Да шерна пак малко опит ... вече рбилдвам чрджъра за под час
Тоя път целта беше да се забърза малко рибаунда. Не ми допадаше фката, че го карам напълно отворен. Сега като застудя и това вече не помагаше. Защо рибаунда ми е бавен си остава една мистерия, но факта и се факт. При сравнение с други пайкове беше бавен. Та по случайност видях, че упътванията на 2014+ вилките има описана опция за модване на рибаунда ...
Тука обаче филма става още по голям. На теория трябва вътре да открия средната колонка (без да гледаме тая в червеното заградена). Да, ама не
Старите пайкове -2013 и назад се оказаха с малко по пестелив шимстак - липсваха тия шимчета маркирани в жълто. Липсата е и от страна на рибаунда и на компресия.
Както и да е. Целта беше да оправя рибаунда. Наредих го както е в най ляво - за бърз рибаунд. Затворих и тествам. Е па бърз е
... обаче нов дерт - свири пущината. Или по скоро нещо между свирене и квичене при бързо свободно разгъване.
Има известна възможност, да не съм обезвъздушил идеално, но ме съмнява. Та видя се, че тва така не може да се кара и айде пак ребилд
Тоя път реших да поекспериментирам. Направих компресията както си е по картинка. За рибаунда останаха уви доста малко шимчета. С тях наредих тая работа, която е в червеното оградена. Целта беше да е нещо средно между бърз и среден. В общи линии се получи точно според очакванията
А по темата по горе със sealhead-a.
От 2016та пайковте фабрично са с нов с уплътнения на SKF. Въпросния може да се поръча за 12€, но може да се смени от раз само на 27.5" и 29" вилки. На 26" вилки трябва се смени и тръбата на компресията ! Която обаче хитч не се намира лесно
Причината за нова тръба е, че тя е по къса. Самия SEalhead e по дебел и скъсява хода. За да не се удря накрая трябва да се скъси тръбата. Както се вижда на картинката - скъсяването е за сметка на резбата.
When servicing 26” variants of Pike and moving to the new, upgraded seal head (contained in all Full Service Kits) for the first time, you must change the damper tube to 11.4018.063.000. The new dampertube will have a turned indicator mark on the lower section of the damper tube, see the Pike Service Manual for details. If your damper tube does not have this indicator mark, you must purchase the new damper tube to use the new, upgraded seal head