Kobeto написа: + 15 евро доставка.
compira написа:Kobeto написа: + 15 евро доставка.
Е 15 евро... от Англия доставката е 2 лева за килограм, а от Германия на 3 лв. Аз и ножчета за бръснене от там си вземам, че ми идва по-евтино (и по-качествено)
protiven написа:Compira има предвид да използваш услуги за доставка от Англия и Германия като http://gabco.org
Pr3d4t0R написа:Ама много наплашихте човека за 1х10 Ако му е право ухото би имало леко прескачане само на една предавка на някое от малките венчета, с което много лесно се свиква със сваляне на две и качване на една предавка примерно. По-пипкаво е настройването със сигурност, но превклюването е сравнимо 2х. Поръчва касета и си харесва NW венец - най-бюджетното решение.
Kobeto написа:protiven написа:Compira има предвид да използваш услуги за доставка от Англия и Германия като http://gabco.org
Приятелю, не мога да знам кой какво има предвид. Също не мога да вадя думите с чингел. Задал съм си въпросите, споделил съм какъв ми е филма с избора на двете системи за задвижване ... Който е искал да помогне, до сега да го е направил.
Kobeto написа:Наистина решението за 1х10 се превърна в дилема 1х10 или 1х11. За 1х11 по БГ сайтовете има всичко необходимо. А 10-скоростна касета 11х42 не мога да намеря. Трябва отвън да я поръчам и струва с доставката колкото една 11-скоростна. Верно, тук предлаганите компоненти са на два водещи производителя. Но нещо не мога да хвана смисъла от пазаренето от чужди сайтове, като там цените са по-ниски, но за сметка на това доставките са скъпи и става същата работа + - 10 лева. Освен ако няма някакви тънки моменти в пазаруването, които аз не знам. Примерно касета DEORE XT CS M8000 11 42 тук е 150 лева а SunRace CSMX8 Kassette 11-fach 11-42 е 63,90 Евро + 15 евро доставка. Но да се върна на 1х10. Боя се, че ако сега си купя такъв заден блок, след време като се наложи да сменям главина ще се получи някакво несъвпадение и няма да мога да сложа блока на по-модерна главина, понеже ще е "отживелица х10 задвижването". В същото време подлагам на съмнение смисъла в преминаване на х11, при положение, че сега е нужно за х10 да сменя касетата, да си купя кейдж за дерайльора и да купя една NW плоча за отпред, за сегашната верига не знам дали ще стане. Освен това колелото ми е на 1 година и състоянието на компонентите е доста добро, понеже не е много карано, а в същото време доста добре поддържано. Колкото повече я чета тая тема, повече се чудя какво да правя. Мисля си и за вариант да си карам тая система докато се издуха и тогава да сменям задвижване.
Доста хора тук разбират от компоненти и стандарти и ще се радвам ако получа някакви насоки. Все пак става въпрос за някаква инвестиция от не малко пари сега, която да бъде актуална за след година, две, когато ще се сменят износени компоненти.
emo_gp написа:Pr3d4t0R написа:Ама много наплашихте човека за 1х10 Ако му е право ухото би имало леко прескачане само на една предавка на някое от малките венчета, с което много лесно се свиква със сваляне на две и качване на една предавка примерно. По-пипкаво е настройването със сигурност, но превклюването е сравнимо 2х. Поръчва касета и си харесва NW венец - най-бюджетното решение.
Колега примерно на 40т касета и дерайльор дълго рамо дали ще е минимално прескачането ?
outfaced написа:ти да видиш ... http://garbaruk.com/cassettes/10-speed.html
Alexi написа:много леко наистина ,но на съответната цена .. то по добре да смъкне човек 200 грама сланина
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта