compira написа:И за финал мога да препоръчам на всички да ползват фар и челник в комплект ако искат да гледат къде карат в тъмното. Фара да свети на широко, а челника на далече където Ви е погледа напред.
Pr3d4t0R написа:Само с фар е горе долу ОК, но свети само където сочи кормилото. Най-добре е с мощен фар, който да осветява достатъчно далеч и с приличен челник, който да свети там, където се завърти главата.
Brave написа:Като знам как светят 4 такива диода, 7 ще е тотален овъркил. Ще свети осезаемо по-силно от дългите светлини на повечето автомобили. Кофти е, че си хапва батерия подобно устройство, ама няма как.
Може да има проблем с прегряване ако е на максимум и не се движиш.
windv написа:Много са ми странни хората мрънкащи от дълги светлини. Ми ти и кола да караш ако някой е на дълги и ГЛЕДАШ зомбирано във фаровете ще те заслепят. Малко повече воля ти трябва за да не си като муха на лапмпа.
Просто не гледаш във фаровете и си хвърчиш. С кола следиш долу в дясно края на платното как върви за да си държиш посоката и всичко е наред. С колело си гледаш пътя пред предната гума, който е супер осветен от дългите на колата. За останалото се гриржи периферията.
Telepatok написа:Къде ги намирате въобще тия коли в планината?
windv написа:Много са ми странни хората мрънкащи от дълги светлини. Ми ти и кола да караш ако някой е на дълги и ГЛЕДАШ зомбирано във фаровете ще те заслепят. Малко повече воля ти трябва за да не си като муха на лапмпа.
Просто не гледаш във фаровете и си хвърчиш. С кола следиш долу в дясно края на платното как върви за да си държиш посоката и всичко е наред. С колело си гледаш пътя пред предната гума, който е супер осветен от дългите на колата. За останалото се гриржи периферията.
windv написа:Telepatok написа:Къде ги намирате въобще тия коли в планината?
мда. отклонихме се от темата и заговорихме за каране навсякъде. Градското нощно каране е много по-често срещано със сигурност , пък отделна тема едва ли ще е вървежна...
windv написа:Много са ми странни хората мрънкащи от дълги светлини. Ми ти и кола да караш ако някой е на дълги и ГЛЕДАШ зомбирано във фаровете ще те заслепят. Малко повече воля ти трябва за да не си като муха на лапмпа.
Просто не гледаш във фаровете и си хвърчиш. С кола следиш долу в дясно края на платното как върви за да си държиш посоката и всичко е наред. С колело си гледаш пътя пред предната гума, който е супер осветен от дългите на колата. За останалото се гриржи периферията.
fu4ko написа:Гледах в един сайт какви диоди има и ми щръкнаха косите.3000 лумена ама си искат допълнителни джаджи,че работят на по голям волтаж.За да си сглобим сами такъв фар ако излезе под 100лв ще е добре.Освен ако не преработим някой евтин фар.Гледам има и 12 волта лед луни с прилични характеристики и цени.Дали стават за фар?
outfaced написа:fu4ko написа:Гледах в един сайт какви диоди има и ми щръкнаха косите.3000 лумена ама си искат допълнителни джаджи,че работят на по голям волтаж.За да си сглобим сами такъв фар ако излезе под 100лв ще е добре.Освен ако не преработим някой евтин фар.Гледам има и 12 волта лед луни с прилични характеристики и цени.Дали стават за фар?
Диода не е крушка - връзваш и свети. Иска електроника за управление на тока и тия големите искат и охлаждане - ама яко (алуминиев корпус, термопаста и т.н.). Има някои които могат да работят на макс. режим само в движение. Спреш ли за по дълго и прегрява.
Инак да, аз съм със самоделки - 2х300 лумена жълта светлина. Същия диод го има в модификация 800 лумена бяло-синя. Въпреки това 300 лумена жълта вършат доста по добра работа
Отделно че има разлика и читавите диоди нямат толкова дупки в спектъра. Калпавия диод ем свети ем нищо не виждаш с него. Така че не прехласвайте по многото лумени на някакви евтини китайски дрънкулки. Десет път и по слаби на хартия качествени изпълнения вършат по добра работа.
fu4ko написа:Като ще е фар да е фар.В сайта има и радиатори,лупи всичко за направата на супер фар ама цената...но пък кеф цена няма.
outfaced написа:fu4ko написа:Като ще е фар да е фар.В сайта има и радиатори,лупи всичко за направата на супер фар ама цената...но пък кеф цена няма.
Лупата пред диода е грубо казано поне 4-5 размера на диода. Ако е с рефлектор вместо лупа не ми се мисли. Ама ти си знаеш.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта