Помощ при избор на байк

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот hitar_potter » Чет Апр 10, 2008 9:48 am

@vlasim ако търсиш универсален байк, НТ2 е решението... Със заключващата се вилка ще се движиш в града, а в планината ще знаеш, че байка ще издържи на всякакви натоварвания на каквито би го подложил - всички компоненти са достатъчно добри, за да издържат прилично добро спускане, т.е. инвестицията, която би направил, купвайки РАМ-а, би се възвърнала много приятно, ако се насочиш към планината. Ако път рядко ще отскачаш до планината, е общо взето все едно какво ще купиш - тогава си харесай колелото, което ще се държи по-добре на асфалт :agree:
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот 4getcredo » Чет Апр 10, 2008 10:06 am

Забелязвам една тенденция сред форумните шамани... в тази връзка предлагам RAM Bikes да отговорят на популярните нагласи като интегрират ново лого към дизайна на RAM AM

Изображение

:D
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pr3d4t0R » Чет Апр 10, 2008 10:38 am

MIRO A написа:
Sky_Knight написа:С това за окомоплектовката не мога да се съглася. И не само с това. Колега умолявам те - вземи си това: http://www.sportdelivery.com/catalog/product_info.php?cPath=21_42&products_id=666 Не прави грешката да се хвърляш на ХТ2-ката. Въпросният Скот е с много по-добра окомплектовка. Другарите тук сигурно не са и карали въпросното Деоре. Да, ама аз от SRAM X.9 окомплектовка, минах точно на тази окомплектовка и да ти кажа ли нещо? Невероятно удобна е и е по-добра :D . Нищо общо със СРАМ. А карам колело, с което и се спускам... Относно дисковете.... Не ти трябват. Забрави изобщо за дискове. А и имайки предвид, че ще го караш и по асфалт... Моят глас го считай като 4 (аз и още трима сме на това мнение ;) ). А един от нас кара ХТ2, друг Скот, а пък аз съм сменил окомплектовката. СРАМ СХ5 (командите) не струват. Само това +е кажа. И имай предвид, че тук масово препоръчвам РАМ и СРАМ, защото това се е наложило като модерно (не го казвам с лошо - аз карам рамка на РАМ), но в твоя случай бих избрал Скот.

Edit: @bokichaaa :agree:


Колега освен :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: за теб друг коментар няма. Човека тепърва ще се ориентира какво му допада а с тоя Скот няма да може да пробва това, което иска. Имай предвид, че той като се качи нанякъде в планината, ще си каже: "Що па да не се пусна по - екстремно?". Я па зел че се преориентирал към ДХ и така. Трябва му нещо компактно и по универсално!!!!!!!! Този Скот не е това колело!


Колега моля сподели твоя опит с изброените компоненти щом ти е така весело?

И vlasim вече е написал какво му трябва:



1. байка ще го ползвам за градско (да ходя на работа с него) и каране в планината повече за издържливост и катерене на баири (без никакви други трикове).


Скот-а посочен от Sky_Knight се вписва отлично в нуждите ти - отлична скоростна система, рамка подходяща за въртене, отлично тегло и подходящи спирачки.

По мое мнение ХТ2-ката е компромисен вариянт, а не универсална - компромис с теглото, окомплектовката, възможностите както за изкачване така и за спускане. Но с цената си е доста примамлива, предвид избора на нашия пазар ;-)

ПП Аз съм от тези тримата, за които Sky_Knight спомена (с HT2ката).
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3980
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот Вилката » Чет Апр 10, 2008 10:50 am

Хм :nono: Тригер лостчетата на СРАМ със системата им Атак рулz. Обърни внимание на велосипеди от най-висок клас (5000+ лв) как дори комплективаните с Шимано дерайльори слагат лостчета СРАМ, е вярно версия 0 , но и по-ефтините и събратя от серия 5 са същите, но с по-ефтини материали.
Dart 3 vs. Dart 2 - Тук при скота ще ти е терсене липсата на заключване на хода на вилката при катерене. Като скочиш в-у педалите ще се люлееш (и потиш ;))
Джуси 3 vs. V-brake - No comment!!!

