Въпроси за RAM HT1

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Въпроси за RAM HT1

Мнениеот JaVa » Нед Май 17, 2009 3:11 pm

Здравейте, първо да спомена - нов и неук съм .
Наканих се да си вземам и аз колело за градско + каране из Витоша и се спрях на следното RAM HT1 като промените са - с рамка HT2(запазва се само окомплектовката на HT1) и главини за дискови спирачки Formula (за сега ще съм с V-break защото надхвърлям бюджета и без това). От магазина ми препоръчват DART 3, но чета из форума, че Suntour EPICON са по-добри, а цената им е... да кажем сходна. Въпросите ми са - може ли на EPICON да се сложат V-break и ако да от къде да го закупя за да го занеса да ми сглобят колелото, има ли нещо по колелото от базисния модел, което може да се замени с по-добро на сходна цена?
JaVa
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 10:09 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Май 17, 2009 3:16 pm

Имам Епикон РЛД 120 от 3 месеца, не го мъча много, особенно за Ол Маунтин вилка, както се води. Рогчета за Въ-брейк няма, но щом ще слагаш главини за диск, (по желание) може на първо време някоя бб5 от пазара да земеш запазена. Второто и осново мое впечатление от Епикона, карантията която е над врътката за рибаунда започна да излиза извън вилката :bigeyes: ще видим тия дни как ще сме с гаранцията. Друго мое мнение за Епикона е, че ако е тежък ездача, вилката при настройване с помпане става или много твърда или много мека :eyebrow: :bigeyes: :bowdown: .
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот JaVa » Нед Май 17, 2009 3:31 pm

Не съм навътре, както споменах по-горе и ме е страх да купувам на старо, защото не знам какво да гледам. Ако няма рогчета за V-break, то каква вилка да сложа, защото да сменям вилка(ако остана с Dart 3) по-нататък си е едни дискови спирачки направо да сложа като цена? Относно теглото - 60-65кг съм и не мисля, че е много.

Edit: BB5 спрямо BB7 фрапираща ли е разликата в спирането?
JaVa
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 10:09 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот pe60t0 » Нед Май 17, 2009 4:15 pm

Подкрепям, по-добре си вземи Epicon-a, и събери малко пари за една дискова спирачка.

Разликата не е фрапираща, но за малката разлика в цената бб7 е доста по-добра.

Успех :agree:

пС: готин никнейм :D
Make the sport fun not the fun a sport...
Аватар
pe60t0
 
Мнения: 1503
Рейтинг: 1390
Регистриран на: Сря Май 25, 2005 8:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот JaVa » Нед Май 17, 2009 4:28 pm

Проблеа с парите е, че бяха предвидени около 800 лв за колело, а сега е оклоко 1000-1050лв ( с bb5) и че искам да купя една каска и ръкавици и всичко ще излизи 1100+ което си е доста над началния бюджет :banghead: . А нямам нещо против да купя втора ръка дискови спирачки, но си имам опасенията :( за непознаване какво да гледам. За другия сезон е предвидено (още колелото не купил... ама предвижда upgrade :rofl: ) да се сложат дисковете отзад и отпред и за това подготвям главините, но сега ми е малко зор.... а ми се кара :boggled:
JaVa
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 10:09 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот pe60t0 » Нед Май 17, 2009 4:33 pm

чети тогава във форума и като влезеш в час, мисли тогава
Make the sport fun not the fun a sport...
Аватар
pe60t0
 
Мнения: 1503
Рейтинг: 1390
Регистриран на: Сря Май 25, 2005 8:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Май 17, 2009 5:32 pm

......
ЗАПЛЕСНАХ СЕ, то въпроса бе за вилката и за сприрачките. Та бб7 определено спират по-добре от бб5.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот JaVa » Нед Май 17, 2009 6:41 pm

azsa-bachinito написа:......
ЗАПЛЕСНАХ СЕ, то въпроса бе за вилката и за сприрачките. Та бб7 определено спират по-добре от бб5.

