Xares написа:...
Окачването на Мондрекър по спомен каралите го го описваха като по-твърдо возещо, по-рейсърско. Колкото и да е имитиращо това на Астро (и съответно на Скина), сигурно пак е по-твърдо, та 1 тунинг на шока би могъл да помогне поне малко. За качеството на рамката няма да коментирам - то достатъчно хора мърморят вече. Из Русе се разхожда 1 пич с такова, байка винаги е излъскан и поддържан на вид, ама не го познавам човека, та не знам доволен ли е.
Относно смяна на рамката: за Радон Слайд няма да имаш проблеми със стандартите, сравнено със Скина (размер курбел, задна главина). Предполагам имаш 160-мм вилка отпред - би се вързала идеално на Слайд 150 или Слайд 160 (от 160-ката има и карбонова версия). Имай впредвид обаче, че Радон Swoop е страхотна рамка, но 1) тзад е за 12х148мм главина (няколко фирми предлагат преходници, за да си направиш 12х142мм главината на бууст 12х148, но не знам доколко е кадърен тоя вариант) и 2) евентуалната ти 160-мм вилка ще малее отпред на Swoop-а, който е със 170мм отзад и му трябва пак толкова вилка, ако не и 180-ка.
Иначе е страхотна рамка с приятни настройки на геометрията и е животно надолу - прочети ревюто в Пинкбайк.
Кюбовете поне засега не ги намирам като рамки само - това поне за новите модели, които на мен са ми интересни. Отделна, че са само 2 май поне в момента - 140-мм ходова трейл-машинка и 190-мм ходов пакр-байк (модерното наименование на фрирайд-дзвер). Драг Swoop няма да го коментирам - веднъж, че не ми харесва като дизайн (нещо пропорциите не ми се връзват), отделно, че единственото българско за мен е Пулс!!! което пък ме навежда на мисълта, че рамка Пулс РС би ти се навързала, само вилката пак би била малко малка.
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.