Та така - на ското слагам като предимство по-подходящата геометрия на рамката, а покупката от рамка се почва. Тва е нещо като дъното при компютрите. Трябва да е подходящо за следващи ъпгрейди ;)

Извод:
-Ако смяташ, че никога няма да правиш ъпгрейди по колелото си - Вземи Рам-а, той е завършено добро колело.
-Ако смяташ след време да добавиш това онова, вземи Scale 80. По-лесно и ефтино ще ти е да смениш вилка и спирачка, отколкото рамка ;)
Последна промяна Вилката на Чет Апр 10, 2008 11:03 am, променена общо 1 път
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот MIRO A » Чет Апр 10, 2008 10:53 am

А аз как да ви кажа, че е начинаещ и тепърва ще усеща тръпката от карането. По - добре е това колело да има капацитет за по - екстремно каране. Като се качи 2-ри път в планината и реши да се спусне по-бързо надолу тея В-Брейкове могат само да почешат колелата. Пък и все пак сме в България и в града сред нашите шофъри ти трябва по-бързо спиране и от планината (е ако искаш да оживееш по пътищата). Но айде да оставим професорите. Аз го съветвам да помисли дали ще се впусне да пробва стиловете в планината или иска колело за от тях до работата и обратно. Ако си отговори на този въпрос веднага ще си проличи велосипеда за него от посочените. ;)
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот vlasim » Чет Апр 10, 2008 11:11 am

За ъпгрейд въобще не съм мислил, затова си търся "универсално" колело по което да се пипа минимално в бъдеще (нямам предвид задължителната обща подръжка :) )
vlasim
 
Мнения: 17
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 6:05 pm

Мнениеот Sky_Knight » Чет Апр 10, 2008 11:51 am

:D

@4getcredo :agree: :beer: Горещо подкрепям идеята :)

@MIRO A Разбирам, че си много ентусиазиран от този нов спорт в който си навлязал. Но нейде си мисли, че всичко започва и свършва с РАМ, СРАМ, Рокшокс, много ход, ДХ, дискови спирачки с 220 мм ротори и яко спускане... И да ти припомня ли преди колко време беше твоята тема за съвети за спирачки и изобщо от колко време караш...

@vlasim Крос-кънтри е точно крос кънтри. През полето (планината). Тия колелета няма да се разпаднат в посока надолу я. Трябваха ми 2 седмици за да унищожа една пародия на българското колоездене (Крос Номад с двойно окачване и пластмасови спирачки) за 100 лв. А знаеш ли как лети това надолу ;) Сега сериозно. Това с окомплектовката е религиозен спор. Т.е. от един момент нататък разлика в работата няма, само в цената и теглото. А според мен за асфалт и приятни и хубави разходки в планината (дори и със спускане) ти е достатъчен и Спринт Аполон (аз карах с такова около 2-3 години) за 370 лв с окомплектовка Аливио. И ще си предоволен. Но ако си заделил повече пари... Тогава ги дай за нещо, което ще караш с удоволствие. Не ти показах другият вариант на Скот, защото е една идея по-тежък. Става дума за серията YZ. Там цените даже са по-ниски особено на 2 и 3. Но ако се насочиш към YZ1 - няма да сбъркаш също. Изключително здрава рамка - с пъти по-добра от ХТ2. Усеща се само като седнеш на нея (всъщност всички колела от серията са с една и съща рамка). Но ти предложих Scale, защото е много лек... 12,6 кг. Знаеш ли колко е приятно да се върти с такова нещо по асфалт... Не дай си боже да му сложиш и 1.5 гуми слик. 30 км/ч без никакво усилие.

Ааа и стига си чел тоя форум, ами отивай в магазина - сядай на байковете и купувай преди уикенда, че ще е хубаво времето - да покараш малко и да се похвалиш тука ;)
?
Аватар
Sky_Knight
 
Мнения: 480
Рейтинг: 1849
Регистриран на: Вто Апр 13, 2004 9:39 am
Местоположение: София, България

Мнениеот vlasim » Чет Апр 10, 2008 12:08 pm

За този уикенд определено няма да стане, поставил съм си срок до 22 април да реша щот тогава имам рожден ден и нали трябва да се поглезя с нещо хубаво за подарък :) Така 4е имам още време да сеопределя, па и лятото тепърва запо4ва :beer:
vlasim
 
Мнения: 17
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 6:05 pm

Мнениеот bokicha » Чет Апр 10, 2008 12:19 pm

: ...Човекът иска да пробва XC, ако случайно се преориентира към DH-HT2 ще му върши също толкова работа колкото Scale. НЯМА универсални колела. Аз като си карам Scale да не би да си го нося надолу :rofl: :rofl: :rofl...и си чеша шините...а и DART2 се заключва...
...
1.5 гуми слик. 30 км/ч без никакво усилие
:agree:
Аватар
bokicha
 
Мнения: 1317
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 15, 2007 10:12 am
Местоположение: sofia

Мнениеот Вилката » Чет Апр 10, 2008 12:40 pm

bokichaa написа:...а и DART2 се заключва...


Damping - Rebound (TurnKey ooptional)
Damping Adjust - External rebound (TurnKey lockout optional)

Тва е от сайта :dunno:
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот bokicha » Чет Апр 10, 2008 2:52 pm

http://www.sportdelivery.com/catalog/pr ... cts_id=666
Fork
Rock Shox Dart 2
Coil Spring / Keyturn Lockout
reb. Adj. / 100 mm travel
Аватар
bokicha
 
Мнения: 1317
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 15, 2007 10:12 am
Местоположение: sofia

Мнениеот botroid » Чет Апр 10, 2008 5:32 pm

MIRO A написа:Като се качи 2-ри път в планината и реши да се спусне по-бързо надолу тея В-Брейкове могат само да почешат колелата.


Челюстните спирачки взехте да ги изкарвате, че стават само за детски колела едва ли не! :nono: С едни по-хубави лостчета (напр.Деоре ЛХ или Авид), челюстите стискат наистина здраво и при спускане такова яко чесане на колелата става, че шините се изтриват след известно време, ама пък спирането си е както тряя. Ако се сложат и някви хубави калодки, като Барадини за 12 лв. и челюсти с по-дълго рамо (асера/аливио) става страшно :)
Последна промяна botroid на Чет Апр 10, 2008 6:16 pm, променена общо 1 път
Аватар
botroid
 
Мнения: 701
Рейтинг: 1343
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Мнениеот MIRO A » Чет Апр 10, 2008 5:35 pm

botroid написа:
MIRO A написа:Като се качи 2-ри път в планината и реши да се спусне по-бързо надолу тея В-Брейкове могат само да почешат колелата.


Челюстните спирачки взехте да ги изкарвате, че стават само за детски колела едва ли не! :nono: С едни по-хубави лостчета (напр.Деоре ЛХ или Авид), челюстите стискат наистина здраво и при спускане такова яко чесане на колелата става, че шините се изтриват след известно време, ама пък спирането си е както тряя :) Ако се сложат и някви хубави калодки, като Барадини за 12 лв. и челюсти с по-дълго рамо (асера/аливио) става страшно :)


Ми тези хубави калодки стигат эа едно спусканер а преэ эимата и толкова не издържат.
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот did » Чет Апр 10, 2008 5:39 pm

botroid написа:
MIRO A написа:Като се качи 2-ри път в планината и реши да се спусне по-бързо надолу тея В-Брейкове могат само да почешат колелата.


Челюстните спирачки взехте да ги изкарвате, че стават само за детски колела едва ли не!


Ами като не са карали никога хубави В-брейкове, така ще говорят. Тва пък, че нямали сила за спускане, направо ме развеселява. Качествена такава спирачка не само, че не гали шината, а на сухо има МНОГО повече сила от много дискови спирачки и много по-лесно може да блокира колелото. Разбира се, силата не е всичко важно. Има и други фактори. Писаниците на MIRO_A, обаче, не са сериозни.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Вилката » Чет Апр 10, 2008 6:03 pm

bokichaa написа:Fork
Rock Shox Dart 2
Coil Spring / Keyturn Lockout
reb. Adj. / 100 mm travel

:unhappy: Остави че съм тъп, ами се и излагам...

А гумените накладки за V-brake се хабят повече на топло, зимата не знам какво им пречи :dunno: При продължително спускане каплата подгрява много и почва да яде гумичките като масло, а ако минеш през вада почва и да "спира" като масло...
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот botroid » Чет Апр 10, 2008 6:24 pm

Вилката написа:гумените накладки за V-brake се хабят повече на топло, зимата не знам какво им пречи. При продължително спускане каплата подгрява много и почва да яде гумичките като масло, а ако минеш през вода почва и да "спира" като масло...


Говориш за калодки от 50 стинки нали? :)

MIRO A написа:Ми тези хубави калодки стигат эа едно спускане, а преэ эимата и толкова не издържат.


Аха, викаш при всяко каране в планината, трябва да си носим една торба с резервни калодки и през 500 метра да слагаме нови :D
Аватар
botroid
 
Мнения: 701
Рейтинг: 1343
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Мнениеот vlasim » Чет Апр 10, 2008 6:34 pm

Нещо много сложно взе да става....... :) Що се аксае до Scott Scale 80 нещо ме пресвива сърцето при мисълта да дам 1200 лева за колело с V brake-ове, незнам може да звуча като лаик :)
vlasim
 
Мнения: 17
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 6:05 pm

Мнениеот did » Чет Апр 10, 2008 6:41 pm

vlasim написа:Нещо много сложно взе да става....... :) Що се аксае до Scott Scale 80 нещо ме пресвива сърцето при мисълта да дам 1200 лева за колело с V brake-ове, незнам може да звуча като лаик :)


ако тва ще те успокои, на моето колело, на което само вилката е почти 900 лева, отзад съм с V-brake и не смятам да ги сменям с диск в скоро време.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vlasim » Чет Апр 10, 2008 7:02 pm

УСПОКОИ МЕ................. :)
vlasim
 
Мнения: 17
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 6:05 pm

Мнениеот bokicha » Чет Апр 10, 2008 8:00 pm

Дай ги тия 1200лв и няма да съжъляваш, нищо против нямам HT2, но това което се изписа за V-брейковете е смехотворно. На мен повече не ми харесва, че на тази лека рамка /Scale 70 е моето/ тази вилка/Dart2/ е много тежка. Но като се амортизира или имам финанси ще си сложа по-лека и колелото олкева от към килограми и натежава от към качество....и като олкене може да го утежня с някой друг диск който трябва да нося нагоре... :beer: .......
Верно е.Потвърждавам.Каква кал прегазихме и V - брейка на Boкicha беше на 6

...а и човек най-важното е да си вземеш колело щом си решил и да започнеш да караш, и тогава сам ще започнеш да разбираш от какво имаш нужда...иначе може да си пишем до утре и накрая да се чудиш с каква седалка да ти е колелото и дали ще ти е удобна...
Успех... :beer: ...и до скоро по баирите...
Аватар
bokicha
 
Мнения: 1317
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 15, 2007 10:12 am
Местоположение: sofia

Мнениеот botroid » Чет Апр 10, 2008 9:02 pm

vlasim написа:Що се аксае до Scott Scale 80 нещо ме пресвива сърцето при мисълта да дам 1200 лева за колело с V brake-ове, незнам може да звуча като лаик


Добре де, нали искаш колело за града и да изкачваш баири в планината? В този случай взимаш по-лекото колело, което е въпросния Скот. Това че тежи само 12 кила е много добре за катерене. РАМ-а е с 2 кила по-тежък и ако не проявяваш интерес към агресивните спускания, може да минеш и без подсилената му рамка и дисковите му спирачки.
Аватар
botroid
 
Мнения: 701
Рейтинг: 1343
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Мнениеот Krismars » Чет Апр 10, 2008 9:06 pm

Факт е за ви брейковете. И все пак качественото спиране зависи от фактори дорда, накладките, лостчето. Сега верно, че Магурите спират така, че мамата си ебало, ама все пак предпочитам дискови. Механиките ми ги настройвам веднъж на две седмици, при това ако карам с цел оптимално спиране Почиствам ги от време на време ако се омазнят леко и това е. Сега и със старите ми ви брейкове беше почти същото и все пак със дисковете се чувствам добре. Е не е като да не стават за спускане, или нещо подобно и все пак друго си е. Сега виждам, че Скота го подкрепяте много яко, което няма лошо, но това си е кроскънтри рамка с една ХТ2-ка би му било къде, къде по-удбно, по простата причина, че не е решил дали карането ще е само нагоре. Да си вземе двойката човека, да я покара шест месеца някъде, да види какво иска да кара и какво му харесва да кара и да насочи окомплектовката в тази насока. Според мен един велосипед балансиран би му дал добра представа за това какво може да постигне при една по-специализирана окомплектовка ориентирана към определен стил.
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот did » Чет Апр 10, 2008 9:10 pm

Krismars написа:Сега виждам, че Скота го подкрепяте много яко, което няма лошо

...

не е решил дали карането ще е само нагоре.


Какво е тва каране "само нагоре" бе момчета? Тва ли ви са разбиранията за XC?

никакъв скот не подкрупям. просто са ми смешни изказвания, че XC колелата стават само за катерене, а ако искаш и да изпиташ удоволствие при спускането, непременно ти трябва колело минимум 15 кила със 100 подсилки и 203 мм дискове. Това просто не е вярно!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Krismars » Чет Апр 10, 2008 9:17 pm

Добре признавам, имам колело тежащо 15 килограма, с големи дискове и 12131 подсилки, знам че го карам по места, където карането е кроскънтри. Ясно ми е, че коскънтри-то не е само катерене. Не отричам, че това е един от най-добрите стилове - можеш да видиш много прекрсани места, но удоволствието от карането надолу се губи. Нямах предвит, че се върти само нагоре, но пък спускането не е преобладаващо. Мене лично ме кефи да се спускам повече, отколкото да се катеря, но все пак трябва да се стигне по някакъв начин до горе. Иначе да и със скота може да се кара надолу и то съвсем спокойно, но с рама би било по-приятно.
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот botroid » Чет Апр 10, 2008 9:55 pm

Krismars написа:Ясно ми е, че кроскънтри-то не е само катерене. Не отричам, че това е един от най-добрите стилове - можеш да видиш много прекрасни места, но удоволствието от карането надолу се губи. Нямах предвит, че се върти само нагоре, но пък спускането не е преобладаващо. Мене лично ме кефи да се спускам повече, отколкото да се катеря, но все пак трябва да се стигне по някакъв начин до горе. Иначе да и със скота може да се кара надолу и то съвсем спокойно, но с рама би било по-приятно.


Кроса през кънтрито е по-принцип равни части катерене и спускане, защото след всеки баир следва надолнище. Това че XC-то било предимно катерене е някаква заблуда, нали като се изкатериш нейде, трябва да слезеш :)
Не смятам, че като караш надолу с XC колело се губи удоволствие. Нищо подобно няма, поне от моя гледна точка. И с Балканче да се пуснеш, пак има тръпка. Разбира се, има по-капризни и претенциозни колоездачи, които искат да не им друса колелото като спускат, тоест мека задница да има, повече ход на амортисьора, по-удобна за спускане геометрия на рамката и т.н. Всичко това обаче струва много средства, а и колелото става по-тежко и тромаво и оттам катеренето се утежнява значително, както и хода по равно и асфалт.
Дали със Скот или РАМ HT2 ще се кара надолу по-приятно е субективно. И двете колела са твърдаци и няма да има кой знае каква разлика. По-сигурно е, че със Скота катеренето ще е по-приятно, а според мен, това е по-важното нещо като си в планината, защото именно катеренето е трудната част.
Аватар
botroid
 
Мнения: 701
Рейтинг: 1343
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 3:53 pm
Местоположение: Габрово

:D

Мнениеот HandJob » Чет Апр 10, 2008 10:49 pm

За в-брейк в планината според мен не може да става дума,понеже като ти се изкривят каплите и няма да можеш да трагнешдори,а ако ги откачиш ще са призимиш в някаква пропаст или ще са събудиш до някое дърво с разбита вилка и капла.....
Cake-The Distance
HandJob
 
Мнения: 44
Рейтинг: 978
Регистриран на: Вто Мар 18, 2008 9:41 pm

Мнениеот hitar_potter » Чет Апр 10, 2008 11:00 pm

Ти колко често правиш каплите на осморки? Аз мисля, че доста по-голям проблем ще ти е опирането на гумата във вилката, но както и да е... Вибрейковете са си супер спирачки и за ХС/градско са супер..
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pr3d4t0R » Пет Апр 11, 2008 10:46 am

1. байка ще го ползвам за градско (да ходя на работа с него) и каране в планината повече за издържливост и катерене на баири (без никакви други трикове).[

Да ви напомня пак, че се отплеснахте отново.

Карах на стария ми Аполон с два V-brake-а SRAM 7.0 и 5.0 и комбинирани лостчета Deore и бях изключително доволен. Калодките се износиха бавно, не губех осезаемо спирачна сила на мокро.

Сега съм BB5ци по 160 мм, които дойдоха с колелото. Мнението ми за тях е, че в момента ако трябваше да избирам между горпосочените V-brake-ове или ББ5-ците, щях да се спра на V-brake-овете, тъй като ББ5-ците ги превъзхождат единствено по степен на модулация, но не и по спирачна сила. НО разликата в цената и поддръжката (смяна на накладки, калодки) е кажи речи в пъти.

@ vlasim Което и да избереш, смятам, че няма да съжаляваш ;) и не забравяй с велосипеда да си купиш каска и удобни ръкавички.[/quote]
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3980
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот TeDo_BaPHa » Пет Апр 11, 2008 7:49 pm

:offtopic:
Крос кънтри (CROSS COUNTRY). Състезателите стартират заедно и имат за цел да изминат определено трасе, включващо множество изкачвания и спускания, победител е финиширалия първи. Тази дисциплина е еквивалента на шосейното колоездене по пресечен терен.



Източник:
http://velos.varna.net/mtb.htm
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот stanimir » Пет Апр 18, 2008 6:20 pm

Доста се поизмъчих, докато чета тая тема ("от компетентните мнения"), но ми се ще, да ти обърна внимание на това предложение:
http://www.bikescenter-bg.com/index.php ... 139&lang=2
Аватар
stanimir
 
Мнения: 111
Рейтинг: 1239
Регистриран на: Вто Авг 23, 2005 10:11 pm
Местоположение: Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта