windv написа:Немската 42-ка пристигна. Изглежда добре изработено, много е леко, но не съм го мерил още.
APD написа:windv написа:Немската 42-ка пристигна. Изглежда добре изработено, много е леко, но не съм го мерил още.
Виждам, че няма "ръбове" да подвеждат веригата. Би ли измерил каква е дебелината на лъчите, на зъбите и на средата?
windv написа:Я кажете как ги разнитвате тея занитени касети. Аз имам 9-скоростна шиманска някаква, 12-36 и цялата е едно цяло, без послендото венче. Минават някви нитове през цялата касета, Кое се изпилва, за да се избие нита, в някои от краищата ли? Там където е най-големия венец вероятно? И какво , на шмиргел да пиля по нита, или с бормашина да го дълбая?
Така ако я разглобя, ще мога да си приспособя 9 скоростна касета 12-40..я дайте акъл малко
windv написа:....да, то и с обтегач със заключване не падала УЖ веригата, ама нанайси...
X_NRG написа:windv написа:Я кажете как ги разнитвате тея занитени касети. Аз имам 9-скоростна шиманска някаква, 12-36 и цялата е едно цяло, без послендото венче. Минават някви нитове през цялата касета, Кое се изпилва, за да се избие нита, в някои от краищата ли? Там където е най-големия венец вероятно? И какво , на шмиргел да пиля по нита, или с бормашина да го дълбая?
Така ако я разглобя, ще мога да си приспособя 9 скоростна касета 12-40..я дайте акъл малко
Пиля от страната на най-големия венец на касетата. Използвам просто пила. След като изпиля по-разширената част на нита, го избивам в посока най-малкия венец, използвайки нещо тънко.
Относно мод-ване на 9-скоростна касета - и аз съм зарибен. В момента карам 9-скоростна 11-36, която е направена от най-малките 3 венеца от 11-34 + останалите от 12-36 - проблеми нямам. 11-42 с 9-скорости звучи най-добре, но май стъпката ще е ужасна.
outfaced написа:ONE дойде .. по пощата ... в смисъл в писмо до вкъщи. Само че от UK. Нищо че го поръчах в USA.
Тестове да се надяваме идния уикенд.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
psixopat написа:Ами тя май за твърдак е най-удачна. Това, че е игрива задницата не би трябвало да е проблем. А и винаги може да се сложи водач отпред.(най-добре би било да е от горната страна на плочата. )
Причината е че при твърда рамка няма опъване на веригата(заради липсата на окачването) и от там няма т.нар. pedal kickback, или иначе казано не се усеща ритане в педалите.Това се случва колкото е по-малка плочата отпред толкова по-голямо е въпросно ритане. Като разбира се има меки рамки, които правят изключение.. някой който е по-запознат да каже при какъв тип окачване го няма въпросното явление.
eMcKu написа:Якото при твърдака е, че веригата не докосва чейнстея и на практика при спускане колелото е безшумно от към тази част.
Nocturne написа:eMcKu написа:Якото при твърдака е, че веригата не докосва чейнстея и на практика при спускане колелото е безшумно от към тази част.
Това нещо не го разбирам, каква му е логиката?
При мен с твърдака при спускане задницата направо се разбива от вибрации и веригата се удря точно къде ли не. Поне при мен беше така. Сега с меката рамка е мноого по-добре.
В събота ще сглобя моята 1х10 система и ще кача снимки, а впечатления понатам.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта