martin.radev написа:това е 3тия ми чифт, и я 'проповядвам' тази спирачка като евангелие.
особенно с метални/радиаторни спирачки не виждам причина да пробвам друга спирачка.
BaiMile написа:… Препоръчвам ти шиманото, заради минералното масло…
hitar_potar написа:BaiMile написа:… Препоръчвам ти шиманото, заради минералното масло…
И какво, като са с минерално масло? Да не би всичко ДОТ-базирано да е боклук?
Boyan1984 написа:Аз съм предоволен от Cura-та. Даже вече ги предпочитам пред шиманото,на което бях заклет фен.
hitar_potar написа:BaiMile написа:… Препоръчвам ти шиманото, заради минералното масло…
И какво, като са с минерално масло? Да не би всичко ДОТ-базирано да е боклук?
Sprinter написа:Разликата е, че на ДОТ спирачки можеш да сложиш всякаква марка течност, защото е стандартизирана. Минералното масло е синьо, зелено, червено, кой каквото му скимне и освен ако не правиш пълна замяна не е ОК да се смесват различни масла. И така в общи линии си вързан към една марка… СРАМ и те се усетиха, и Maven е с “препоръчително” тяхно масло
BaiMile написа:Sprinter написа:Разликата е, че на ДОТ спирачки можеш да сложиш всякаква марка течност, защото е стандартизирана. Минералното масло е синьо, зелено, червено, кой каквото му скимне и освен ако не правиш пълна замяна не е ОК да се смесват различни масла. И така в общи линии си вързан към една марка… СРАМ и те се усетиха, и Maven е с “препоръчително” тяхно масло
Съмнявам се, че минералните масла за "незаменими". Всичко е маркетинг.
Sprinter написа:BaiMile написа:Sprinter написа:Разликата е, че на ДОТ спирачки можеш да сложиш всякаква марка течност, защото е стандартизирана. Минералното масло е синьо, зелено, червено, кой каквото му скимне и освен ако не правиш пълна замяна не е ОК да се смесват различни масла. И така в общи линии си вързан към една марка… СРАМ и те се усетиха, и Maven е с “препоръчително” тяхно масло
Съмнявам се, че минералните масла за "незаменими". Всичко е маркетинг.
Въпрос на проба/грешка
Ей тук има интересна информация от производителите по отношение на използваните течности и взаимозаменяемостта им
https://bikerumor.com/tech-speak-brake- ... c-updated/
50/50 маркетинг и химия е - например на Магура маслото е с по-ниска точка на кипене, ама те твърдо си държат на Royal Blood, Шимано пък са супер крайни - "I can tell you with absolute certainty that Magura fluid will destroy Shimano brakes in a very short amount of time. I’ve seen it happen several times."
BaiMile написа:Сигурно тия, които карат shigura са обречени по един или друг начин
Boyan1984 написа:Един сложи масло за бебета на джонсън и джонсън и май си работеха спирачките...Трикстаф или някой друг бутиков производител беше направил спирачки на вода, ама не помня вече какво се случи.А относно дот срещу минерално масло - дот-а май е хигроскопичен и трябва по-честа смяна на маслото.
BaiMile написа:Да, хигроскопичен е DOT-а. Може ли някой теоретично да ми обясни, как една затворена система, в която няма въздух, поема влага от въздуха?
Alexi написа:системата не е 100% затворена ,както и при колите е така - има разширителен съд който компенсира хода на буталото при различните степени на износване на накладките
the_rookie написа::offtopic: Това изображение вижда ли се в предното ми мнение? Когато не съм в профила си аз не го виждам!
BaiMile написа: Случвало ми се е през този отвор да излиза по малко DOT, когато прибера буталата.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта