усещане и без по-добрата прецизност на превключване на SLX. Венците и на двете системи са 10 скоростна храповици. Има СЛХ касети 11-46Т!
hitar_potar написа:Boko-Loco написа:Petar_stoychev написа:Аз имам една чуденка като за бюджетна 1x11 кое е по-удачен избор SLX M7000 или Sram NX
Препоръчвам ти SLX, съпоставими са само ценово. Шиманото работи и се усеща много по-качествено. GX-а е 11 скоростна версия на Х5 с каквото си в момента. Ще спечелиш 1 скорост, но със същото пластмасово усещане и без по-добрата прецизност на превключване на SLX. Венците и на двете системи са 10 скоростна храповици. Има СЛХ касети 11-46Т!
Ъммм, да внеса една лека поправка: GX е 11-скоростната (а от тази година и 12-скоростна Ийгъл) версия на Х7, което се равнява на SLX. Срам предлагат повече според мен, кеф ти 11, кеф ти 12 скорости, кеф ти палцови команди или грипшифт (а повярвайте ми, новите грипшифтове са уникални!!!).
Alexi написа:да добавим и 10т венче ,официално овали отскоро за всички видове 1х курбели шимано винаги са крачка назад поне откъм иновации
Petar_stoychev написа:Аз имам една чуденка като за бюджетна 1x11 кое е по-удачен избор SLX M7000 или Sram NX
Boko-Loco написа:hitar_potar написа:Boko-Loco написа:Petar_stoychev написа:Аз имам една чуденка като за бюджетна 1x11 кое е по-удачен избор SLX M7000 или Sram NX
Препоръчвам ти SLX, съпоставими са само ценово. Шиманото работи и се усеща много по-качествено. GX-а е 11 скоростна версия на Х5 с каквото си в момента. Ще спечелиш 1 скорост, но със същото пластмасово усещане и без по-добрата прецизност на превключване на SLX. Венците и на двете системи са 10 скоростна храповици. Има СЛХ касети 11-46Т!
Ъммм, да внеса една лека поправка: GX е 11-скоростната (а от тази година и 12-скоростна Ийгъл) версия на Х7, което се равнява на SLX. Срам предлагат повече според мен, кеф ти 11, кеф ти 12 скорости, кеф ти палцови команди или грипшифт (а повярвайте ми, новите грипшифтове са уникални!!!).
Разбирам че маркетинга на Срам работи! :-) Аз обаче говоря от опит, от 2 години съм с GX 11sp, и нямам търпение да мина на Шимано. Кълч тип 2.1 въобще не работи и веригата се клати все едно няма никакъв. Успях да го хакна и да го стегна, но се влоши смяната на по-малък венец. Същото е и с Х1, освен това там и болта на ухото се саморазвива и се прецаква резбата. На втория ми комплект капли съм с ХТ 11-42Т и освен по-доброто превключване не усещам липсата на 10Т. Говоря за колело с 170мм ход. За ХС вече и 10-42Т не стига...
GX има 10, 11 и 12 скоростна версии, като заменя всичко от Х5 10 ск нагоре.
Малко вътрешна информация от байк индустрията... Дано съм бил полезен
hitar_potar написа:Boko-Loco написа:hitar_potar написа:Boko-Loco написа:Petar_stoychev написа:Аз имам една чуденка като за бюджетна 1x11 кое е по-удачен избор SLX M7000 или Sram NX
Препоръчвам ти SLX, съпоставими са само ценово. Шиманото работи и се усеща много по-качествено. GX-а е 11 скоростна версия на Х5 с каквото си в момента. Ще спечелиш 1 скорост, но със същото пластмасово усещане и без по-добрата прецизност на превключване на SLX. Венците и на двете системи са 10 скоростна храповици. Има СЛХ касети 11-46Т!
Ъммм, да внеса една лека поправка: GX е 11-скоростната (а от тази година и 12-скоростна Ийгъл) версия на Х7, което се равнява на SLX. Срам предлагат повече според мен, кеф ти 11, кеф ти 12 скорости, кеф ти палцови команди или грипшифт (а повярвайте ми, новите грипшифтове са уникални!!!).
Разбирам че маркетинга на Срам работи! :-) Аз обаче говоря от опит, от 2 години съм с GX 11sp, и нямам търпение да мина на Шимано. Кълч тип 2.1 въобще не работи и веригата се клати все едно няма никакъв. Успях да го хакна и да го стегна, но се влоши смяната на по-малък венец. Същото е и с Х1, освен това там и болта на ухото се саморазвива и се прецаква резбата. На втория ми комплект капли съм с ХТ 11-42Т и освен по-доброто превключване не усещам липсата на 10Т. Говоря за колело с 170мм ход. За ХС вече и 10-42Т не стига...
GX има 10, 11 и 12 скоростна версии, като заменя всичко от Х5 10 ск нагоре.
Малко вътрешна информация от байк индустрията... Дано съм бил полезен
Дреме ми на мене за Срамския маркетинг - говоря от опит, макар и не с 11-скоростните им серии. Карах определено време ХО 9-скоростна група точно с грипшифтовете от серията. Цъкаше като швейцарски часовник по касетата, а самото чувство от командата при превключване беше страхотно. Да не говорим, че и ергономично бяха страхотни и адски удобни. А това е грипшифт 2-3 поколения назад - а новите са в пъти по-добри (1 човек не съм видял, дето да се оплаква).
И докато го пиша това, да кажа, че съм фен на Шимано и карам Сейнт 820 група - не бих я сменил за Срам ХО ДХ. Леко превключване, здрави компоненти, съединителя е адски натегнат - не мисля, че има смисъл от друг за 10 скорости. Виж вече при 11 и 12 някак си Срам привлича повече - DI2-то на Шимано е една дива цифра, дори и при ХТ, а единственото иновативно, което един уикенд-уориър ще усети е възможността за цъкане само с 1 команда по 2х10 задвижване. Докато в същото време Срам просто предлага повече опции и на по-ниски тегла, особено при касетите. А обхвата на касетите им няма кво да го коментираме - засега Шимано не могат да отговорят в тва отношение, поне докато не се реализират слуховете за новото XTR-поколение (12 скорости, 10-51т касета).
moridinbg написа:Явно имаш някакъв проблем с компонентите си - може би нещо е счупено? Аз скоростите ги настройвах два пъти - веднъж като монтирах групата и още веднъж миналата седмица, когато смених жилото.
gosh6o написа:30х11 добре ли идва за отъпкани горски пътеки?
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта