Страница 3 от 8

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Ное 05, 2013 5:49 pm
от antonpc
Тукa търговците не познават парите. :crazy: Затова ви препоръчвам EBAY: Cree XM-L T6 LED 1800 Lumens Bicycle Flashlight Headlight 8.4v 6400mah battery нЕма такава цена ;) Универсален челник/фар, ако имате нужда си вземете още една презареждаща се Li-ion батерия ще сте :D за 50лв.
:popcorn:

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Ное 05, 2013 7:09 pm
от marsa
valentin.georgiev написа:Не скъп фар... mactronic bike pro scream
Съветвам по презумпция да се избягват фарове с AAA захранване за извън града, защото това означава капацитет ~1000mAh -> около 1ч за "сравнително прилично" осветяване (въобще не говорим за нещо сериозно). За истинско каране се насочете поне към AA или направо Li-Ion акумулатори.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Ное 05, 2013 7:46 pm
от Sartor
Мога да пропоръчам този фар: http://www.ebay.co.uk/itm/TrustFire-3-C ... 20cfa37305

По лични наблюдения на фаровете на двама приятели (имат точно този фар), мога да кажа, че това като цена-качество е много добър фар (доставка чрез ГабКо за да ви излезе евтинко). :beer:

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Ное 05, 2013 9:45 pm
от papinu
Sartor написа:Мога да пропоръчам този фар: http://www.ebay.co.uk/itm/TrustFire-3-C ... 20cfa37305

По лични наблюдения на фаровете на двама приятели (имат точно този фар), мога да кажа, че това като цена-качество е много добър фар (доставка чрез ГабКо за да ви излезе евтинко). :beer:

Аз съм единия от тях и потвърждавам :agree: , че фара е "ЧУК". Препоръчвам го.
Тук има малко информативни снимки относно теглото му и теглото на батерията.
В режим на светене на един диод, който най-често ще се ползва батерията издържа над 6 часа. В режим на светене и на трите диода издържливостта на батерията спада до малко над 2 часа и половина. Времевите тестове ги правих в домашни условия.
В максималния режим на светене фара може да се сбърка с късите светлини на кола.
Логично е фара да грее, но когато сте в движение той се охлажда много добре и това може да се предположи като се погледне дизайна на корпуса му - много добре е проектиран.
Освен на кормилото може да се монтира на каската и да се ползва като челник.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Ное 05, 2013 11:13 pm
от XTR
papinu написа:
Sartor написа:Мога да пропоръчам този фар: http://www.ebay.co.uk/itm/TrustFire-3-C ... 20cfa37305

По лични наблюдения на фаровете на двама приятели (имат точно този фар), мога да кажа, че това като цена-качество е много добър фар (доставка чрез ГабКо за да ви излезе евтинко). :beer:

Аз съм единия от тях и потвърждавам :agree: , че фара е "ЧУК". Препоръчвам го.
Тук има малко информативни снимки относно теглото му и теглото на батерията.
В режим на светене на един диод, който най-често ще се ползва батерията издържа над 6 часа. В режим на светене и на трите диода издържливостта на батерията спада до малко над 2 часа и половина. Времевите тестове ги правих в домашни условия.
В максималния режим на светене фара може да се сбърка с късите светлини на кола.
Логично е фара да грее, но когато сте в движение той се охлажда много добре и това може да се предположи като се погледне дизайна на корпуса му - много добре е проектиран.
Освен на кормилото може да се монтира на каската и да се ползва като челник.

Още едно положително мнение за този фар. Имам същия и съм изключително доволен. Приятел който има Hope R4, който се води доста висок клас с 4 диода XM-L T6 правихме съпоставка с моя китаец с 3 диода от същия вид. Мога да кажа, че светлината която дава Хоупа е по размита, т.е. не прави един лъч и в страни да осветява,а е по-равномерна, докато при китаеца има една съсредоточена точка и осветяване покрай нея, което смятам, че е по-добрия вариант особено в гората. Нека да не забравяме и цената, която е няколко пъти по ниска от Хоупа. Иначе откъм изработка супер прилича на Хоуп - добра изработка на алуминиевото тяло. За греене нямам проблеми, все пак е нормално да си грее. Единствено като минус мога да добавя, че не е леко. Батерията си понатежава, а ако го ползваш като челник за предпочитане батерията да се слага в раницата, понеже доста се усеща ако е е на самия ластик на главата. Ползвам го вече 8 месеца, за сега никакви ядове. Стреляй смело с китайчето, няма да съжаляваш.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Ное 06, 2013 9:21 am
от kupona
Благодаря на всички за мненията, помогнахте ми да се ориентирам в материята................... :beer:

Поздрави :)

Kupona

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Пон Ное 18, 2013 11:35 pm
от redstar1
Силно препоръчвам Филипс Сейфрайд 80:
http://reviews.mtbr.com/philips-saferid ... s-shootout
http://www.philipsbikelight.com/reviews
Има доста ревюта в нета за него. Нормалната цена е 90-100 евро, но от време на време rosebikes го пускат за около 50. Работи с 4 АА батерии, като на силния режим държи малко повече от 2 часа, има и USB вход за зареждане. Доста солидно изпълнение, материалът е изцяло алуминий. С 2 диода е и не се нагрява изобщо.
Фарът е уникален, както за шосе, така и за планинско. Разпръсква светлината точно, където е необходимо без да заслепява насрещно движещите се коли.
Ползвам го всеки ден по около 40-45 км до работата и обратно по изцяло неосветени места - основно гора с няколко километра шосе и дава много добра видимост - около 50-60 метра.
Преди това карах с Дийлекстриймски с 3 диода, май се водеше 2800 лумена, но се представяше доста зле в сравнение с Филипса, голяма част от светлината се губеше в небето и беше доста неприятен за града и натоварени пътища с насрещен трафик.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Ное 20, 2013 10:53 am
от veskoz
marsa написа:Съветвам по презумпция да се избягват фарове с AAA захранване за извън града, защото това означава капацитет ~1000mAh -> около 1ч за "сравнително прилично" осветяване (въобще не говорим за нещо сериозно). За истинско каране се насочете поне към AA или направо Li-Ion акумулатори.

Абсолютно прав Mars!
Аз реших проблема с малкия капацитет за сметка на малко място. За 50 стотинки колекторче за АА, лента за крак и 2 спойки. Опцията за ААА още си съществува в челника - изкарах кабелче от него.
Със 3 х 2700 е друго. :D

Изображение

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Съб Ное 23, 2013 12:04 pm
от ermenkovbg
Здравейте! Аз ползвам Fenix BT-20 (представения от Админ) и съм много доволен, свети прекрасно. Взех го с по-слабите акумулатори, защото нямаха от по-мощните, но въпреки това изкарва около 4-5 часа на втора степен ( 300 лумена). Няма греене, но сега е и студено. Като минус мога да посоча единствено цената, мисля е ле-е-е-еко прекалена.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Пон Дек 09, 2013 10:38 pm
от eMcKu
Някой, може ли да изкаже мнение относно тези два продукта ?
http://www.ebay.co.uk/itm/Authentic-Tru ... 20dbce9281
http://www.ebay.co.uk/itm/LusteFire-CRE ... 19e5340a90
Като лумени ги дават безбожно много, като цена не е зле, намират се и по-евтини, просто съм копирал първите два, на които попаднах.
Търся си фар за каската, като идеята ми е да е единичен и да е много силен.
Вече имам един Меджикшайн и съм изключително доволен, но той е троен 1600 лумена и е на кормилото. Въобще тези 9000 лумена реални ли са ???

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Пон Дек 09, 2013 11:15 pm
от marsa
Не че е невъзможно, но би издумкал батерията за 15-тина минути. Отделно че тя трябва да позволява разряд с доста голям ток, което едва ли важи за китайчетата в тези фарове.

Отделно, че капацитетът на батериите е лъжливо описан. На вторият линк е даден сборният капацитет, въпкреки че схемата в която са свъзрани клетките променя нещата. На първия е малко по-коректно - също е даден сборен капацитет, но също така е описана и схемата и който е наясно се се ориентира. Реално такъв батери пак е с ~4000mAh капацитет. Според мен лумените ще са наполовина, релано най-силният режим ще е неизползваем, поради нищожното време за работа, батериите ще се скапват бързо поради бруталния разряд.

