Hi,
We ship worldwide. Shipping cost are about 5$ (350 rub), for orders over about 70$ (5000 rub) shipping is free.
Ако искате да се задействаме, може да напише всеки тук с линк какво си е харесал...примерно.
На 2ри поглед не всичко е налично...
Hi,
We ship worldwide. Shipping cost are about 5$ (350 rub), for orders over about 70$ (5000 rub) shipping is free.
Antares написа:Клаймъра е Голф двойката на планинското колоездене.
windv написа:jungleraver написа:Вижте братушките какво си произвеждат, и на какви смешни цени са нещата (1000 рубли са 23 лева) Жалко, че не ни е оферта да пазаруваме оттам....
http://neutrinocomponents.com/index.php
Баси якото. Като завъртим байкърска фреза у нас и ние ще си имаме такива цени.
Скоро...скоро.
До тогава ще се ръсим за чарколя, които идват малко нанагорно за нашия стандарт:)
Последното ми изръсване е за GoatLink от wolftooth. (козя връзка от вълчи зъб) Ще преработя Zee с този линк и по-дълго рамо. Да видим какво подобрение ще има там
outfaced написа:windv написа:jungleraver написа:Вижте братушките какво си произвеждат, и на какви смешни цени са нещата (1000 рубли са 23 лева) Жалко, че не ни е оферта да пазаруваме оттам....
http://neutrinocomponents.com/index.php
Баси якото. Като завъртим байкърска фреза у нас и ние ще си имаме такива цени.
Скоро...скоро.
До тогава ще се ръсим за чарколя, които идват малко нанагорно за нашия стандарт:)
Последното ми изръсване е за GoatLink от wolftooth. (козя връзка от вълчи зъб) Ще преработя Zee с този линк и по-дълго рамо. Да видим какво подобрение ще има там
Къстъм cage-Овете на oen up са по добрата оферта за модификации.
https://www.google.bg/search?q=radr+cag ... gws_rd=ssl
thepowerofone написа:Касетата, за която споменавам в последния си пост тук, дойде и днес я изтествах. Ами нямам оплаквания - превключва хубаво, веригата се върти по нея гладко и без паразитни шумове, при педалиране назад няма проблеми дори на най-големия венец. Въпреки че за последното спомагат две неща - колелото е 29-ка и е "мекица" - и двете водят до по-дълъг чейнстей, което спомага да няма силно странично сучене на веригата. Изработката изглежда на ниво, покритието също. Остава да видим колко ще издържи, но не виждам причина да има проблеми.
Снимки:
Ползвам само локринга от ХТ касетата, че на Сънрейс-а е стоманен и "тежи".
jinsou420 написа:Искам да попитам нещо
Ако сменя предния венец от 32 на 34....ще имам ли проблем с веригата и превключването на скоростите?
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Alexi написа:не знам каква е оригиналната идея на премахването на предните плочи - предполагам олекотяване ,но тука къде остава олекотяването с подобна касета не знам ,сигурно ще клони към 600-700 грама .. аз бих предпочел 2х10 винаги
kulkata написа:Пробвай някоя от системите 1х и сподели след това мнението си. Мисля,че ще бъде различно от "2x10 винаги".
psixopat написа:Нали измислиха Boost 148.. някаква простотия там.. Може касетите 12, да са само за тези главини.
Alexi написа:не знам каква е оригиналната идея на премахването на предните плочи - предполагам олекотяване ,но тука къде остава олекотяването с подобна касета не знам ,сигурно ще клони към 600-700 грама .. аз бих предпочел 2х10 винаги
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта