Принципно не съм фен на "вземи си RAM" идилиите, но в случая , това което съм засичал по форума е , че HT2-та била адски удобна на дамите. Незнам каква е цялата "магия", но не от един човек се е чувало това мнение.
1 foot = 30.48 centimeters
http://www.evanscycles.com/help/#womensmountain Също така и незабравяй че и с дължината и височината на лапата(за тези които не се сещат как се регулира височината - колко спейсъра има под/над нея когато е хваната на стрежена) също може да постигнеш по изправена и не-агресивна позиция на колелото. По малки зъбци отпред(22-32-44), повече отзад(11-34) за по лесно въртене нагоре.
Всяко дупе си иска удобната за него седалка, така че ако от първия път не уцелите удобната, пробвайте 2-ри път. Не винаги най-скъпото е най-удобното. дамската седалка е по-широка попринцип.
Също мисля че няма смисъл да и се слагат дискови спирачки, защото надали ще кара в мокри и кални условия с някаква агресивна нагласа. Един добър в-брейк с хубави вложки няма да я остави никъде, а и поддръжката е много по-евтина(може да помислиш и за хидравличен рим брейк от магура. цените не са никак лоши). Все пак така и няма да се трупат излишни грамове по колелото.
Като заговорихме за тегло - за да не се мъчи мадамата, трябва да има леки капли, гуми и тем подобни, защото 100 грама ротационна маса са нещо много по-лошо от 100 грама по самото колело. Така че леки капли, леки гуми , и ... Определено съвета ми е да сложиш едни леки вътрешни Маxxis Ultralight MTB Tube 26X1.90/2.125 SCHRADER 128 g. Вярно е че е 8 лева едната гума , но лично според мен си заслужават в пъти повече, отколкото за 6 лева 2 пъти по-тежката Maxxis Welter Weight MTB Tube -26X190/2.125 SCHRADER 230 g . На континентъл са много скъпи гумите, а другите марки не ги знам.
За вилка мисля че и сънтур епикон ще свърши работа. Доколкото го дават в сайта им, е доста лекичък, а и с тази въздушна пружина ще може да се нагласи перфектно (стига да има на кой да му се занимава).
Вземи да има макар и евтин стоп, че напоследък много се заглеждам по велосипедисти без маркировка по себе си в тъмното, и честно казано доста от тях не се виждат. Което е лошо. Така че замисли се за някакви светлинки, макар и да са само колкото да те виждат другите. Все пак незнаеш кога ще те хване тъмното
Също и екипировка покрай колелото - Аз лично мисля че една чантичка под седалката с едни щангички, вътрешна гума, лепенки,мини помпа и тем подобни малки работи няма да натежат кой знае колко , но определено при евентуален фал, ще се радва че са там.
Каска и ръкавици са просто задължителни
Не се сещам за нещо друго, ако имаш въпроси , питай
best wishes,papi007