RAM XC2.3 disc brake

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

RAM XC2.3 disc brake

Мнениеот Forbidden » Вто Яну 27, 2009 5:34 am

Здравейте, решил съм да си купя колело и съм се насочил към RAM XC2.3 disc brake. Ще го ползвам главно за градско каране (Студ град - Медицински университет ;-)) и по-малко за междуградско. Все пак желая колелото да е издържливо на пресечен терен и да ергономично при изкачване. Одобрявате ли избора ми и бихте ли ме насочили към друг модел на същия производител, ако този модел не е подходящ. Благодаря.
Forbidden
 
Мнения: 63
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 5:27 am

Мнениеот Анелия » Вто Яну 27, 2009 5:53 am

Това колело е много скъпо за града. Убеден ли си, че можеш да го оставиш на сигурно място пред/в/около университета?
Ако искаш това си го вземи за планината (мхм, както казваш извънградско ми звучи като че ли имаш нужда от шосейка, но може би само така си се изразил), а пък за града си вземи един Драг Хакер за 200 лв. да не съжаляваш много ако го откраднат. Е, няма да привличаш погледите като с белия рам, но идеална ситуация няма :dunno:
Аватар
Анелия
 
Мнения: 2165
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 2:01 pm

Мнениеот Quasar » Вто Яну 27, 2009 10:39 am

Или поне HT2 че и дори HT1 и HT3 това си е сериозна машина няма смисъл да я хабиш из града...ама твои са си парите де ти решаваш
И ако не си сигурен че имаш къде да я оставяш...колежката каза най добре някое за 200-300лв че да не те е яд а и да не се набива на очи
Аватар
Quasar
 
Мнения: 294
Рейтинг: 1305
Регистриран на: Сря Сеп 10, 2008 2:24 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Bolverk » Вто Яну 27, 2009 10:42 am

Здравей,

В общ смисъл Анелия е казала всичко.

Това, което ще добавя, е че можеш да ни кажеш какво разбираш под извънградско и в какъв процент, горе-долу, ще се кара в градски условия и колко извън. Така можем да ти посочим някой добри примери за колелета за тази цел.

Поздрави.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот papi007 » Вто Яну 27, 2009 1:01 pm

Има доста хубави оферти на старо ако искаш хем да ти е добро колелото, хем да не е чак толкова скъпо. Ако се спреш на този вариант, 2 съвета - изисквай документи за велосипеда (така поне може да си сигурен че не е крадено) и мини един сервиз за всеки случай.
:offtopic: Чисто нова рамка НТ1 със средно чашки и скоба за седалката ми бяха 100 лева (ако си човек на пазарлъците може да сваляш от цените) а цялото колело във завършения вид надали би било повече от 400 (немога да кажа със сигурност, защото сложих мои стари части на РАМ-a(XT dual control, alivio der. lx курбели и т.н.) ), така че ако имаш познат, който се занимава с тези работи, много по евтино би било да ти сглоби колело със части 2ра употреба.
Best wishes, papi007 :beer:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Мнениеот Forbidden » Вто Яну 27, 2009 2:40 pm

Ми под извънградско разбирам шосе + селски пътища (не толкова планина). Просто исках да има шок, защото съм 90 кила а улиците на София не са гладки и огледални....
Forbidden
 
Мнения: 63
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 5:27 am

Мнениеот Дизел » Вто Яну 27, 2009 3:24 pm

Според мен е важно е да знаеш, дали всеки ден ще ходиш на лекции с колелото или само, когато ти е дошло настроение да се пораздвижиш малко, времето е хубаво и птичките пеят. Колелото за първия случай може да се различава коренно от това за втория. Въпросният РАМ е подходящ по-скоро за втория вариант.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот Forbidden » Вто Яну 27, 2009 4:05 pm

Ми очаквам няколко пъти в седмицата да го ползвам. Преди да ми откраднат предишното колело, много често го ползвах за транспорт в Столицата.

Ето работещ линк
Forbidden
 
Мнения: 63
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 5:27 am

Мнениеот bdz43r » Вто Яну 27, 2009 4:16 pm

Forbidden написа:Преди да ми откраднат предишното колело...
А как си обмислил риска от кражба на бъдещото колело?
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1217
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Quasar » Вто Яну 27, 2009 4:19 pm

И още нещо замисли се за нещо на драг...по тънко ще ти излезе и няма да те е яд ако ти го свият (дано няма)
Аватар
Quasar
 
Мнения: 294
Рейтинг: 1305
Регистриран на: Сря Сеп 10, 2008 2:24 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Forbidden » Вто Яну 27, 2009 4:29 pm

Ми откраднаха ми го от входа на общежитието, имах евтино заключващо устройство и те са го отключили даже без взлом (то е с код) - смятам бъдещото колело да го държа в коридора на гарсониерата.

Просто искам издържливо колело със заден и преден шок (сносни), спирачките не ме бъркат. Кои варианти на драг и RAM бихте ми препоръчали тогава. Няма да го ползвам за разходки в парка, а като замяна на градския транспорт и за извънградско каране. По принцип много обожавам дългите шосейни преходи > 100 км...
Forbidden
 
Мнения: 63
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 5:27 am

Мнениеот edinmilion » Вто Яну 27, 2009 4:52 pm

за карането което ще правиш няма да са ти необходими дискови спирачки, дори и окачване каквото ти се иска - просто няма нужда (това ще кажат повечето от форума), НО пък щом си харесал това колелце и може да си го позволиш действай, със сигурност ще те радва как вози :)
Иначе вариант за града е Drag Marathon или нещо от този род...
RAM също пускат сити байк, но от кога ще е в продажба не знам...
:agree:


edit: - аз препоръчвам тройката НТ3, макар че може да си направиш извод кое е най добро от цената...но за 200 лв. отгоре на НТ2, може да си вземеш първо харесаното :)
Последна промяна edinmilion на Вто Яну 27, 2009 5:11 pm, променена общо 2 пъти
edinmilion
 
Мнения: 1268
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 10, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Мнениеот Forbidden » Вто Яну 27, 2009 5:02 pm

А тогава за целта кое бихте ми препоръчали измежду

RAM HT3

RAM HT1 Disc

RAM HT2

Просто нещо се влюбих в тези РАМ :dunno:
Forbidden
 
Мнения: 63
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 5:27 am

Мнениеот outfaced » Вто Яну 27, 2009 5:07 pm

аз бих ти препоръчал да си сглобиш нещо на базата на на някоя нт рамка обаче с лека въздушна вилка отпред - фокс някой (примерно) + хубави тънки гуми и капли и леки главини + хубави вибрейкове

въобще нещо по олекотено и семи-шосейно

това което си си харесал, просто не е байк за дълги шосейни преходи ... пък да си взимаш меко колело, заради няколко павета в града :dunno:
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Forbidden » Вто Яну 27, 2009 5:15 pm

Въпросът е, че съм лаик... като че ли може би се насочвам към HT3... Просто предишното ми колело, колкото и смотано да беше си имаше заден шок... и де да знам - свикнал съм уж...
Forbidden
 
Мнения: 63
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 5:27 am

Мнениеот Дизел » Вто Яну 27, 2009 5:22 pm

Сити-байковете обикновено са пълна перверзия, никого под 70 години, не бих го посъветвал да взима такова.
Виж, този Драг Маратон е крачка в правилната посока към ежедневно колело, само дето е с 28-цола гуми.
За мен идеалното всекидневно колело изглежда така (на основа MTB):
1. Никакво меко окачване - то иска грижи, поддръжка, обикновено не издържа на ежедневна употреба във вода, кал, сол, сняг и т.н.. Твърдак, с твърда вилка, това е!
Седалката може да е по-широка и удобна, може да е дори с телескопично колче.
2. Пълен комплект осветление, най-добре с главина-динамо, и рефлектори. Всичко от високо качество, никакви ментета!
3. Калници покриващи колкото си може повече от гумата. Предният с меко удължение стигащо почти до земята.
4. Стабилен багажник с възможност за прикрепване на дисаги.
5. Последно и може би най-важно - стабилни, здрави компоненти, най-добре на ХТ-ниво. Здрави гуми, прости, но стабилни спирачки (V-brake).
Такова колело се кара ежедневно с минимална поддръжка. Става и за по-дълги турове, вкл. и по горски и полски пътища.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот Bolverk » Вто Яну 27, 2009 5:36 pm

Предлагам към списъка на колегите отгоре още две колелета:

Scott Sportster P5

http://www.scott-bg.com/scott2008/index ... PRODUCT=84

Scott Sub 30

http://www.scott-bg.com/scott2008/index ... PRODUCT=90

Като цяло това са по-висок клас смесени колелета, но реално по твоето описане се сетих първо за Drag Grand Canyon

http://screambikes.eu/product_info.php? ... f19962beea

Поздрави.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот azsa-bachinito » Вто Яну 27, 2009 6:29 pm

Аз ти прдлагам да видиш какво има в пазара (добри колеленца за по около 200 лв) и след това един сервиз. За колело с перспектива да бъде вързано и отнесено толкова.
И вече след това РАМ-а за забавление, извънградско, планини, езера океани.
Само ще му мислиш дали ще си го намериш отново, крадците не се спират пред нищо, все пак тва им е работата.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот Forbidden » Вто Яну 27, 2009 7:22 pm

Благодаря ви много за препоръките...
Forbidden
 
Мнения: 63
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 5:27 am

Мнениеот PowerSlide » Вто Яну 27, 2009 8:08 pm

Ееее дизеляка е отговорил на въпроса и желанията пИрфектно :agree:
Дизел, пак ти прочетох поста: :bowdown:
Аватар
PowerSlide
 
Мнения: 1189
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Пон Ное 10, 2008 12:07 pm
Местоположение: на баира


Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 103 госта