То Scott-а не е лош, но тези Shimano BRM-M486 .... не мога ги намеря в google и форума?
JaVa
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 10:09 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот hitar_potter » Нед Май 17, 2009 7:03 pm

JaVa написа:
azsa-bachinito написа:......
ЗАПЛЕСНАХ СЕ, то въпроса бе за вилката и за сприрачките. Та бб7 определено спират по-добре от бб5.

То Scott-а не е лош, но тези Shimano BRM-M486 .... не мога ги намеря в google и форума?

Май са някакви евтини хидравлики... За мен, няма смисъл от такова нещо
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот Bolverk » Нед Май 17, 2009 8:24 pm

Само се намесвам за малко помощ в номерацията:

Спирачката е с номер BR-M486 просто това си е означението на Shimano. BR - от Brake и номера като 4 на стотицата означава, че е от серия Alivio. Въпреки че последната цифра 6 ми подсказва че може да се намери в безсериините продукти. Иначе да това е евтина хидравлика.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот emil_a626 » Нед Май 17, 2009 9:12 pm

А може и да не е Аливио - http://www.petracycles.co.uk/m486-disc- ... 21298.html
Skype: emil_a626
Аватар
emil_a626
 
Мнения: 106
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:38 pm
Местоположение: Хелзинки ; Финландия

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот Bolverk » Нед Май 17, 2009 9:34 pm

:offtopic: Това което казах за номерацията са мой лични наблюдения. Предположих че може да е извън серия точно зареди 6-тицата накрая. Ето цялостните наблюдения: Сериите са отгоре са с номерация отдолу нагоре (от малко към голямо). Така Търни е 1-- Аутус е 2-- и тн. В този ред на мисли Аливио е 4-- . Втората цифра още не ми е напълно ясна но има някакво зачение към вътрешно серииното разположение (от начални към по добри компоненти в серията). Третата цифра е различна за компонентите в серията. На практика примерно Курбелите са 2 а пък дисковите спирачките са 5. Та понеже тази спирачка беше с 6 накрая логично беше да предположа че тя от групата която Шимано наричан non serie или е извън серията Аливио но е от класа на тази серия. Стига толкова :offtopic:

П.П. Разбира се може да не съм прав :) Просто опитвам да прилагам логика вместо да грабя наготово :)
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Май 17, 2009 10:49 pm

Абе не са лоши спирачиците, ама от време на време требва да им следиш въздуха. Пак ако става въпрос за въпросния скор винаги може да ги менкаш за едни ББ7 в магазина примерно.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот JaVa » Пон Май 18, 2009 8:36 am

А EPICON и TORA 302 - epicon-a е по-никъс клас но е въздушен, а tora е прожинен но от среден клас с някои настройки. И двата ги хвалят и отзивите са добри за този клас, но кои от двата бихте предпочели и ако може защо?
JaVa
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 10:09 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот hitar_potter » Пон Май 18, 2009 10:10 am

Оп, само да спомена, че като гледах пак онази обява, азбелязах, че тази тора няма U-turn - демек, хода й не е променлив, да знаеш :)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот sailman » Пон Май 18, 2009 11:23 am

Искам отново да припомня на колегите, че прехвалената спирачка ББ7 е прехвалена само при комплектоването и с определени компоненти - лостче SD7, хубави брони, жила и НАКРАЙНИЦИ на броните. Казвам SD7, защото съм на мнение, че спирачката развива пълния си потенциал именно в такава комбинация. Не говоря наизуст, имам личен опит с въпросната, който съм споделил тук - viewtopic.php?f=27&t=52600.
Чисто ценово, ако говорим се получава следното: Спирачка с 185 мм.диск -145 лв., Лостче - 22 лв. и брони, жило и накрайници - около10 лв. = 177 лв. За тези пари може да се вземе сносна хидравлика.
Извинявам се, ако разводнявам темата на човека, обаче напоследък забелязвам масови препоръки за ББ7 без да са споменати условията, при които тя развива потенциала си.
Към Автора: Не искам да ме разбереш грешно, но според мен ще направиш най-добре, ако прочетеш доста обстойно статиите, дето ги има в сайта, а също така и теми по въпросите, които те интересуват. Така ще успееш да си изградиш поне теоритична престава, а и мнение някакво, без да чакаш да ти го формират пишещите тука.
Още веднъж се извинявам за това включване не съвсем по темата.
Айде :beer:
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот pe60t0 » Пон Май 18, 2009 11:32 am

Подкрепям :agree: sailman, аз се сдобих със страхотни хидравлики за смешни пари, точно поради тази причина. Исках нови спирачки, и първо обмислях варианта да си взема още един бб7, обаче като направих въпросната равносметка...прецених че е по-добре хидравлика :agree:

Успех :beer:
Make the sport fun not the fun a sport...
Аватар
pe60t0
 
Мнения: 1503
Рейтинг: 1390
Регистриран на: Сря Май 25, 2005 8:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот azsa-bachinito » Пон Май 18, 2009 1:02 pm

Комплекта ББ7 - апарат, диск, прходник - е между 100 и 110 лв. Принципно основният довод когато става въпрос за двете сприрачки, както ми бе казвано в редица магазини, в полза на ББ7 са е, че подръжката им е по-лесна в сравнени с моделите хидравлики, за които възможността за гълтане на въздух е по-голяма. Хубаво е автота, ако се насочи към скота, да отиде на място да се консултира, за да види кое как може да се смени, в случай че има желание за това, и да се види как тези промени ще изглеждат ценово. Както споменаг има и промоции и може да си гареса и нещо, което да му подхожда повече.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот sailman » Пон Май 18, 2009 1:24 pm

По магазините не съм проверявал наскоро, обаче - http://www.bas-bg.com/, http://www.ridespot.net/index.php?cPath ... 1e991c505c - това визирам като цени.
Не това беше основната ми мисъл, обаче. Айде да не оспамваме темата с неща, дето многократно са коментирани в този форум.
Има доста варианти за спирачки и изобщо...просто трябва човек мааалко да понавлезе в материята преди да слуша мнения на тоз и онзи( и свойте включвам в тази категория) :beer:

П.П. Нещо линка към БАС не мога да го сложа, ама там цената е тази, която съм посочил. Преди време наистина ББ7 струваше 99 лв. с ротор 185 мм., ама
сега...... :dontknow: виждам това, което виждам.
А, и друго - относно потдръжката на хидравликите, мога да кажа само, че след първоначалното( ако са купени на старо ) или периодичното (когато му дойде времето ) обслужване не се полагат НИКАКВИ по-специални грижи за спирачката, поне при спирачките, които съм ползувал или имам впечатления от колелата на приятели. При механиките се налага почти постоянно да се донагласят разтоянията м/у накладките и диска, обтягането на жилото, почистване от мръсотии и т.н. Това би могло да се преглътне, ако разликата в цените е голяма (както е била преди 2-3 години, от когато се е наложило това мнение ), сега обаче положението е доста по-различно....
При всички положения едно трябва да е ясно на всички - С ТРИЦИ МАЙМУНИ НЕ СЕ ЛОВЯТ! Когато някой люде дават съвети, препоръчват УЛТИМАТИВНАТА СПИРАЧКА, ама к,во карат и с какво имат поне някакъв опит....историята мълчи.
Толкоз от мене, че ставам досаден. Сори! :beer:
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот azsa-bachinito » Пон Май 18, 2009 2:27 pm

sailman написа:Има доста варианти за спирачки и изобщо...просто трябва човек мааалко да понавлезе в материята преди да слуша мнения на тоз и онзи( и свойте включвам в тази категория) :beer:

:agree: Подкрепям.
Визирам тази цена --> http://www.bikescenter-bg.com/index.php ... 104&lang=2
Мисля, че в комплекта влиза и преходника, макар да не е посочен в сайта. (Преди време питах за ББ5 и преходника влизаше в цената). Лично аз само съм пробвал хидравлики, в момента съм механики шимано нисък клас, доволен съм. Да настройват се накладките, но не е кой знае каква философия става за 3 мин макс. Казвано ми е в магазини, че някои модели може би ставаше въпрос за Джуси 3 Авид имат сконност, често да гълтат въздух. Нещо ми се върти из главата, че можело да стане ако дигнеш колелото нагоре с гумата/обърнеш, нещо от този род. Това имах предвид при склоността към гълтане на въздух. Почти постоянно натягане на жилото няма. аз съм го правил два пъти за над 2000 км. Самото обслужване на хидравликите (обезвъздушаване смята на масло, мисля, че от време на време се налага) не е толкова евтино - примерно 5 лв. Наскоро гледах комплект за такова нещо на цена около 70 лв. Та може би за това ББ7 се е наложила като алтернатив при съоотношение спирачна сила, цена, подръжка. Аз също имам опасенията, че маркучето е доста по-податливо на повреди (да кажем ние падаме) и трудно би се сменило в полеви условия. Естествено не мога да карам всичко и голяма част от мението ми се базира върху информация получена от продавачи и механици по време на консултации.
Последна промяна azsa-bachinito на Пон Май 18, 2009 3:03 pm, променена общо 1 път
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот sailman » Пон Май 18, 2009 2:45 pm

Azsa-bachinito, не визирам теб, конкретно...Ясно е, че не може всеки да кара всякакви компоненти, обаче добре би било да не се изказват мнения, които не почиват на личен опит..., а такива забелязвам доста из форумите. Получава се нещо като кръговрат в цитатите и като последствие - представи, които приличат на медийни???
Иначе, нищо лично към никого :beer:
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот endkuro » Пон Май 18, 2009 6:35 pm

На мен друго ми е направило впечатление. При ht.1 и ht.3 комплектите, които се предлагат са с капли мавик 117, а при ht.2 мавик 317. Разликата е съществена и важна, защото при 117 няма пръстени на дупките на спиците и лесно се получава деформация, докато при 317 ги има тези пръстени! A отностно спирачките и двата типа имат плюсове и минуси, но ми се струва по-разумно колело под 1600лв да е с механични дискови, хидравличните са много по-скъпи. Вече при скъпите модели да - там се очаква спирачките да са винаги на ниво независимо от условията на каквито са подложение и тук идва момента на хидравличните, които се отличават с това, че работят по-добре на тежки условия :) Поне така мисля де, може и да греша.
Аватар
endkuro
 
Мнения: 264
Рейтинг: 986
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 2:53 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот pe60t0 » Пон Май 18, 2009 8:09 pm

нали точно това говорихме до сега, че може и за не толкова много пари да се купят хидравлични спирачки от висок клас
Make the sport fun not the fun a sport...
Аватар
pe60t0
 
Мнения: 1503
Рейтинг: 1390
Регистриран на: Сря Май 25, 2005 8:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот papi007 » Пон Май 18, 2009 10:40 pm

pe60t0 написа:нали точно това говорихме до сега, че може и за не толкова много пари да се купят хидравлични спирачки от висок клас

Да, като например тази, която може да има високо тегло, но поне това което съм чел е че може по спирачна сила да се конкурира с бая по-скъпи модели.
Аз направих грешката да сложа на сестра ми ББ5, защото е с дуал контрол за механична спирачка. Яд ме е че не го направих с брейк! Първо че по-лесно се поддържа , 2ро че е доста по-лек, 3-о спирачната сила с едни трикомпонентни колодки като http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1826 е в пъти повече!
Ето ти и една кратка статия:
http://www.niko-bikes.com/brakes.php
За вилките смятам че тората е най-добрия вариант. Или ако сега нямаш парите, вземи някоя евтина , заложи си в бюджета за ъпгрейд нова вилка и се учи да караш.
Що се отнася до каплите - щом шините са мавик хм117 и нямат пръстените на дупките за спиците - по добре карай един сезон и после вземай нова капла направо. Казвам ти го, защото като новак (особенно ако си малко по-лудичък в карането) нямаш техника на каране, а тя се придобива с каране. Подбиването на шините надали ще е нещо, което няма да ти се случва.
Така няма да превишаваш бюджета си, и ще си вземеш важна екипировка (не подценявай мини туулче, вътрешна гума, помпа, задължителните каска и ръкавици, може би раница,чантичка за под седалката е магия , която аз открих наскоро и е супер удобна, поне задно стопче, за да не стане някой сакатлък! фарче отпред също не е за подценяване, евентуално зарядни батерии и зарядно за тях..). А след като покараш, и устетиш колелото, ще усетиш и от какво имаш нужда. Ще четеш из форума и ще се интересуваш, ще имаш достатъчна информация, с която да може да сглобиш правилното за теб колело. Поне рамката която си избрал е екстра и си струва да правиш ъпгрейди по нея.
Успех :beer:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот JaVa » Пон Май 18, 2009 10:49 pm

Така ... оказа се че на първо време ще карам с гадния Dart 3, защото... след като ми преизчислиха цената БЕЗ Dart 3 и V-break, то тя падна с ПОД 100 ЛЕВА(а Tora 2ра ръка, са го продали)!?!?! :boggled: :crazy: Как смятат - незнам... но ми е по-добре да събера пари и да взема по-добра вилка след някои друг месец. Mavic 117 и 317 освен прсъстените на дупките, друго различават ли се, защото ако не са ме оплели утре ще се обадя ми ги наплетат с 317 - едни 20-30 лв няма ме съборят?
JaVa
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 10:09 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот endkuro » Вто Май 19, 2009 4:42 pm

Е че какво му е гадното на dart 3, особено за градско + каране из Витоша както си написал е перфектен. Ако ще блъскаш повече и ще го подлагаш на огромно напрежение - да гаден е, но иначе се съмнявам. Вярно, че говоря без да имам опит с него, но според мен е пресиленo да кажеш че е гаден за такъв вид каране! Само смени шините, че при лек удар ще си имаш неприятности, а за 30тина лева е по-добре 317(разликата е само в пръстените, но е съществена)
Аватар
endkuro
 
Мнения: 264
Рейтинг: 986
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 2:53 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот JaVa » Вто Май 19, 2009 5:53 pm

endkuro написа:Е че какво му е гадното на dart 3, особено за градско + каране из Витоша както си написал е перфектен. Ако ще блъскаш повече и ще го подлагаш на огромно напрежение - да гаден е, но иначе се съмнявам. Вярно, че говоря без да имам опит с него, но според мен е пресиленo да кажеш че е гаден за такъв вид каране! Само смени шините, че при лек удар ще си имаш неприятности, а за 30тина лева е по-добре 317(разликата е само в пръстените, но е съществена)

Шините се обадих и се оказа че не са редили спици и ги смених на 317, а Dart 3 е гаден(хвърля масло още на първите 2-3 седмици, lockout се троши лесно) и от другите форуми, което чета - за да не съм голословен:
http://www.niko-bikes.com/eshop/product ... cts_id=602 - по-надолу има мнения... в покрепа на казано по-горе в скобите.
JaVa
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 10:09 pm

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот hitar_potter » Вто Май 19, 2009 7:35 pm

За мен, Dart 3 е прекалено скъпа, за това, което предлага. Дървено работи (не коментирам здравината й, съученикът, който я има не я е скапал ;) )
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот to4nia » Вто Май 19, 2009 8:50 pm

Аз ти презлагам да сложиш едно Marzocchi DJ3 D9 C100,08 сега е и на промоция 299лв.
to4nia
 
Мнения: 32
Рейтинг: 1193
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 10:37 am
Местоположение: Русе

Re: Въпроси за RAM HT1

Мнениеот papi007 » Сря Май 20, 2009 3:26 pm

Дам... сложи го и просто с теглото си от 2.6 килограма ще ти бъде мнооооооооого забавно! Виж, мх про локаутът е в пъти по-удачен вариант. 2 килограма и досега 3ма човека съм виждал с такова, все ми казха че са били доволни. само единия , който беше доста едър каза че малко дълго време си е играл с прилоуда и рибаунда , докато си я нагласи да му е перфектна, но определено не съжалявал че я взел! На мен преди нова година в магазина Черни връх ми я предлагаха за 350 лева.
http://marzocchi.com/Template/detailSPA ... etto=55951
ето ти линк да я разгледаш. търси в bikeradar и mtbr тестове за нея. определено доста я хвалят (въпреки че 2008 казват че е най-лошата година на марзочи).
Успех :beer:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София


Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта