Относно Shockblaze SKIN Elite

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Alpina » Вто Юни 28, 2016 4:48 pm

Освен различна шарка си имат и посока на ротация... така че пак няма да е ОК. :D
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот ЧестоНеадвкватен » Вто Юни 28, 2016 4:53 pm

Поне пита ли ги от какво е било пукането "За един преател питам"? И не само, от чисто любопитство се интересувам.
ЧестоНеадвкватен
 
Мнения: 901
Рейтинг: 1483
Регистриран на: Сря Юли 30, 2014 10:35 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Alpina » Вто Юни 28, 2016 4:57 pm

Честно казано забравих да питам за него.
Инак предполагам ще има инфо тук: viewtopic.php?f=28&t=183609
Но бих заложил на средното, защото да кажем че почти всичко останало беше елиминирано като възможен източник.
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот ЧестоНеадвкватен » Вто Юни 28, 2016 5:10 pm

То и оная тема съм оспамил :) , Спирам преди да са ми нафлякали минОсите и предупрежденията :D
ЧестоНеадвкватен
 
Мнения: 901
Рейтинг: 1483
Регистриран на: Сря Юли 30, 2014 10:35 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот zumbaio » Чет Юни 30, 2016 8:57 pm

Ей изкупихте ги тия Skin Elite :D , аз докато се наканя и тя взеха че свършиха , има вече Skin Elite 2013 само S размер .Ако някой има Skin Elite 2013 или Skin Elite 2015 , L или M размер в перфектно козметично и техническо състояние , закупен преди 1 най много 2 месеца и поради някаква причина иска да го продаде , аз предлагам 2000 лева за някой от посочените два модела . За предложения и оферти на лично съобщение
zumbaio
 
Мнения: 26
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Апр 03, 2014 11:43 am

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Sartor » Пет Юли 01, 2016 4:01 pm

След всичките проблеми, които са имали хора (според това което прочетох и в други теми), определено се отказах да взимам на жената такъв велосипед, то и докато не продадем 29-ката й няма какво да ги мислим, но до преди известно време Shockblaze бяха като едни от фаворитите. Може би с този коментар, ако има някой представител на марката из между четящите, би могъл да събере тази обратна връзка и да открият къде по поточната линия се случва проблема. :beer:
Аватар
Sartor
 
Мнения: 1548
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 5:30 pm
Местоположение: София

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот ЧестоНеадвкватен » Пет Юли 01, 2016 7:51 pm

Проблема може да е причинен от висенето в склад/витрина някои от моделите са от 2011 а това не е малко време. За това се предпоръчва и профилактика и смяна на всички течности за да няма изненади по пътеките.
ЧестоНеадвкватен
 
Мнения: 901
Рейтинг: 1483
Регистриран на: Сря Юли 30, 2014 10:35 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот bladeyav » Сря Юли 13, 2016 5:18 am

Здравейте. Прословутото пукане и при мен се появи "най-накрая" :lol: Тааа...вчера газ към Максбайк да оставя колелото и на място заварих 2-ма мъже представители на Макском (или Shockblaze...така и не разбрах) които бяха дошли явно на място в магазина да разберат за многото оплаквания от клиенти за това пукане и директно го разглобиха моя байк. Явно са го взели присърце проблема и търсят къде и защо е проблема. Веднага щом си взема колелото ще пиша да Ви споделя впечатления.

ПС: едното момче от магазина ми сподели, че според него проблема е в дефектни(сухи) лагери на кобилиците
bladeyav
 
Мнения: 81
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Вто Юли 31, 2012 7:02 am

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Alpina » Сря Юли 13, 2016 9:56 am

Вчера бях на Боровец и за първи път го потормозих повечко от обичайното градско каране (пукането се беше появило след 20-30км градско) но няма помен от такова.
Така че явно са отстранили проблема при моето.
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот pufa » Сря Юли 13, 2016 3:11 pm

Моето също взе да пука, но като го покарам 2-3 часа се оправя от само себе си :D :dontknow:
Аватар
pufa
 
Мнения: 87
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Сря Апр 29, 2015 10:45 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Alpina » Сря Юли 13, 2016 3:29 pm

Като се беше разпукал (преди да им го пратя) бях свалил втулките на шока и кобилиците, за да видя дали не е заради мърсотия при тях. Тогава бях забелязал, че едната двойка лагери на горната кобилица се въртят насечено, а друга двойка на долната са още по-зле...
Тогава си помислих, че макар и странно, може пък да трябва да е така, защото бяха точно по двойки един срещу друг. При другите двойки лагери имаше леко насечена работа, но едва доловима. Отделно имаше нещо като стружки и доста люспи от лака и боята на рамката. Едната втулка беше с деруги - вероятно именно от такива боклуци, които почистих там: https://www.dropbox.com/s/fmrecx37fjbx5 ... 8.jpg?dl=0

Днес, след предната публикация, в която се коментира че проблемът с пукането може би е бил в лагерите, реших пак да го разглобя, за да видя дали са сменяни и за да почистя след вчерашното прашно каране.
Първо свалих горната кобилица и да - сякаш двойката лагери с насечена работа е сменена, защото сега всичките четири на нея се въртят еднакво - пак има леко насичане, но вероятно това си е нормално за тях - не знам.
Като се насочих към долната обаче - първо ми направи впечатление че се движи доста трудно и насечено - което определено не трябва да е така.
Тръгнах да развивам втулката която е за връзката на кобилиците със задния триъгълник и бам - невероятно стегната. По едно време смятах че шестограна ще се счупи - тогава втулката изпука и се завъртя милиметър, като замириса странно... последваха още 4-5 изпуквания, преди да започне да се развърта нормално... тогава (след последното изпукване) и окачването започна да работи плавно, като тя все още беше стегната...

За мен това е безумно - като свалих кобилицата - същата тази двойка лагери не беше сменена и си работеше все така супер насечено.

Реших че само мога да предполагам дали трябва да е така или не и е по-добре да отида за консултация при Пацо от Вело2009 - като ги видя каза че изобщо не трябва да работят така. Други механици също коментираха че това не е нормална работа на лагер - другите "ставали за сега".

Не искам пак да пиша на Shockblaze или да го оставям в сервиза/магазина на Maxcom, тъй като чета че те също понякога пращали колелата в Пловдив.
След 10 дни е ПВ10 и тъй като не искам колелото ми вероятно да прекара още един месец някъде си, без да му е обърнато нужното внимание - просто помолих Пацо да смени тази двойка лагери.

До сега:
- пукане след седмица каране - решено след единия месец престой в сервиза им в Пловдив
- венец 10-ка, вместо 11-ка (хъм само 300 евро разлика в пазарни цени) - решено след единия месец престой в сервиза им в Пловдив
- верига 10-ка вместо 11-ка - решено с писане на имейли, след като ми беше върнато след престой от един месец в Пловдив - просто не им е минало през ума, че тя също трябва да бъде сменена
- гумите - предната сложена за задна, задната за предна (с различни шарки са) - поне посоката на въртене бяха уцелили
- пренатегната втулка - нищо че ясно е посочено с каква сила трябва да е натегната (баси, вкъщи имам динамометричен ключ - какво е сервиз без такъв)
- втулка с деруги - не е подменена - не е нещо дето пречи, но е резултат на боклуците които не са били почистени преди монтажа
- не са сменени всички проблемни лагери, а останалите може би не са с нормалното си качество

Добре че поне компонентите си заслужават, инак щях да съжалявам че съм ги препоръчвал както правех в началото.
Изобщо - имам чувството че колелата са сглобявани в час по трудово обучение, без да се ползват нужните инструменти.
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот compira » Сря Юли 13, 2016 4:46 pm

Това с лагерите съм го наблюдавал и на друго колело, а и не само на колело. Лагерите които се използват за кобилиците са много лека серия (не се притеснявайте, за целите на един велосипед са предостатъчни) и черупката направо им се смачква като се набият в отвор със стегнатост дори само 0.005-0.01мм (колкото и алуминиевата рамка да си мислим, че трябва да поддаде вместо стоманената черупка на лагера). В тази ситуация целия луфт на лагера (всеки съчмен лагер има фабрична хлабина която е необходима и различна според предназначението му) изчезва та в някои случаи даже черупката може леко да се кагъне. То е ясно, че лагера ще се вурти трудно и на пресекулки (е така обаче колелото ще има по-малко луфт отзад :D ). Това се получава и заради малките толеранси при производството на лагерите и на отворите където лягат. Разбира се много малко хора имат достъп до специализирани измервателни инструменти и това да се подбират лагери е утопия. Лесно решение е леко претъркване на отворите с шкурка и подръчно Ф близко до диаметура на отвора. на няколко опита (шкурене, набиване на лагера, проба и респективно вадене и на ново първите две) докато спре да насича. Ако пък случайно се прекали и лагера почне да влиза свободно винаги може да се залепи за да не превърти случайно.
Проблема който бях решил така беше на specialized xc pro, двата лагера бяха яко ръждясали и при смяната им се получи този насичашт ефект. След две леки пришкурвания лагерите влезнаха плътно и се въртяха без насичане.
Колкото до това дали трябва да насичат... НЕ трябва да насичат!!!
Всичко това съм го правил след внимателно измерване с прецизна измервателна техника, а самите манипулации с подръчни средтва.
За сравнение сегашното ми колело е на 8 години и няма никакво насичане като разкача шока за профилактика, а и не съм усетил луфтове. Така че на ново колело не е никак нормално.
Аватар
compira
 
Мнения: 543
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 27, 2008 10:23 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот borisoff » Сря Юли 13, 2016 8:59 pm

Тъй като и аз чакам да оправят пукането в моето, има ли някъде урок как се свалят тези втулки/лагери и колко трябва да е натягането, за да мога да ги проверя преди по-сериозно натоварване?
borisoff
 
Мнения: 19
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 11, 2013 5:22 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Юли 13, 2016 10:54 pm

Много лесно се проверява - откачаш шока и мърдаш окачването на ръка. Трябва да се движи съвсем нормално.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3973
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот hellp » Чет Юли 14, 2016 8:48 am

Не ми е позната терминологията, която използвате, затова направо ще попитам - за твърдаци отнася ли се въпросното пукане?
hellp
 
Мнения: 235
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Яну 15, 2016 10:16 am

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Kobeto » Чет Юли 14, 2016 9:01 am

hellp написа:Не ми е позната терминологията, която използвате, затова направо ще попитам - за твърдаци отнася ли се въпросното пукане?


Твърдо "Нйе" :nono:
The moon is full... the night is cold... the stars are bright... the wind so moans...
A fire burns... within our forest... the blood is thick... and only black
Аватар
Kobeto
 
Мнения: 386
Рейтинг: 1580
Регистриран на: Чет Юни 09, 2016 9:11 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот borisoff » Чет Юли 14, 2016 2:55 pm

А някаква спецификация за силата на натягане на болтовете на лагерите?
borisoff
 
Мнения: 19
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 11, 2013 5:22 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Kobeto » Чет Юли 14, 2016 4:10 pm

Ето, че дойде време и аз да се намеся в темата и да споделя какъв сюрпрайз изпитах днес докато си почиства колелото. Ще започна малко мъъничко по-назад.
Както вече съм споделил в една друга тема, обичам колелото ми да е чисто и спретнато. Полагам съответните усилия за това. Отивам аз днеска за поредното почистване. Измих веригата, венците. Пуснах един навлажнен парцал по цялата рамка, внимателно бръкнах покрай лагерите на ставите и шока ... както си му е реда. Супер! Направо светна! Изведнъж ме налегна едно любопитство - да взема да сваля задната капла да видя какъв е филмът с тая проходна ос, че съм нямал такъв байк до сега.
Хвърлям едни парцали на земята, обръщам колелото върху тях, развивам о вадя оста, махам каплата ииииии ... СЮРПРАААЙЗ! вътрешната част на единия болт, който държи ухото за проходната ос го няма. Другият болт почти развит докрай. Ухото цялото хлопа и с 5мм луфт. Пребледнях как си треа! Пипам другото ухо и ми става тъмно пред очите - болтовете му са там, обаче луфтът стабиУен! затягам на ръка колкото може и сглобявам. Ше тръгвам към сервиза. Да, ама не! Дискът задира в основата на спирачния апарат, дето се хваща с болтовете. Еййй, чудя се кво да прая - нито мога да затегна оста, нито мога и да го карам. И за бутане не става. Сервизът е на 20 мин. (толкова го засякох) вървене с велосипед на гърба при 30+ градуса температура навън и без сянка по улиците. Механикът гледа и не вярва на ушите си. Такъв болт при него няма, но ми каза да пиша мейл на Shockblaze и да им обясня какво става, да ми пращат болче. Така и направих. В момента съм в режим на изчакване на отговор, дали ще искат да им пращам колелото в Пловдив или ще ми пратят болт.

Междувременно, велосипедът ми се държеше кофти в завоите по време на последните няколко карания. Усещах задницата така, все едно гумата ми е прекалено мека и губи стабилност. Мина ми през ума, че това усещане вероятно е следствие от работата но шока и движението на задния триъгълник.
Скоро писах в една друга тема, че имам проблем със задната спирачка - опиране на диска в накладките и въпреки усилията, не мога да отстраня проблема за повече от 10 мин. каране по асфалт.
Днес, при вадене на велосипеда от гаража, при завъртане на задницата по стълбите задната хума приплъзна по земята и усетих някаква нестабилност. Пипам да проверя за луфт и резултатът беше положителен. Стана ми изключително неприятно, че велосипед на 3 месеца е с луфт в задното движение.
Не след дълго парчетата от пъзела се наредиха. Благодарен съм, че не е паднало и второто болче на ухото, че ... не знам :banghead:
Закачвам и няколко снимки за да покажа нагледно за какво става въпрос
Прикачени файлове
DSC_0083.JPG
(282.12 KiB) 319 пъти
DSC_0078.JPG
(85.99 KiB) 300 пъти
DSC_0077.JPG
(58.99 KiB) 294 пъти
DSC_0076.JPG
(138.84 KiB) 296 пъти
DSC_0075.JPG
(99.65 KiB) 293 пъти
The moon is full... the night is cold... the stars are bright... the wind so moans...
A fire burns... within our forest... the blood is thick... and only black
Аватар
Kobeto
 
Мнения: 386
Рейтинг: 1580
Регистриран на: Чет Юни 09, 2016 9:11 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот windv » Чет Юли 14, 2016 4:48 pm

освен, че може да са поръчани най-нисък клас качество рамки, сигурно хората които ги сглабят също си нямат съвсем точна идея за тънкостите...

В случая с тоя болт, капни му малко лепилце за резби, като дойде нов...

И като цяло се изненадвам на мекия тон, с който ги "храните" тея неадекватници от шокблейз. На мен не би ми пукало нито бих разчитал на тях, защото мога да си го оправя сам, ама явно има хора които не са се занимавали с механика по колела и отнасят дъвцето с тея полу-сглобени железа...
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Kobeto » Чет Юли 14, 2016 5:07 pm

windv написа:освен, че може да са поръчани най-нисък клас качество рамки, сигурно хората които ги сглабят също си нямат съвсем точна идея за тънкостите...

В случая с тоя болт, капни му малко лепилце за резби, като дойде нов...

И като цяло се изненадвам на мекия тон, с който ги "храните" тея неадекватници от шокблейз. На мен не би ми пукало нито бих разчитал на тях, защото мога да си го оправя сам, ама явно има хора които не са се занимавали с механика по колела и отнасят дъвцето с тея полу-сглобени железа...

Ако намеря такъв болт, сам ще си го оправя. Сега този остатък съм го прибрал и чакам отговор от производителя. Няма да слагам никакви лепила и колелото ще седи в бокса колкото е нужно. Ако започнат да ми се правят на интересни и да увъртат, ще ги нахраня както аз си знам. За сега се ограничавам до мек и любезен тон. НО, май е време да се замислят върху състоянието, в което предлагат продуктите си на клиентите - пукания, луфтове, скърцания и т.н. В моя случай се съмнявам рамката да е проблемна. По-скоро тези, които са сглобявали колелото са за трепане, понеже са допуснали да има хлабави болтове на такова важно място, каквото е захващането при проходната ос на рамката. Някой не си е дал сметка до какви последствия може да доведе подобна грешка в сглобяването. :crazy:
The moon is full... the night is cold... the stars are bright... the wind so moans...
A fire burns... within our forest... the blood is thick... and only black
Аватар
Kobeto
 
Мнения: 386
Рейтинг: 1580
Регистриран на: Чет Юни 09, 2016 9:11 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот lastborn » Чет Юли 14, 2016 5:17 pm

Аз пуснах тема за Trace Race ама колегата ме насочи насам :D тия пукания си таковали таковата ... много дразнят. Въпрос - как да сваля шока без да му докарам демидж, за да мога да проверя лагерите по рамката ? Шока е RS Monarch (RL)
Аватар
lastborn
 
Мнения: 362
Рейтинг: 1169
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 9:38 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Alexi » Чет Юли 14, 2016 5:18 pm

няколко пъти препоръчвах марката понеже цените им са добри ,посипвам си главата с пепел .. то няма собственик без проблеми :dontknow:
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Pr3d4t0R » Чет Юли 14, 2016 8:13 pm

lastborn написа:Аз пуснах тема за Trace Race ама колегата ме насочи насам :D тия пукания си таковали таковата ... много дразнят. Въпрос - как да сваля шока без да му докарам демидж, за да мога да проверя лагерите по рамката ? Шока е RS Monarch (RL)


Отвиваш от горната страна само и по този начин си освободил окачването от шока. Махаш задната гума и раздвижваш.

Съветвам ви по-често да проверявате/гресирате лагерите (поне два пъти годишно), тъй като в немския форум има не малко случаи на Cube-чета със запечени болтове заради ръждясали лагери. При развиване сътоветно резбата в рамката често се е прецаквала, което я прави неизползваема. Като чета какви проблеми има при сглобката като нищо и лагерите да са по-проблемни. Като цяло излиза, че по-ниската цена иска доста повече внимание.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3973
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот hellp » Пет Юли 15, 2016 2:36 pm

И аз вече не бих ги препоръчал. Вижте какво забелязах: на десния стеншън, около 18мм под горния му край, има ситно нараняване от 2мм. За да се види на снимката, трябва да се zoom-не. С мекото на пръста не се усеща въобще, с нокът не задира, но се усеща мнооого лек релеф, т.е. не е иделано гладко като останалата част от стеншъна. Не е причинено от мен. Или така ми е доставено в началото, или са го причинили, след като го върнах за обезвъздушаване. От Максбайк ми казаха, че въобще не е проблем. Но търся и безпристрастно мнение. Снимката трябва да се zoom-не, за да се види.
https://www.dropbox.com/s/8zqi8xqhcz7o2 ... D.jpg?dl=0
hellp
 
Мнения: 235
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Яну 15, 2016 10:16 am

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот billclinton » Пет Юли 15, 2016 3:35 pm

Абе то сега като каруцата се обърне пътища много ама...все ми се струва че бяха малко съмнителни тия ниски цени.
То имаше велосипеди по 1000лв. при които само вилката им(Reba) струва 600лв(а в България и по 800-900лв)
Но не бих искал да навлизам в дълбочина - обичам да гледам по оптимистично на нещата и се надявам проблемите които имат всички тук с велосипедите си от тази марка да се решат по бързо и че всичко е било само случайност
billclinton
 
Мнения: 422
Рейтинг: 1525
Регистриран на: Вто Ное 11, 2014 11:23 am
Местоположение: София

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот stoicho85 » Пет Юли 15, 2016 4:19 pm

Според мен пак са изгодна сделка, дори ако трябва да го оставя при доказан майстор да го разглоби и сглоби наново както трябва.
И моето пука, но съм много доволен от колело.
Историите със сервиза вече наистина са неприятни.
stoicho85
 
Мнения: 38
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Пон Сеп 28, 2015 4:53 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Alpina » Пет Юли 15, 2016 4:38 pm

billclinton написа:...при които само вилката им(Reba) струва 600лв(а в България и по 800-900лв)...


Не ги гледай така цените. И аз като смятам с 30%-45% промоции в chainreactioncycles само компонентите без рамката излизат 5,5к+ и е странно как продават на 3к, но все пак частите ги взимат на едни други цени. ;)
Аз отдавам всичко на некачествена сглобка, а не на некачествени компоненти, защото с тях като цяло не съм имал проблеми (за сега).

Също така - мисля че е нормално да има разни проблеми при застояли колела и е добре след закупуването им да се направи пълна профилактика - смяна на спирачна течност (която при някои велосипеди е на над 2-3 години), основна профилактика на вилките, шоковете и т.н.
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Kobeto » Пет Юли 15, 2016 5:08 pm

За неправилната сглобка съм съгласен. В магазинът/ сервиз в който ходих за моя проблем и от който си бях купил предното колело ми казаха, че там им носят уж готови за продаване и каране колелета, но като започнат да ги преглеждат за недостатъци, намират много хлабини. Затова ново колело трябва да бъде преглеждано след закупуване. Аз обаче покарах на Юнашко доверие и сега съм в бокса за неопределено време. Още една обица на ухото. :banghead: Ако бях прегледал за хлабини, сега колелото ми нямаше да седи като паметник. Ама, вече се обърна каруцата
The moon is full... the night is cold... the stars are bright... the wind so moans...
A fire burns... within our forest... the blood is thick... and only black
Аватар
Kobeto
 
Мнения: 386
Рейтинг: 1580
Регистриран на: Чет Юни 09, 2016 9:11 pm

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот Alexi » Пет Юли 15, 2016 6:13 pm

цените са добри да ,но все пак го вземаш за каране а не да стои в сервиза а сезона да тече .. цените на отделни компоненти винаги е много по висока от цяла сглобка ,а и те някои модели гледат да се отърват от тях та може и на загуба да ги продават
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Относно Shockblaze SKIN Elite

Мнениеот windv » Съб Юли 16, 2016 11:38 am

hellp написа:...Снимката трябва да се zoom-не, за да се види.
https://www.dropbox.com/s/8zqi8xqhcz7o2 ... D.jpg?dl=0


карай спокойно, трябва да е яка деруга с остри ръбове, за да ти прецака прахоуловителя, но и тогава със фина шкурка се заглажда.
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

ПредишнаСледваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


cron