Ако някой си купи такова също се интересувам от мнение от първа ръка!

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Пон Дек 09, 2013 11:28 pm
от ^_WhitE_DeMoN_^
Не виждам как ще постигне 9000 лумена, след като абсолютния максимум на диода е 1040 лумена... С прости сметки стигаме до извода, че в най-идеалния случай (ако е "овърклокнат" от електрониката) ще постигне 7280 лумена, но затова пък така ще яде батерията :eyebrow:
Плюс това, че не виждам как ще се охлажда ефективно, особено първия :dontknow: Имаше един фен из вело-средите, който прогори един такъв, сега си има само един режим.
Лично ползвам това, повече от достатъчно за XC връткания - но съм си поръчал и втори за каската (да отприщя агресията :evil: ).

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Дек 10, 2013 6:23 pm
от kaliopo
eMcKu написа:Вече имам един Меджикшайн и съм изключително доволен, но той е троен 1600 лумена и е на кормилото. Въобще тези 9000 лумена реални ли са ???

Аз имам Magicshine mj 872, който е 1600 лумена, но от 4 диода. Имам някои забележки, но свети брутално и за моето каране е супер. Двата които показваш не съм ги ползвал, но скоро купих този 4000 лумена. Прилича на втория, който си показал, затова раших да пиша. Тия 4000 лумена очевидно са някакви по-кекави, понеже нямат нищо общо със силата на Magicshine. Не че фара не свети! И сега бих си го купил предвид съотношението цена/сила. Просто, на пълна мощност прави ярка точка в средата и по-слабо осветена периферия, а другия прави... аз му викам "летен припек". Не съм имал възможност да ги съпоставя директно ("един до друг"). Ако ти е интересно, мога да ги пробвам, но май няма смисъл понеже не е от тези, за които питаш.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Дек 11, 2013 9:58 am
от eMcKu
kaliopo написа:
eMcKu написа:Вече имам един Меджикшайн и съм изключително доволен, но той е троен 1600 лумена и е на кормилото. Въобще тези 9000 лумена реални ли са ???

Аз имам Magicshine mj 872, който е 1600 лумена, но от 4 диода. Имам някои забележки, но свети брутално и за моето каране е супер. Двата които показваш не съм ги ползвал, но скоро купих този 4000 лумена. Прилича на втория, който си показал, затова раших да пиша. Тия 4000 лумена очевидно са някакви по-кекави, понеже нямат нищо общо със силата на Magicshine. Не че фара не свети! И сега бих си го купил предвид съотношението цена/сила. Просто, на пълна мощност прави ярка точка в средата и по-слабо осветена периферия, а другия прави... аз му викам "летен припек". Не съм имал възможност да ги съпоставя директно ("един до друг"). Ако ти е интересно, мога да ги пробвам, но май няма смисъл понеже не е от тези, за които питаш.

Аз имам MJ-816, а твоя също ми хваща окото, но дали има възможност да се монтира на каската ? Задължително искам единият фар да е там. :agree:
Намерих нещо такова, ама не ми изглежда солидно - http://www.ebay.co.uk/itm/Helmet-Mount- ... 27da41fdb1. Друг е варианта да се преработи.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Дек 11, 2013 1:27 pm
от marsa
eMcKu написа:Намерих нещо такова, ама не ми изглежда солидно - http://www.ebay.co.uk/itm/Helmet-Mount- ... 27da41fdb1. Друг е варианта да се преработи.
Можеш да разчиташ на тази стойка. Има и лепенка от мек материал на пластмасата от към каската. Те повечето подобни фарове си вървят с такава в комплекта.

Изображение
Гарантирам, че вибрациите на стойката ще са по-малко от тези между самата каска и главата ти.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Дек 11, 2013 8:21 pm
от kaliopo
mj 872 не е подходящ за челник според мен. Нямаше такава стойка в комплекта, но винаги може да се поръча допълнително. Много по-голям проблем е, какво ще правиш с батерията. Кабелът от тялото на фара до батерията е 61см и ми се струва, че ако не ти минава пред лицето, трябва да си го носиш на рамото. Ако го закрепиш на каската, стават 105 грама челник и 260 грама батерия пък и кабелът изведнъж идва дълъг. Другият фар, за който писах по-горе е с доста по-дълъг кабел и ако оставим на страна другите му недостатъци, е много по-удачен вариант за каска. Слагаш батерията в раница или джоб и остава само, да не забравяш, да откачаш кабела, когато сваляш каската. Помисли дали този който ползваш в момента не е по-подходящ :agree:

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Дек 11, 2013 9:21 pm
от bio
kaliopo написа:... Кабелът от тялото на фара до батерията е 61см и ми се струва, че ако не ти минава пред лицето, трябва да си го носиш на рамото ...

има удължители. продават се отделно.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Дек 11, 2013 9:28 pm
от eMcKu
kaliopo написа:mj 872 не е подходящ за челник според мен. Нямаше такава стойка в комплекта, но винаги може да се поръча допълнително. Много по-голям проблем е, какво ще правиш с батерията. Кабелът от тялото на фара до батерията е 61см и ми се струва, че ако не ти минава пред лицето, трябва да си го носиш на рамото. Ако го закрепиш на каската, стават 105 грама челник и 260 грама батерия пък и кабелът изведнъж идва дълъг. Другият фар, за който писах по-горе е с доста по-дълъг кабел и ако оставим на страна другите му недостатъци, е много по-удачен вариант за каска. Слагаш батерията в раница или джоб и остава само, да не забравяш, да откачаш кабела, когато сваляш каската. Помисли дали този който ползваш в момента не е по-подходящ :agree:

Ами, начини има доста. На момента се сещам, че батерията може да е закрепена в задната част на каската, а кабела сгънат. Друг вариант е батерията в горният джоб на раницата, а той не е по-далеч от тези 61 см. Пък и се продават удължители, така че не е проблем. Единствено ме тормози още цената, тъй като лилавият Китаец е много по-евтин, а надали, ще усетя такава разлика с Меджика. Как се представя батерията на китаеца при теб и карал ли си го на отрицателни температури ?

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Дек 11, 2013 9:41 pm
от kaliopo
Това за удължителите не го знаех.
За mj 872 мога да обясня много, но предполагам е подобен на твоя. TrustFire го "имам" от 5 дни и само съм видял как изглежда и как свети. За съжаление скоро не ми се очертава добро каране за проба.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Чет Мар 06, 2014 5:53 pm
от TheAnimal
ermenkovbg написа:Здравейте! Аз ползвам Fenix BT-20 (представения от Админ) и съм много доволен, свети прекрасно. Взех го с по-слабите акумулатори, защото нямаха от по-мощните, но въпреки това изкарва около 4-5 часа на втора степен ( 300 лумена). Няма греене, но сега е и студено. Като минус мога да посоча единствено цената, мисля е ле-е-е-еко прекалена.

Сподели ми след по-дълга употреба все още ли си на същото мнение?
Мисля да си купя този модел.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 29, 2014 11:35 pm
от gulliver
Здравейте, да споделя и аз с какво се сдобих днес. След три седмици чакане днес от кидай дойде фара който си поръчах UltraFire LZZ-U3 2 x CREE XM-L2 U3 4-Mode 1800lm. http://www.dx.com/p/ultrafire-lzz-u3-2- ... CnJM_mSySo
(Преди някой да се изкуши да ме разкритикува за произхода на фара искам да отбележа, че отчитам разликата в качеството на фаровете от $350-$500 и този, но за цена от $50 мисля че недостатъците се преглъщат.)
Разполага с 3 режима на работа Low-Mid-High + допълнителен мигащ на Max. С разопаковането включих фара. Батерията пристигна със заряд. Изкара около 30-40 мин на Мах, като след 20тата мин индикатора за батерията светна жълто, а след това червено. Също така трябва да отбележа, че фара доста загрява на Мах и когато това се случи, автоматично се намаля на Low. Това продължава докато се охлади и възтанови силата отново на Max. Падането на заряда също води до автоматично намаляне на Low. След като батерията светна червено фара свети близи 40 мин, след което батерията почна да премигва а фара продължи да свети още над час (Така и не дочаках да изгасне). Бих могъл да споделя впечатления от напълно заредена батерия допълнително и колко издържа.
Светлниият сноп на фара бих определил като средно между разпръснат и фокусиран. Дава добра видимост по моите критерии и в трите режима. За планиско определено най-подходящ е Мах.
Ето и малко снимки от първата ми среща с фара:
sm_20140929_232409_Richtone(HDR).jpg
(142.82 KiB) 475 пъти

sm_collage_20140929225609452_20140929225827201_20140929230511365.jpg
sm_collage_20140929225609452_20140929225827201_20140929230511365.jpg (421.92 KiB) Прегледано 8138 пъти

sm_collage_20140929224127266_20140929230410523.jpg
sm_collage_20140929224127266_20140929230410523.jpg (345.48 KiB) Прегледано 8149 пъти

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 30, 2014 9:41 am
от po_taka
gulliver написа:.....


Пише си че на силното загрява. Пише и силното да се ползва само когато се кара, да може да се охлажда!

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 30, 2014 10:41 am
от Telepatok
Аз ползвам Cree като този от обявата:
http://olx.bg/velo-far---1200-lumen-cre ... -i47763373

Само че моя го взех за 35 кинта. Трябва да се следи в OLX-a за оферти като изпаднат.

Според мен Phoenix BT-то е прекалено скъпо. Грешни пари са, като Cree-то върши същата работа.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Сря Окт 01, 2014 10:13 am
от windv
Интересна статия относно светлинките и лампичките, засягаща тема, по която никой производител на никакви лампи и екрани не дава информация.

http://www.retropcmania.com/2014/09/pwm-test-of-black-diamond-headlamp.html

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Пет Окт 03, 2014 4:14 pm
от jafiso
Вече имам 10-тина нощни карания по пътеките с това:

http://kevlar.netne.eu/product/48/cheln ... -cree.html

Мога да кажа, че съм много доволен от светлината и издръжливостта на батериите, предвид мощността. Мисля че за парите си е страхотен.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 7:03 pm
от windv
jafiso написа:Вече имам 10-тина нощни карания по пътеките с това:

http://kevlar.netne.eu/product/48/cheln ... -cree.html

Мога да кажа, че съм много доволен от светлината и издръжливостта на батериите, предвид мощността. Мисля че за парите си е страхотен.


Здравей,
този фар има ли възможност за закрепване на кормилото, освен на главата?

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 8:00 pm
от darki
windv написа:този фар има ли възможност за закрепване на кормилото, освен на главата?

Код: Избери целия код
..... един клик позволяващо му бърза трансформация от челник във фар за колело


На една от снимките се вижда и скобата за монтаж на кормилото.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Нед Окт 12, 2014 11:04 pm
от windv
Как ви се струват/ опитвали ли сте фарчета от този калибър :
http://shop.bateriabg.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2144&category_id=47&option=com_virtuemart&Itemid=64&vmcchk=1&Itemid=64


не изглежда водоустойчив корпосът, но за това бих се погрижил и сам:)

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Пон Окт 13, 2014 4:53 pm
от xargs
Аз имам такова - http://olx.bg/velo-far---1200-lumen-cre ... -i47763373, подобно е на това от последния ти линк, ама с един диод. Свети много яко и за цената си е топ. Има си уплътнение, карал съм го в дъжд и не е имало драми. От три или четири такива поръчани през ebay, на едното батерията беше скапана.

Неодстатък е че лъча е фокурисан в една точка, който се решава с: http://www.ebay.co.uk/itm/Wide-angle-le ... 3f398862cf

Трябва да си взема още едно такова и да го монтирам на каската и ще е перфектно за нощни карания. Даже за каската с фокусираният лъч може и да е добре.

Кабела на батерията е дълъг, обикновено си го държа в джоба на якето (ако е студено), или някъде по рамката.

Re: Светлини за нощни карания в планината

МнениеПубликувано на: Вто Окт 14, 2014 9:10 am
от windv
М да, реших такъв да пробвам. Ако ще взимаш още една бройка, виж по-горе има линк от jafiso към един Бг онлайн шоп, където ги продават за около 30 лв. с доставката до София..
Почна да се стъмва по-рано и за редовните две спускания на Локорско, вече си трябват лампиии :idea: :D